ולך אני משאיר את הדו"ח של העירייה: אפליקצייה תפרסם סטטוס לאחר המוות
ifidie ('אם אמות'), אפליקציית פייסבוק חדשה, פרי פיתוחה של חברת הסטארט אפ הישראלית Willook, תאפשר לגולשי פייסבוק, להכין מבעוד מועד מסר מצולם בוידאו או כתוב אשר יתפרסם בפרופיל הפייסבוק שלהם לאחר מותם.
השימוש באפליקציה הינו על פי שלושה שלבים פשוטים; לאחר התקנת האפליקציה, הגולשים יתבקשו להקליט באמצעות מצלמת הרשת במחשב או לחילופין בהקלדת טקסט את המסר אותו ירצו לשתף בפרופיל לאחר מותם.
לאחר מכן יבחרו שלושה "נאמנים" עליהם הם סומכים, מתוך רשימת החברים או בני המשפחה בפייסבוק. הנאמנים יקבלו הודעה בדבר התפקיד החשוב אשר הוטל עליהם ומהיום יהיו אחראים על דיווח מותו של המשתמש, אשר יתבצע בממשק האפליקציה. רק לאחר שכל שלושת הנאמנים ידווחו על המוות של המשתמש, יתפרסם המסר המוקלט או הטקסטואלי בפרופיל הפייסבוק (קיר) של הנפטר.
בכל עת, יוכלו המשתמשים לשנות, למחוק ולהוסיף סרטונים ומסרים נוספים וחדשים, כאשר אף אחד לרבות האפוטרופוסים שמינו לא יוכל לצפות בתכניהם אשר נשמרים על שרתים מאובטחים בעלי תקן אבטחת מידע בינלאומי.
על הסרטון להשקת האפליקצייה אחראים שרוטונים. על עיצוב, מיתוג והקמפיין שיעלה אחראית סוכנות הפרסום של דורי בן ישראל - 'מזבלה' ו'טוונטי טרי'.
- 3.שריטה במוח (ל"ת)יוסי 10/03/2011 22:28הגב לתגובה זו
- 2.מייקל ג'ורדן 10/03/2011 15:04הגב לתגובה זואני מבין של-23 ולמזבלה אין עבודה
- 1.וזאת כתבה לכותרת ראשית??? זה חדשות או PR ? (ל"ת)תרצה לא מרוצה 10/03/2011 07:47הגב לתגובה זו
לוגו יד2 – שימוש הוגן לצורכי דיווח וחדשותיד 2 - מאפס ל-3 מיליארד שקל; האתר הכי רווחי בישראל עובר לאייפקס
מאתר מודעות צנוע ליד שנייה ודרושים לעסק דיגיטלי שנמכר בכ-950 מיליון דולר לקרן אייפקס, אחרי מסלול בעלים שנע בין וואלה, אקסל שפרינגר ו-KKR
מה שהתחיל כפלטפורמה פשוטה לפרסום מודעות דרושים ומכירת יד שנייה, הפך לאחד האתרים המרכזיים בישראל ששווה 950 מיליון דולר (3.07 מיליארד שקל). יד2, אחד המותגים החזקים באינטרנט הישראלי, נמכר היום לאייפקס. המוכרת KKR קיבלה את האתר כחלק מרכישת אקסל שפרינגר שהחזיקה בו, אחרי שרכשה אותו מוואלה ב-2014 ב-820 מיליון שקל.
יד2 - כך נבנתה הדרך לאקזיט
2005 - ההתחלה הצנועה
שני יזמים, שמעון וינר ויאיר גולן, משיקים את yad2.co.il כפלטפורמה לפרסום מודעות קנייה ומכירה של מוצרים ושירותים - בעיקר רכבים, נדל"ן, דרושים ויד שנייה. תוך זמן קצר האתר הופך לכתובת מוכרת למודעות חינם באינטרנט.
2009 - רכישה על ידי וואלה תקשורת
הדס מינקה ברנד"החברה הישראלית צועקת ואסור לנו לפספס את הרגע"
הדס מינקה ברנד, מנכ"לית ג'וינט ישראל, חידדה את הקשר בין חברה ולכלכלה אחרי ה-10/7, וקראה למגזר העסקי להצטרף לנשיאה באתגרים העצומים שעומדים בפיתחה של ישראל
תא"ל במיל' הדס מינקה ברנד, מנכ"לית ג'וינט ישראל, עלתה לבמה בוועידה הכלכלית עם מסר אחד מרכזי: הקשר בין כלכלה לחברה הפך בלתי ניתן להפרדה מאז אירועי השבעה באוקטובר, והעשור הקרוב יהיה עידן של אתגרים עצומים לצד הזדמנויות חדשות לבניית מערכת חברתית חזקה וכוללת יותר.
היא פתחה את דבריה בתודה למגזר העסקי, למגזר הציבורי ולכל הארגונים שנרתמו אחרי מתקפת הטרור. "אין ארגון בישראל שלא התייצב בדרך כלשהי, אם דרך מעורבות חברתית, אם דרך המילואימניקים שלכם, אם דרך התמיכה בעובדים שלכם במה שהם עברו. כל מי שיושב כאן לקח חלק אמיתי במאמץ האזרחי שעבר על המדינה".
אבל לצד התודה, היא ביקשה להבהיר כי הימים הקרובים יהיו רק תחילת הדרך. "המסע שלנו רק מתחיל, אני רוצה לקחת אתכם איתי, להבין מה מחכה לנו ומה מאפיין את העשור הקרוב בחברה הישראלית".
מינקה ברנד הזהירה מפני אובדן הזדמנות היסטורית: "אנחנו בנקודת מפנה. עכשיו צריך להבין מה מחכה לנו בעשור הקרוב. החברה הישראלית מתמודדת עם פערים מבניים שהחריפו בשנים האחרונות. אחד המרכזיים שבהם הוא הזדקנות האוכלוסייה. עשרים וחמש שנות חיים נוספו לאנושות. העולם עדיין לא מותאם לזה.
- האיחוד האירופי בין קריסה סופית להתעוררות
- הכלכלה האמריקאית ממשיכה לצמוח לצד ריסון באינפלציה – מה זה אומר על הריבית?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
"גם ישראל זקוקה להתאמות מקיפות במערכות השירותים החברתיים, הבריאותיים והתעסוקתיים כדי לתת מענה אמיתי לדור המתבגר. במדינה יש עדיין שירותים רחבים שפועלים במודל ישן שאינו מתאים למציאות החדשה".
