סוכנות Refresh תטפל בתקציב המדיה החברתית של גזית גלוב - קניוני G
תקציב המדיה החברתית של גזית גלוב - קניוני G הופקד בידי סוכנות המדיה החברתית Refresh. חברת הנדל"ן הבורסאית החלה לבצע פעילות שיווקית בזירות אלה כאשר בשלב הראשון הפעילות תתמקד בזרוע הקניונים שלה הממותגת תחת השם: קניוני G.
הרשת חולשת בין השאר על מתחם סינמה סיטי ראשון לציון, מתחם הקניות G כפר סבא, וקניון הבוטיק היוקרתי G צמרת שנפתח בחודש שעבר במתחם צמרת בתל אביב.
גזית גלוב ישראל, חברת בת (75%) של גזית גלוב בע"מ, נמנית על חברות הנדל"ן הגדולות והמובילות בישראל בתחום המרכזים העירוניים והמרכזים המסחריים האזוריים. החברה עוסקת ברכישה, בייזום ובפיתוח של מרכזי מסחר קיימים וברכישה של עתודות קרקע בישראל לפיתוח מרכזים מסחריים בעתיד.
סוכנות המדיה החברתית Refresh מטפלת במספר לקוחות גדולים בשוק, בינהם: בנק לאומי, חברת הביטוח AIG, מפעל הפיס ומרכז המו"פ של מיקרוסופט בישראל. לאחרונה זכתה הסוכנות גם בתקציב המדיה החברתית של רכבת ישראל.
- 13.Respect - עשו עסקה מעולה (ל"ת)ערן 24/03/2011 09:18הגב לתגובה זו
- 12.אלוףףףףף (ל"ת)קיקה 23/03/2011 12:48הגב לתגובה זו
- 11.כל הכבוד לאדם שמצליח להוציא כסף ממנהלי שיווק (ל"ת)טמבלים 23/03/2011 11:07הגב לתגובה זו
- קושקוש 23/03/2011 12:47הגב לתגובה זותדע כלל, ככל שאחרים יצליחו ואתה תהיה ממורמר, כך תהיה מאושר פחות. לא חראם? (:
- 10.מעין 22/03/2011 21:47הגב לתגובה זומזל טוב.
- 9.טייקון 22/03/2011 21:23הגב לתגובה זולמי עוד לא הוצאנו יחצ על הזכיה בתקציב הנדיר?
- קיקה 23/03/2011 12:51הגב לתגובה זולנו הם סירבו.
- 8.קושקוש 22/03/2011 19:48הגב לתגובה זוושוב ושוב ושובבבב
- 7.מלךךךךךך (ל"ת)אדמובסקי 22/03/2011 19:03הגב לתגובה זו
- 6.מנחם 22/03/2011 18:22הגב לתגובה זוקנה את אייס?
- 5.קיקי 22/03/2011 17:51הגב לתגובה זוגו גו ריפרשים.
- 4.מדיה חברתית זה לופט גישפט ואדם שוב= בלון נפוח (ל"ת)אלכסנדר הגדול 22/03/2011 17:24הגב לתגובה זו
- 3.קורט ולדהיים 22/03/2011 16:06הגב לתגובה זואימפריה!
- 2.זיקית 22/03/2011 15:49הגב לתגובה זומאיפה צצה משום מקום תעשייה של מדיה חברתית. פא... לא יאומן.
- 1.ארנון כ. 22/03/2011 15:42הגב לתגובה זוותודה על העזרה בשבוע שעבר. (:

בנק אש עומד להיכשל - הנה הסיבות
רעש גדול בהשקה היום, אבל לבנק אש של ניר צוק אין בשורה אמיתית; הלוואי והוא היה מייצר תחרות אמיתית. זה יכול להשתנות בעתיד, בינתיים הוא צל חיוור של ההבטחות
בנק אש היה אמור להביא בשורה לצרכנים. זה לא קרה. אולי זה יקרה בהמשך. אבל הוא בזבז תחמושת על השקה של מוצר נחות ביחס למוצר של הבנקים הגדולים. הסיכוי שיעברו אליו מסה גדולה של אנשים הוא נמוך מאוד. זה עומד מהבחינה הזו להיות כישלון, אבל הוא בהחלט יכול לייצר ערך לקהלים מסוימים שיפתחו חשבון משני לצד חשבון ראשי בבנק המסורתי שלהם.
הבנק החדש מציע מודל של חלוקת רווחים ושקיפות עם הלקוחות. אך אין בו משכנתאות, אין בו פעילות של ניירות ערך והוא חסר בשירותים בנקאיים נוספים כמו המרת מט"ח, אפשרות להיות במינוס ועוד. התוצאה: מוצר חלקי שקשה לראותו הופך לחשבון הראשי של הישראלים
הבנק שהוקם על ידי ניר צוק ויובל אלוני, יצא לדרך כמעט שלוש שנים לאחר שקיבל רישיון מבנק ישראל. באירוע ההשקה, הציגו המייסדים מודל של "חלוקה שווה": 50% מהכנסות הריבית על כספי העו"ש יחזרו ישירות ללקוחות, לצד התחייבות מוחלטת שלא לגבות עמלות עו"ש או דמי מנוי.
המרווח הבנקאי עצום, מסבירים מנהלי הבנק וטוענים שהם רוצים לחלוק אותו עם הלקוחות בצורה הוגנת ושקופה. הבנק יהיה כמעט אוטונומי לחלוטין וכמות העובדים בו מעטה - כ-70 לכל היותר. זה אומר שהבנק עשוי להיות עם נקודת איזון סבירה, וכלכלית הוא יצליח, אך מבחינת הצלחה ציבורית - זה לא נראה באופק.
- בנק אש יוצא לדרך: הבנק הדיגיטלי החדש ייחשף מחר רשמית; איפה הוא צפוי להוות תחרות לבנקים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ומה כן הבנק יציע? שירותי עו"ש בסיסיים, פיקדונות ואשראי בלבד. הציבור הישראלי אמנם מתלונן לא פעם על עמלות גבוהות ומתסכלות של הבנקים. הציבור גם ממש לא אוהב את הבנקים, אבל הוא בוטח בהם והם נותנים לו יריעה מלאה לצרכים שלו. מה שמחזיק את רוב הלקוחות בבנקים הגדולים הוא תחושת הביטחון העמוקה, המעטפת המלאה והמקיפה של שירותים – החל מהלוואות, משכנתאות, דרך מסחר בניירות ערך מתקדם ועד פתרונות השקעה מגוונים; אשראי גמיש ומט"ח זמין והנוחות שבקבלת הכל תחת קורת גג אחת, ללא צורך בקפיצות בין פלטפורמות. אחרת, כבר מזמן היתה נהירה לבנק ירושלים שנותן את הריבית הטובה ביותר על פיקדונות. זה לא קורה כי אנשים לא רוצים להעביר לחשבון פיקדון סכום מסוים ולנהל מעין שני חשבונות. הם רוצים את הכל במקום אחד.