חצו את קו ה-3 מיליארד: JCDecaux הפכה לחברת החוצות הגדולה בעולם
חברת הפרסום העולמית, JCDecaux, המתמחה בפרסום על גבי ריהוט רחוב, בילבורדים ותחבורה ציבורית, הינה החברה הגדולה בעולם בתחום פרסום חוצות, כך דיווחו בשבוע האחרון ממשרדי החברה בפריז.
מנתוני JCDecaux הנסחרת בבורסה הצרפתית עולה כי עם סיכום שנת הפעילות החולפת, הכנסות החברה ב-2010 מסתכמות ב-2,350 מיליון אירו (3,115 מיליון דולר) מכלל פעילותה בעולם, נתונים אשר ממקמים את החברה במקום הראשון בעולם בתחום פרסום חוצות. JCDecaux הינה בעלת הזיכיון הבלעדי לפרסום על גבי תחנות אוטובוס ומכווני תנועה בתל אביב-יפו והחלה לפעול בעיר באוגוסט 2008.
ז'אן שארל דקו, יו"ר החברה ציין השבוע כי: "אנו מאד מרוצים וגאים על נתוני החברה בשנת 2010. כעת, ניתן לומר ללא שום ספק כי חברת JCDecaux הינה מספר 1 בעולם בתחום פרסום החוצות עם הכנסות של מיליון אירו 3,115 מיליון דולר. JCDecaux מעולם לא חתרה למטרה להיות השחקנית הכי גדולה בתעשייה, אולם אנו רוצים לנצל הזדמנות זו ולהודות לבעלי המניות שלנו על תמיכתם ואמונם, בעיקר ברמת הרשויות המקומיות, חברות תעבורה, חברות בבעלות פרטית וכמובן גם למפרסמים ולסוכנויות איתם עבדנו לאורך השנים".
מרכז המחקר והפיתוח של החברה, ממוקם בצרפת ומונה 300 עובדים. במרכז זה, דואגים כל הזמן לפתח מגוון חידושים ברחבי העולם כגון: שירותים ציבוריים ממוכנים הראשונים בעולם, קיוסק מידע אינטראקטיבי, מערכת למתן מידע עדכני בזמן אמת על מועדי הגעה בתחבורה הציבורית וכן פיתוחים שונים בתחום מחזור החומרים.
במהלך השנים שיתפה החברה פעולה עם מיטב הארכיטקטים והמעצבים, כדוגמת נורמן פוסטר, מאריו בליני, פיליפ סטארק, ז'ן-מישל ווילמוט, מרטין שקלי, פיליפ קוקס, "פורשה דיזיין" ובית הספר לארכיטקטורה "מקינטוש".
פיליפ רו, מנכ"ל החברה בארץ הוסיף: "אני שמח וגאה להיות חלק מחברה חדשנית, יוזמת, יצירתית אשר תמיד שואפת קדימה בכל תחום והגיעה להישגים כל כך גבוהים ומכובדים בתחום. כמנכ"ל החברה בישראל, אנו פועלים לאור ערכים אלה אשר הביאו את החברה להישג זה: איכות בלתי מתפשרת וחדשנות מתמדת".
השלוחה המקומית של JCDecaux בישראל הוקמה באוגוסט 2008, לאחר שזכתה במכרז שפרסמה עיריית תל-אביב-יפו. בחברה הצהירו כי תל-אביב-יפו מהווה את השלב הראשון באסטרטגיית הפיתוח של JCDecaux בישראל עם השקעה כוללת של כ-15 מיליון יורו.
- 1.חברה מדהימה מוצרים מדהימים !! שאפו (ל"ת)אוהד 23/02/2011 18:10הגב לתגובה זו

עמלת ההפצה בקרנות נאמנות צפויה לרדת; צוות עבודה ממליץ על הגבלת העמלה ל-0.2% לעומת 0.35% כיום
אחרי עבודה של חודשים הצוות המשותף לאוצר, בנק ישראל ורשות ניירות ערך מציג מתווה לעדכון מודל העמלות בניהול חשבונות ניירות ערך, כדי לנסות ולשפר את השקיפות, ולתת למשקיעים יכולת להשוות בין נותני
השירותים וככה להגביר את התחרות בשוק ההון
כשאתם קונים או מוכרים מניה, קרן נאמנות או אג"ח, תמיד מופיעה שורת עמלה. היא מחויבת אוטומטית, נכנסת אל הדו"ח החודשי, והרבה פעמים נבלעת בין אינספור סעיפים קטנים. אבל בינינו, מי באמת עוצר ומבין על מה בדיוק נגבית כל עמלה, מה ההבדל בין עמלת קנייה, דמי ניהול,
דמי משמרת או עמלות עקיפות, ואיך בכלל אפשר להשוות בין הבנקים לחברי הבורסה האחרים? המבנה שאנחנו מכירים נבנה שכבה על שכבה לאורך שנים, והפך למשהו שרק יועצים או רואי חשבון יכולים לפענח. עבור רוב המשקיעים, במיוחד הקטנים, זה כמו מסך עשן: אתה יודע שאתה משלם, אבל לא
באמת יודע על מה.
סוף סוף מי שהיה במשך שנים אחראי לבלגן הזה מנה לעשות בו סדר. האוצר, בנק ישראל ורשות ניירות ערך, שלושת הרגולטורים פועלים ביחד במטרה לשפר את אחד הנושאים המעורפלים של שוק ההון שזה השקיפות והיכולת של המשקיעים הקטנים להבין את המחיר
של השירות עליו הם משלמים. הם מפרסמים דוח הביניים שהוא לא רק הצהרה שהם פועלים בנושא אלא גם מציעים מתווה מעשי: מודל עמלות חדש, פשוט ושקוף, שבו הלקוח מבין בדיוק כמה עולה לו השירות, יכול להשוות בין הצעות מתחרות, ובסופו של דבר גם לבחור בצורה מושכלת יותר. המהלך
הזה הוא ניסיון ליישר קו עם מגמות בינלאומיות בבורסות בעולם, אבל גם במקביל ינסה לבנות את האמון אצל ציבור המשקיעים.
כדי לטפל בנושא, הוקם צוות עבודה משותף הכולל את משרד האוצר, הפיקוח על הבנקים בבנק ישראל ורשות ניירות ערך. הרכב הצוות נועד לאפשר הסתכלות
רוחבית על כלל פעילות שוק ההון, ולייצר מתווה שיוכל לחול על מגוון הגופים הפועלים בתחום. במסגרת עבודתו, הצוות בחן את מבנה העמלות הקיים, ערך דיונים עם בנקים, חברי בורסה שאינם בנקים, מנהלי קרנות נאמנות, בעלי רישיון ייעוץ ושיווק השקעות וכן נציגי ציבור, וקיים שיח
עם רשות התחרות.
דוח הביניים שפורסם כעת מרכז את המסקנות הראשוניות ומציג מתווה מוצע למודל עמלות חדש. הדגש הוא על קביעת מנגנון פשוט וברור של גביית עמלות, חיזוק הקשר בין השירות לבין התשלום עליו, והעברת חלק ניכר מהעמלות למסלול ישיר שבו
הלקוח משלם לגוף שמספק את השירות במקום מודלים עקיפים שמבוססים על עמלות מהיצרן. בנוסף, הדוח מתייחס לצורך בהגנה על לקוחות בעלי תיקי השקעות קטנים, יצירת אחידות בין מוצרים פיננסיים דומים, ושמירה על הקרנות הכספיות כמוצר חלופי לפיקדונות קצרי טווח.
- בית השקעות במוקד: הקרנות המעורבות של אקורד
- זרקור על קרן: הגמישה המובילה והמלכודת של דמי ניהול אפס
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המפקח על הבנקים, דני חחיאשוילי מסר: "דוח הביניים מהווה שלב נוסף וחשוב בעבודת הצוות והוא כולל המלצות למודל עמלות חדש פשוט ושקוף, שישפר את יכולת ההשוואה של הלקוחות בפעילותם בשוק ההון ויתרום לתחרות בין השחקנים השונים בשוק. במסגרת עבודת הצוות נבחנו לעומק היתרונות והחסרונות של המודל המוצע במטרה לגבש פתרון מאוזן לטובת הלקוחות. פרויקט זה הוא בהלימה ישירה ליעדים ששם לעצמו הפיקוח על הבנקים של קידום הוגנות כלפי הלקוח וחיזוק התחרות".