תקציב הפרסום של רשת 'CARE שירותי רפואה' יטופל על ידי 'שנהב'

תקציב הפרסום השנתי של החברה נאמד בכ-4 מיליון שקלים בשנה. ב-2010 טופל המותג על ידי Think design ושנים רבות טופל גם על ידי אזימוט
משה בנימין | (5)

תקציב הפרסום השנתי CARE שירותי רפואה הנאמד בכ-4 מיליון שקלים בשנה יטופל בידי 'שנהב' פרסום. התקציב יתמקד בעיתונות ארצית ומקומית, רדיו, שילוט חוצות ופעילות 'גרילה' מגוונת בנוסף לפעילות האינטרנט.

גור מינצר, מנכ"ל הרשת: "CARE חוגגת השנה 22 שנות פעילות ואנו רואים לנכון, כחלק מאסטרטגיית ההתרחבות והצמיחה של הרשת, לצאת בקמפיין שיש בו שילוב של הדגשת היתרונות שלנו בצד מסרים ייחודיים. פרסום שנהב נבחר ללוות אותנו בשל ההתמחות וההתמקצעות שלו בתחום האסתטיקה והלייף סטייל".

שמוליק שנהב, מנכ"ל פרסום 'שנהב': "תקציב הפרסום והשיווק של CARE מהווה אתגר גדול עבורנו בכל הרמות. למשרדינו ניסיון של 12 שנים בענף האסתטיקה, כאשר בין הלקוחות שטופלו בעבר ניתן למצוא את אמריקן לייזר ו-MP4".

בשנת 2010 עמד תקציב הפרסום של החברה על כ-2.5 מיליון שקלים. עם התרחבות הרשת ופתיחה של 2 סניפים בראשל"צ וקרית ביאליק גדל התקציב ויעמוד כאמור על 4 מיליון שקלים ב-2011. בחברה עתידים לפתוח סניפים נוספים במהלך 2011 בנוסף ל-2 האחרונים שנפתחו. CARE שירותי רפואה עבדו מאז 2000 עד שנת 2006 עם משרד הפרסום אזימוט. לאחר מכן בחרו ברשת לעבוד באופן עצמאי עם התמקדות באינטרנט. בשנה שעברה טופל המותג על ידי Think design וכאמור מ-2011 יטופל המותג במשרד הפרסום שנהב שיעבוד על בסיס ריטיינר חודשי כאשר רכש המדיה מתבצע באופן ישיר על ידי הרשת עצמה מול המדיות השונות.

CARE שירותי רפואה הוקמה בשנת 1989, על ידי ריקי וגור מינצר, המנהלים אותה מאז הקמתה,הרשת מציעה בסניפיה שירותי הסרת משקפיים באמצעות ניתוחי לייזר, הסרת שיער בלייזר וטיפולי הצרת היקפים.

יווזכר כי, במקביל לשנהב, תקציב יחסי הציבור של CARE שירותי רפואה יטופל על ידי "סברינה בלהסן תקשורת ויחסי ציבור".

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    מה זו השטות הזו? (ל"ת)
    קובי 24/02/2011 08:11
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    רונית 23/02/2011 19:15
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה , אני בטוחה שתעשו עבודה מצויינת אתם משרד ששם את הלקוחות שלו במרכז. שירות , מצויינות , מקצוענות מאפיינים כל עשיה שלכם. ברכה והצלחה בתקציב החדש. Care בחרתם נכון!
  • 3.
    דני 23/02/2011 18:05
    הגב לתגובה זו
    זה המשרד פרסום פרסום היחיד מבין לקוחות לעומק
  • 2.
    דני 23/02/2011 17:44
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד למשרד, יודע את העבודה ומבין לקוחות לעומק. יישר כח
  • 1.
    רם 23/02/2011 17:27
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד, בטוח שתעשה עבודה נהדרת..