קמפיין הרורשאך של דרורי שלומי ל'אלפא רומיאו' ב-TOP5 של Adforum

הקמפיין עבור רכב המנהלים 'אלפא רומיאו 159' שעלה לאוויר לפני כחודש נבחר על ידי אתר הפרסום הבינ"ל ל-TOP5 השבועי של האתר
משה בנימין | (3)

קמפיין כתמי הרורשאך של משרד הפרסום דרורי שלומי עבור 'אלפא רומיאו 159' מקבל הכרה מחוץ לגבולות ישראל וזכה להיכנס לדירוג ה-TOP5 השבועי של אתר הפרסום הבינ"ל Adforum.

בקמפיין, שעלה לפני כחודש, ממשיכה אלפא עם הסלוגן המלווה את המותג: 'זה שאתה נושם לא אומר שאתה חי'. "הסרטון מציג תשוקות שונות של אנשים, שנבחרו באופן ספציפי על ידי לקוחות אלפא רומיאו, באמצעות כתמי רורשאך, המהווים עבור רבים סמל לביטוי תשוקות אנושיות" מסביר סמנכ"ל הקריאטיב רנן כרמל.

יו"ר משרד הפרסום, ד"ר טובית שלומי: "מדובר בקמפיין שדיבר בשפה אחרת לגמרי ממה שנהוג בעולם המכוניות והנהיגה. לא מדובר יותר מדי על ביצועים או נפח מנוע אלא על דבר הרבה יותר רגיש ומשותף לכולם: הרצון למצות את החיים בכל שנייה ושנייה, ואני חושבת שעצם הבחירה בכתמי רורשאך המהווה שפה בינלאומית שכולם יכולים להבין תרמה רבות להכרה הבינלאומית לה זכינו".

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    08/03/2011 08:49
    הגב לתגובה זו
    שהוא המציא את הסלוגן האלמותי: "תעמיס לי ביסלי"?! כי זה לא הוא!
  • 2.
    א.מ 07/03/2011 19:12
    הגב לתגובה זו
    גאוני רגיש מקורי
  • 1.
    קמפיין מבריק! (ל"ת)
    ד"ר פרויד 07/03/2011 17:33
    הגב לתגובה זו