חברון זלצמן שביט יטפל בתקציב הדיגיטל של קמפיין היום הפתוח במכללת ספיר
משרד הפרסום חברון זלצמן שביט זכה לאחרונה בתקציב פרסום נוסף בקטגוריית הלימודים והאקדמיה. בימים אלה קיבל המשרד את ניהול תקציב קמפיין הדיגיטל של המכללה האקדמית ספיר לקראת היום הפתוח ב- 10/3. לאחרונה זכה המשרד גם בתקציב הפרסום של הקריה הקדמית - אונו. תקציב הפרסום בתחום הניו מדיה של המכללה האקדמית ספיר נאמד בכ-3 מיליון שקלים בשנה והוא מכסה פעילות בתחומי הדיגיטל המסורתיים בנוסף לרשתות חברתיות, פלטפורמות אינפורמציה בתחום הלימודים ועוד. התקציב מופעל ישירות על ידי יחידת התקשורת והשיווק במכללה מול מגוון ספקים. כאמור, נתח גדול מושקע בקמפיינים ויזואליים בתחום הדיגיטאלי והשנה הגדירה המכללה את המדיה הויזואלית האינטרנטית כמובילה בתחום המיתוג. פעילותו של חברון זלצמן שביט בגזרת הדיגיטל תותאם גם לעיתונות ולחסויות בטלוויזיה. בקמפיין היום הפתוח זכו חברון זלצמן שהתחרו מול חמש הצעות קריאטיביות נוספות. במידה וחברון זלצמן שביט יטפל בכל 3 הימים הפתוחים אותם מקדמת המכללה במהלך השנה יעמוד התקציב שבידיהם על כמיליון שקל. תקציב רכש המדיה של המכללה מטופל על ידי יוניברסל מקבוצת מקאן אריקסון. סיימון תמיר, מנהל יחידת התקשורת והשיווק בספיר: "הקמפיין החדש של ספיר משקף את תפישות המכללה לגבי ההשכלה הגבוהה כקטליזטור לשינויים חברתיים ולתרומתה החשובה לעתיד המדינה והחברה".
- 6.מזל טוב ובהצלחה לחברה המוכשרים שבתמונות (ל"ת)אידה 23/02/2011 23:23הגב לתגובה זו
- 5.בראנז' 23/02/2011 19:26הגב לתגובה זובקרוב: מי המשרד שזכה לעשות אינטראקטיב לכנס מפיצים של תמי 4 בנצרת עילת
- 4.23/02/2011 19:25הגב לתגובה זוממש מליון שח...אם יהיו שלושה ימים....
- 3.סטפן מאריק 23/02/2011 17:51הגב לתגובה זועלו והצליחו
- 2.אייל 23/02/2011 13:44הגב לתגובה זוכל לקוח של מאה אלף של הם הופכים לכתבת יחסי ציבור. יאללה רדו מאיתנו ותנו לנשום. כשתביאו לקוח אחד אמיתי נדבר
- אבנר 23/02/2011 18:47הגב לתגובה זותסבול
- 1.יואב 23/02/2011 12:13הגב לתגובה זוממגנטים לקוחות בלי הכרה