קמפיין 'היורש הגיע' של שלמור נבחר ל-TOP3 בין פרסומות יונדאי בעולם

הנהלת יונדאי העולמית בחרה בסרט 'היורש הגיע' של שלמור אבנון עמיחי Y&R ליונדאי ix35 כאחד מ-3 הסרטים הטובים ביותר בשנה החולפת
משה בנימין |

סרטון הפרסומת ליונדאי ix35 "היורש הגיע" של שלמור אבנון עמיחי Y&Rנבחר ל- Top 3 בתחרות קמפיין הפרסום הטוב ביותר של יונדאי בעולם, 2010.

הנהלת יונדאי העולמית בחרה בסרט היורש הגיע של שלמור אבנון עמיחי Y&R ליונדאי ix35 כאחד משלושת הסרטים הטובים ביותר שנעשו בשנה החולפת ליונדאי בעולם. הבחירה נעשתה מבין כל הסרטים שהופקו השנה ליונדאי בכל העולם - כולל הסרטים מארה ב ששודרו בסופרבול עם הקריינות של ג'ף ברידג'ס.

ביונדאי מדובר במסורת ותיקה - מדי שנה מתכנסת ההנהלה העולמית של המותג, במטרה לחפש את הקמפיין המצליח ביותר בכל העולם. במהלך הפגישה נערכת בחינה של אסטרטגיית השיווק וחיפוש אחרי הפרסומת הטובות ביותר שנעשו במהלך השנה החולפת עבור יונדאי.

הקריטריונים אותם בוחן המטה העולמי המורכב ממנכ"לים ומנהלים בכירים במטה הראשי של יונדאי הם: שיפור תדמית המותג אבל לא רק. בחברה בוחנים גם את השורה התחתונה, ההצלחה במכירות.

למי ששכח: בסרטון (לחצו לצפות בסרטון) נראה יונדאי טוסון, שמפורק לגורמים, ולמעט הלוגו שנשמר, נבנה הדור הבא של ההצלחה השקטה - היורש, יונדאי ix35.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
בנק אש. ניר צוק, שמוליק האוזר יו"ר ויובל אלוני מנכ"ל (קרדיט: גדי סיארה)בנק אש. ניר צוק, שמוליק האוזר יו"ר ויובל אלוני מנכ"ל (קרדיט: גדי סיארה)
פרשנות

בנק אש עומד להיכשל - הנה הסיבות

רעש גדול בהשקה היום, אבל לבנק אש של ניר צוק אין בשורה אמיתית; הלוואי והוא היה מייצר תחרות אמיתית. זה יכול להשתנות בעתיד, בינתיים הוא צל חיוור של ההבטחות 

מנדי הניג |

בנק אש היה אמור להביא בשורה לצרכנים. זה לא קרה. אולי זה יקרה בהמשך. אבל הוא בזבז תחמושת על השקה של מוצר נחות ביחס למוצר של הבנקים הגדולים. הסיכוי שיעברו אליו מסה גדולה של אנשים הוא נמוך מאוד. זה עומד מהבחינה הזו להיות כישלון, אבל הוא בהחלט יכול לייצר ערך לקהלים מסוימים שיפתחו חשבון משני לצד חשבון ראשי בבנק המסורתי שלהם.  

 הבנק החדש מציע מודל של חלוקת רווחים ושקיפות עם הלקוחות. אך אין בו משכנתאות, אין בו פעילות של ניירות ערך והוא חסר בשירותים בנקאיים נוספים כמו המרת מט"ח, אפשרות להיות במינוס ועוד. התוצאה: מוצר חלקי שקשה לראותו הופך לחשבון הראשי של הישראלים

הבנק שהוקם על ידי ניר צוק ויובל אלוני, יצא לדרך כמעט שלוש שנים לאחר שקיבל רישיון מבנק ישראל. באירוע ההשקה, הציגו המייסדים מודל של "חלוקה שווה": 50% מהכנסות הריבית על כספי העו"ש יחזרו ישירות ללקוחות, לצד התחייבות מוחלטת שלא לגבות עמלות עו"ש או דמי מנוי.

המרווח הבנקאי עצום, מסבירים מנהלי הבנק וטוענים שהם רוצים לחלוק אותו עם הלקוחות בצורה הוגנת ושקופה. הבנק יהיה כמעט אוטונומי לחלוטין וכמות העובדים בו מעטה - כ-70 לכל היותר. זה אומר שהבנק עשוי להיות עם נקודת איזון סבירה, וכלכלית הוא יצליח, אך מבחינת הצלחה ציבורית - זה לא נראה באופק. 


ומה כן הבנק יציע? שירותי עו"ש בסיסיים, פיקדונות ואשראי בלבד.  הציבור הישראלי אמנם מתלונן לא פעם על עמלות גבוהות ומתסכלות של הבנקים. הציבור גם ממש לא אוהב את הבנקים, אבל הוא בוטח בהם והם נותנים לו יריעה מלאה לצרכים שלו. מה שמחזיק את רוב הלקוחות בבנקים הגדולים הוא תחושת הביטחון העמוקה, המעטפת המלאה והמקיפה של שירותים – החל מהלוואות, משכנתאות, דרך מסחר בניירות ערך מתקדם ועד פתרונות השקעה מגוונים; אשראי גמיש ומט"ח זמין  והנוחות שבקבלת הכל תחת קורת גג אחת, ללא צורך בקפיצות בין פלטפורמות. אחרת, כבר מזמן היתה נהירה לבנק ירושלים שנותן את הריבית הטובה ביותר על פיקדונות. זה לא קורה כי אנשים לא רוצים להעביר לחשבון פיקדון סכום מסוים ולנהל מעין שני חשבונות. הם רוצים את הכל במקום אחד.