משרד הפרסום 'מומה' זכה בתקציב MP4; צפוי לעמוד על כ-4 מיליון שקלים

בשנתיים האחרונות טופל התקציב ב'שנהב'. שירלי בוגנים תשמש כפרזנטורית
משה בנימין | (5)

'מומה פרסום' זכה בתקציב של רשת היופי והאסתטיקה MP4. התקציב עובר למומה לאחר שטופל בשנתיים האחרונות בידי 'שנהב'. תקציב הפרסום מוערך בכ-4 מיליון שקלים.

רשת MP4 היא נותנת החסות המרכזית לעונה החמישית של 'הישרדות' והיא זו שתעניק את הפרס הגדול בסך מיליון שקלים לשורד הזוכה. הדוגמנית שירלי בוגנים נבחרה השנה להוביל את קמפיין הפרסום של הרשת.

'מומה' הוקמה בשנת 2005 על ידי ארי כהן, מהיזמים ובעלי הקופון של המדינה המתמחה בתכנון ורכש מדיה. על לקוחות המשרד נמנים: פוג'י ישראל, סמסונג, דיאמנט צעצועים, אופנת זברה, רילטי אקזקיוטיב, טבע בר, ICE WATCH ועוד.

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    יוסף 09/03/2011 16:43
    הגב לתגובה זו
    מצטטים אותם כמו תוכי ? עיתונות במיטבה.
  • 2.
    עוד תקציב של לקוח כושל למשרד פרסום כושל (ל"ת)
    אלעד 09/03/2011 14:18
    הגב לתגובה זו
  • (ל"ת)
    ימותו הקנאים 09/03/2011 15:59
    הגב לתגובה זו
  • עוד תגובה לא מוצלחת של לא יוצלח (ל"ת)
    רני כפיר 09/03/2011 15:55
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    ומי יטפל בתקציב של MP3 (ל"ת)
    חלי מנור 09/03/2011 14:09
    הגב לתגובה זו