מינויים חדשים ב-BBDO CONTENT: אייל סעדה מונה לסמנכ"ל לקוחות

בנוסף לסעדה הצטרפו למשרד שירה מנדלבוים רם וסמי ליצ'י. סעדיה שנמצא במשרד כשנתיים יהיה אחראי על שיתופי פעולה בתחומי הבידור והמדיה
משה בנימין | (6)

מינוי חדש בחברת התוכן השיווקי של גיתם BBDO. אייל סעדה (32), מונה לסמנכ"ל החברה. במסגרת תפקידו יהיה אחראי על שיתופי הפעולה בתחומי הבידור והמדיה.

סעדה החל את תפקידו בחברת התוכן של גיתם BBDO לפני שנתיים ולזכותו נזקפים שיתופי פעולה בולטים כמו 'שופרסל דיל' בתכנית 'משפחה חורגת' ו'אסם' בתכנית 'מאסטר שף' בערוץ 2.

במקביל לסעדה הצטרפו לאחרונה לחברה שני מנהלים נוספים: שירה רם וסמי ליצ'י. רם עבדה 6 שנים באגף השיווק של קשת, שם בין היתר הייתה שותפה להקמת מחלקת שיתופי הפעולה. רם מונתה למנהלת לקוחות ופיתוח עסקי ותעסוק בפיתוח מוצרי תוכן ומדיה חדשים. ליצ'י הגיע מתחום החסויות בערוץ 5 ומונה למנהל לקוחות בכיר.

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    גיא ברנע 16/03/2011 05:56
    הגב לתגובה זו
    סחתיין ובהצלחה!
  • 4.
    כל הכבוד אייל, מגיע לך!!!!!!! (ל"ת)
    אור 15/03/2011 21:51
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    יגאל חזן 15/03/2011 19:38
    הגב לתגובה זו
    אייל בהצלחה אתה איש מיוחד באמת!
  • 2.
    יובל 15/03/2011 18:24
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה חמדמד!!!
  • 1.
    משהו 15/03/2011 14:51
    הגב לתגובה זו
    וואו,מאוד בכירים אבל אחראיים רק על עצמם...
  • מכיר אותם תותחים אחד אחד!!!! (ל"ת)
    אנונימי 15/03/2011 16:02
    הגב לתגובה זו
בנק אש. ניר צוק, שמוליק האוזר יו"ר ויובל אלוני מנכ"ל (קרדיט: גדי סיארה)בנק אש. ניר צוק, שמוליק האוזר יו"ר ויובל אלוני מנכ"ל (קרדיט: גדי סיארה)
פרשנות

בנק אש עומד להיכשל - הנה הסיבות

רעש גדול בהשקה היום, אבל לבנק אש של ניר צוק אין בשורה אמיתית; הלוואי והוא היה מייצר תחרות אמיתית. זה יכול להשתנות בעתיד, בינתיים הוא צל חיוור של ההבטחות 

מנדי הניג |

בנק אש היה אמור להביא בשורה לצרכנים. זה לא קרה. אולי זה יקרה בהמשך. אבל הוא בזבז תחמושת על השקה של מוצר נחות ביחס למוצר של הבנקים הגדולים. הסיכוי שיעברו אליו מסה גדולה של אנשים הוא נמוך מאוד. זה עומד מהבחינה הזו להיות כישלון, אבל הוא בהחלט יכול לייצר ערך לקהלים מסוימים שיפתחו חשבון משני לצד חשבון ראשי בבנק המסורתי שלהם.  

 הבנק החדש מציע מודל של חלוקת רווחים ושקיפות עם הלקוחות. אך אין בו משכנתאות, אין בו פעילות של ניירות ערך והוא חסר בשירותים בנקאיים נוספים כמו המרת מט"ח, אפשרות להיות במינוס ועוד. התוצאה: מוצר חלקי שקשה לראותו הופך לחשבון הראשי של הישראלים

הבנק שהוקם על ידי ניר צוק ויובל אלוני, יצא לדרך כמעט שלוש שנים לאחר שקיבל רישיון מבנק ישראל. באירוע ההשקה, הציגו המייסדים מודל של "חלוקה שווה": 50% מהכנסות הריבית על כספי העו"ש יחזרו ישירות ללקוחות, לצד התחייבות מוחלטת שלא לגבות עמלות עו"ש או דמי מנוי.

המרווח הבנקאי עצום, מסבירים מנהלי הבנק וטוענים שהם רוצים לחלוק אותו עם הלקוחות בצורה הוגנת ושקופה. הבנק יהיה כמעט אוטונומי לחלוטין וכמות העובדים בו מעטה - כ-70 לכל היותר. זה אומר שהבנק עשוי להיות עם נקודת איזון סבירה, וכלכלית הוא יצליח, אך מבחינת הצלחה ציבורית - זה לא נראה באופק. 


ומה כן הבנק יציע? שירותי עו"ש בסיסיים, פיקדונות ואשראי בלבד.  הציבור הישראלי אמנם מתלונן לא פעם על עמלות גבוהות ומתסכלות של הבנקים. הציבור גם ממש לא אוהב את הבנקים, אבל הוא בוטח בהם והם נותנים לו יריעה מלאה לצרכים שלו. מה שמחזיק את רוב הלקוחות בבנקים הגדולים הוא תחושת הביטחון העמוקה, המעטפת המלאה והמקיפה של שירותים – החל מהלוואות, משכנתאות, דרך מסחר בניירות ערך מתקדם ועד פתרונות השקעה מגוונים; אשראי גמיש ומט"ח זמין  והנוחות שבקבלת הכל תחת קורת גג אחת, ללא צורך בקפיצות בין פלטפורמות. אחרת, כבר מזמן היתה נהירה לבנק ירושלים שנותן את הריבית הטובה ביותר על פיקדונות. זה לא קורה כי אנשים לא רוצים להעביר לחשבון פיקדון סכום מסוים ולנהל מעין שני חשבונות. הם רוצים את הכל במקום אחד.