יהושע TBWA מוכיחים שיש גם חדשנות ברדיו: פרסומת בשידור חי ב-103 FM

ב-12:30 שודרה פרסומת הרדיו הראשונה בשידור חי. התשדיר לטיוטה שודר במהלך ברייק פרסומות ב-103 FM והציג קולות שטח אמיתיים ממבצר נמרוד
משה בנימין | (8)

משרד הפרסום יהושע TBWA הוכיח היום שיש גם חדשנות במדיה מסורתית כמו רדיו. המשרד העלה מוקדם יותר היום (יום ה') בשה 12:30 פרסומת ראשונה בשידור חי, בברייק פרסומות ברדיו 103 FM.

בתשדיר הועברו בשידור חי צלילי מפל התחנה, הישר מתוך רכב השטח. בתשדיר נוסף ששודר לייב ממבצר נמרוד בשעה 14:40, הועברו צלילי הרוחות החזקות מתוך הלנד קרוזר, תחת המסר: "לנד קרוזר מביא אליכם את חוויית השטח הכי אמיתית שיש".

ביהושע TBWA יצאו בצוות של ארבעה אנשים עם לנד קרוזר חדש ומיקרופון ל 2 אתרים אמיתיים בשטח (מפל הטחנה ומבצר נמרוד) בשעה היעודה הצוות העביר בשידור חי את קולות המפל האמיתיים למאזינים היישר מתוך הלנד קרוזר וקריין, שקריין בשידור חי את המסר: "צלילי המפל שאתם שומעים עכשיו משודרים אליכם ממפל הטחנה השוצף בשידור חי, מתוך טויוטה לנד קרוזר החדש. לנד קרוזר. חווית השטח הכי אמיתית שיש".

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    דניאל 19/03/2011 17:39
    הגב לתגובה זו
    התחלת לעבוד. יפה מאוד. תתרגם לי.
  • 5.
    קשקוש בתחת 19/03/2011 13:43
    הגב לתגובה זו
    הרעיון כלשעצמו הוא בעצם פורץ דרך חבל שהביצוע כל כך סתמי
  • 4.
    אחלה (ל"ת)
    מ. פרגן 17/03/2011 20:42
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    שי 17/03/2011 20:18
    הגב לתגובה זו
    אחלה יוזמה.
  • 2.
    זה מעניין מישהו? (ל"ת)
    יעני חכם 17/03/2011 20:10
    הגב לתגובה זו
  • בן 19/03/2011 15:57
    הגב לתגובה זו
    הקנאה הורגת
  • דניאל 17/03/2011 20:23
    הגב לתגובה זו
    דווקא מעניין מאוד
  • 1.
    מרתק, מדהים ומרגש כאחד. (ל"ת)
    מתרגש 17/03/2011 18:04
    הגב לתגובה זו
בנק אש. ניר צוק, שמוליק האוזר יו"ר ויובל אלוני מנכ"ל (קרדיט: גדי סיארה)בנק אש. ניר צוק, שמוליק האוזר יו"ר ויובל אלוני מנכ"ל (קרדיט: גדי סיארה)
פרשנות

בנק אש עומד להיכשל - הנה הסיבות

רעש גדול בהשקה היום, אבל לבנק אש של ניר צוק אין בשורה אמיתית; הלוואי והוא היה מייצר תחרות אמיתית. זה יכול להשתנות בעתיד, בינתיים הוא צל חיוור של ההבטחות 

מנדי הניג |

בנק אש היה אמור להביא בשורה לצרכנים. זה לא קרה. אולי זה יקרה בהמשך. אבל הוא בזבז תחמושת על השקה של מוצר נחות ביחס למוצר של הבנקים הגדולים. הסיכוי שיעברו אליו מסה גדולה של אנשים הוא נמוך מאוד. זה עומד מהבחינה הזו להיות כישלון, אבל הוא בהחלט יכול לייצר ערך לקהלים מסוימים שיפתחו חשבון משני לצד חשבון ראשי בבנק המסורתי שלהם.  

 הבנק החדש מציע מודל של חלוקת רווחים ושקיפות עם הלקוחות. אך אין בו משכנתאות, אין בו פעילות של ניירות ערך והוא חסר בשירותים בנקאיים נוספים כמו המרת מט"ח, אפשרות להיות במינוס ועוד. התוצאה: מוצר חלקי שקשה לראותו הופך לחשבון הראשי של הישראלים

הבנק שהוקם על ידי ניר צוק ויובל אלוני, יצא לדרך כמעט שלוש שנים לאחר שקיבל רישיון מבנק ישראל. באירוע ההשקה, הציגו המייסדים מודל של "חלוקה שווה": 50% מהכנסות הריבית על כספי העו"ש יחזרו ישירות ללקוחות, לצד התחייבות מוחלטת שלא לגבות עמלות עו"ש או דמי מנוי.

המרווח הבנקאי עצום, מסבירים מנהלי הבנק וטוענים שהם רוצים לחלוק אותו עם הלקוחות בצורה הוגנת ושקופה. הבנק יהיה כמעט אוטונומי לחלוטין וכמות העובדים בו מעטה - כ-70 לכל היותר. זה אומר שהבנק עשוי להיות עם נקודת איזון סבירה, וכלכלית הוא יצליח, אך מבחינת הצלחה ציבורית - זה לא נראה באופק. 


ומה כן הבנק יציע? שירותי עו"ש בסיסיים, פיקדונות ואשראי בלבד.  הציבור הישראלי אמנם מתלונן לא פעם על עמלות גבוהות ומתסכלות של הבנקים. הציבור גם ממש לא אוהב את הבנקים, אבל הוא בוטח בהם והם נותנים לו יריעה מלאה לצרכים שלו. מה שמחזיק את רוב הלקוחות בבנקים הגדולים הוא תחושת הביטחון העמוקה, המעטפת המלאה והמקיפה של שירותים – החל מהלוואות, משכנתאות, דרך מסחר בניירות ערך מתקדם ועד פתרונות השקעה מגוונים; אשראי גמיש ומט"ח זמין  והנוחות שבקבלת הכל תחת קורת גג אחת, ללא צורך בקפיצות בין פלטפורמות. אחרת, כבר מזמן היתה נהירה לבנק ירושלים שנותן את הריבית הטובה ביותר על פיקדונות. זה לא קורה כי אנשים לא רוצים להעביר לחשבון פיקדון סכום מסוים ולנהל מעין שני חשבונות. הם רוצים את הכל במקום אחד.