קמפיין מרצדס של שלמור אבנון עמיחי זכה בזהב ב-Ads of the world
בלוג הפרסום הבינלאומי Ads of the world בחר בסדרת הפרינטים החדשה של שלמור אבנון עמיחי Y&R לטובה ביותר בקטגוריית הפרינט, בחודש פברואר והעניק לה את דירוג הזהב.
Ads of the World אוסף מידי יום את עבודות הקריאייטיב הטובות בעולם, ובכל חודש מעניק זהב, כסף או ארד לעבודות הנבחרות. בנוסף לבחירה המכובדת בזהב לקמפיין הפרינט, בניוזלטר של חודש פברואר אשר נשלח לכל רחבי העולם הבלוג בחר כרקע לכותרת הראשית את אחת המודעות בסדרת Left Right Brain.
תמונות מסדרת הפרינט של מרצדס: Left Right Brain
קרדיטים: מנהל קריאייטיב ראשי גדעון עמיחי; סמנכ"ל קריאייטיב צור גולן; מנהל קריאייטיב יריב טוויג; קופירייטרים שרון רפאל , אורן מאיר; ארטדיירקטורים גיל אביים, דרור נחומי; אילוסטרציה: גיל אביים, לנה גוברמן; מנהל לקוחות אדם פולצ'ק; סופרווייזרית יעל יוז; תקציבאית מיירן שדה; מנהל מחלקת מיתוג-זאב רביד; קופירייטר מיתוג- גיל קציר; ארטדיירקטורים מיתוג- עדי שובע, גלעד בובי, בועז רוזנברג; מנהל פלנינג יוני להב; ראש קבוצת פלנינג זהר רזניק; פלנרית נילי רבינוביץ'; מנהלי קריאייטיב דיגיטל- רועי כהן ושגיא בלומברג; קופירייטרית דיגיטל- מעיין דר; ארטדיירקטור דיגיטל- דן קאשני; סופרוויזר דיגיטל-עמיחי קטן; תקציבאות דיגיטל-מיכל קליש.
- 4.מיכאל 27/05/2011 17:37הגב לתגובה זונהנתי מאוד להתבונן בציורים הלא שגרתיים ברשותכם היכן אוכל לרכוש ציורים אלו בברכה מיכאל [email protected] פלפון 0525113923
- 3.דני 20/03/2011 10:40הגב לתגובה זואפקטיבי. מרצדס ממשיכה להתרסק במכירות מתחילת השנה מול רוב המתחרים שלה. (אאודי למשל מכרה 260 כלי רכב מול 110 של מרצדס!) מעניין עד כמה הלקוח מרוצה מ"ההישגים הקריאטיביים" של משרד הפרסום שלו...
- דני 20/03/2011 11:14הגב לתגובה זוהנתון הקודם התייחס רק לפרטיות...
- 2.לא יפה גידי 17/03/2011 17:20הגב לתגובה זומאז הכניסה של יוני לרוזניס 6, מה לעשות האנשים שם למדו לעבוד, עובדה, הקומניקט הזה הוא עוד הוכחה לכך.
- 1.שייקה 17/03/2011 14:07הגב לתגובה זופרס הזהב לרשימת הקרדיטים.

בנק אש עומד להיכשל - הנה הסיבות
רעש גדול בהשקה היום, אבל לבנק אש של ניר צוק אין בשורה אמיתית; הלוואי והוא היה מייצר תחרות אמיתית. זה יכול להשתנות בעתיד, בינתיים הוא צל חיוור של ההבטחות
בנק אש היה אמור להביא בשורה לצרכנים. זה לא קרה. אולי זה יקרה בהמשך. אבל הוא בזבז תחמושת על השקה של מוצר נחות ביחס למוצר של הבנקים הגדולים. הסיכוי שיעברו אליו מסה גדולה של אנשים הוא נמוך מאוד. זה עומד מהבחינה הזו להיות כישלון, אבל הוא בהחלט יכול לייצר ערך לקהלים מסוימים שיפתחו חשבון משני לצד חשבון ראשי בבנק המסורתי שלהם.
הבנק החדש מציע מודל של חלוקת רווחים ושקיפות עם הלקוחות. אך אין בו משכנתאות, אין בו פעילות של ניירות ערך והוא חסר בשירותים בנקאיים נוספים כמו המרת מט"ח, אפשרות להיות במינוס ועוד. התוצאה: מוצר חלקי שקשה לראותו הופך לחשבון הראשי של הישראלים
הבנק שהוקם על ידי ניר צוק ויובל אלוני, יצא לדרך כמעט שלוש שנים לאחר שקיבל רישיון מבנק ישראל. באירוע ההשקה, הציגו המייסדים מודל של "חלוקה שווה": 50% מהכנסות הריבית על כספי העו"ש יחזרו ישירות ללקוחות, לצד התחייבות מוחלטת שלא לגבות עמלות עו"ש או דמי מנוי.
המרווח הבנקאי עצום, מסבירים מנהלי הבנק וטוענים שהם רוצים לחלוק אותו עם הלקוחות בצורה הוגנת ושקופה. הבנק יהיה כמעט אוטונומי לחלוטין וכמות העובדים בו מעטה - כ-70 לכל היותר. זה אומר שהבנק עשוי להיות עם נקודת איזון סבירה, וכלכלית הוא יצליח, אך מבחינת הצלחה ציבורית - זה לא נראה באופק.
- בנק אש יוצא לדרך: הבנק הדיגיטלי החדש ייחשף מחר רשמית; איפה הוא צפוי להוות תחרות לבנקים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ומה כן הבנק יציע? שירותי עו"ש בסיסיים, פיקדונות ואשראי בלבד. הציבור הישראלי אמנם מתלונן לא פעם על עמלות גבוהות ומתסכלות של הבנקים. הציבור גם ממש לא אוהב את הבנקים, אבל הוא בוטח בהם והם נותנים לו יריעה מלאה לצרכים שלו. מה שמחזיק את רוב הלקוחות בבנקים הגדולים הוא תחושת הביטחון העמוקה, המעטפת המלאה והמקיפה של שירותים – החל מהלוואות, משכנתאות, דרך מסחר בניירות ערך מתקדם ועד פתרונות השקעה מגוונים; אשראי גמיש ומט"ח זמין והנוחות שבקבלת הכל תחת קורת גג אחת, ללא צורך בקפיצות בין פלטפורמות. אחרת, כבר מזמן היתה נהירה לבנק ירושלים שנותן את הריבית הטובה ביותר על פיקדונות. זה לא קורה כי אנשים לא רוצים להעביר לחשבון פיקדון סכום מסוים ולנהל מעין שני חשבונות. הם רוצים את הכל במקום אחד.