יחידת פרסום חדשה בגיתם: Digital Commerce בהובלת דרור ליבר
משרד הפרסום גיתם BBDO שהיה מהראשונים להטמיע את תחום הדיגיטל לתוך הפעילות האורגנית של המשרד מקים יחידה חדשה שתיקרא Digital Commerce ובראשה יעמוד דרור ליבר. ליבר , מחלוצי התחום אשר יוביל את היחידה, חזר לארץ אחרי שהות של 18 שנה בארה"ב בהם התמחה בניהול אסטרטגיות דיגיטליות לחברות בתחומי הקמעונאות, התקשורת, והאופנה , עליהן נמנות: Sears, Kmart, OfficeMax Radio Shack, JCrew, Pottery Barn, AOL, Liz C laiborne, Payless Shoesource. בגיתם מוסרים כי "היחידה הוקמה מתוך ההבנה, שאנו עומדים בישראל בפני המהפכה הדיגיטלית הבאה בתחום ה'קומרס' (מסחר), וכי היום יותר מתמיד, הגבולות בין פרסום (תדמיתי / מכירתי) מטשטש". מיכל המאירי, מנכ"ל גיתם: "לפני שלוש שנים שמנו לנו למטרה להוביל את תחום הדיגיטל היינו הראשונים להטמיע את התחום אל המשרד, בשנים שחלפו נוכחנו לדעת, כי צדקנו והדיגיטל הפך להיות נדבך יותר ויותר משמעותי בעשייה התקשורתית מחד ומאידך, הצרכן מייצר אינטראקציות משמעותיות יותר עם המותגים בעולם הדיגיטלי. לכן גייסנו את דרור שהוא אחד הטאלנטיים בעלי הידע והניסיון הנרחב ביותר בתחום זה. אני מאמינה שאנחנו מוכנים לשלב הבא להעניק ללקוחותינו פתרון כולל". דרור ליבר: "אני שמח לעבוד עם האנשים המוכשרים בגיתם על פיתוח היחידה והתחום החדשים עם הלקוחות המעניינים של גיתם, אני בטוח ששילוב הניסיון שלי והקריאטיביות בגיתם יניבו פירות יוצאי דופן".
- 2.וולקאם הום ובהצלחה (ל"ת)נועה ואילן 06/03/2011 23:55הגב לתגובה זו
- 1.כנסו כנסו 06/03/2011 22:17הגב לתגובה זומיכל אולי די כבר לקחת קרדיט על הטמעת הדיגיטל לעצמך. כל מי שהיה בגיתם בתקופת אסי יודע שהוא זה שדחף לזה. אז קצת קרדיט