קמפיין הרורשאך של דרורי שלומי ל'אלפא רומיאו' ב-TOP5 של Adforum
קמפיין כתמי הרורשאך של משרד הפרסום דרורי שלומי עבור 'אלפא רומיאו 159' מקבל הכרה מחוץ לגבולות ישראל וזכה להיכנס לדירוג ה-TOP5 השבועי של אתר הפרסום הבינ"ל Adforum.
בקמפיין, שעלה לפני כחודש, ממשיכה אלפא עם הסלוגן המלווה את המותג: 'זה שאתה נושם לא אומר שאתה חי'. "הסרטון מציג תשוקות שונות של אנשים, שנבחרו באופן ספציפי על ידי לקוחות אלפא רומיאו, באמצעות כתמי רורשאך, המהווים עבור רבים סמל לביטוי תשוקות אנושיות" מסביר סמנכ"ל הקריאטיב רנן כרמל.
יו"ר משרד הפרסום, ד"ר טובית שלומי: "מדובר בקמפיין שדיבר בשפה אחרת לגמרי ממה שנהוג בעולם המכוניות והנהיגה. לא מדובר יותר מדי על ביצועים או נפח מנוע אלא על דבר הרבה יותר רגיש ומשותף לכולם: הרצון למצות את החיים בכל שנייה ושנייה, ואני חושבת שעצם הבחירה בכתמי רורשאך המהווה שפה בינלאומית שכולם יכולים להבין תרמה רבות להכרה הבינלאומית לה זכינו".
- 3.08/03/2011 08:49הגב לתגובה זושהוא המציא את הסלוגן האלמותי: "תעמיס לי ביסלי"?! כי זה לא הוא!
- 2.א.מ 07/03/2011 19:12הגב לתגובה זוגאוני רגיש מקורי
- 1.קמפיין מבריק! (ל"ת)ד"ר פרויד 07/03/2011 17:33הגב לתגובה זו