חצו את קו ה-3 מיליארד: JCDecaux הפכה לחברת החוצות הגדולה בעולם

פיליפ רו, מנכ"ל החברה בארץ: "אני שמח וגאה להיות חלק מחברה חדשנית, יוזמת ויצירתית". הכנסות החברה הסתכמו ב-2010 ב-3,115 מיליון דולר
משה בנימין | (1)

חברת הפרסום העולמית, JCDecaux, המתמחה בפרסום על גבי ריהוט רחוב, בילבורדים ותחבורה ציבורית, הינה החברה הגדולה בעולם בתחום פרסום חוצות, כך דיווחו בשבוע האחרון ממשרדי החברה בפריז. מנתוני JCDecaux הנסחרת בבורסה הצרפתית עולה כי עם סיכום שנת הפעילות החולפת, הכנסות החברה ב-2010 מסתכמות ב-2,350 מיליון אירו (3,115 מיליון דולר) מכלל פעילותה בעולם, נתונים אשר ממקמים את החברה במקום הראשון בעולם בתחום פרסום חוצות. JCDecaux הינה בעלת הזיכיון הבלעדי לפרסום על גבי תחנות אוטובוס ומכווני תנועה בתל אביב-יפו והחלה לפעול בעיר באוגוסט 2008. ז'אן שארל דקו, יו"ר החברה ציין השבוע כי: "אנו מאד מרוצים וגאים על נתוני החברה בשנת 2010. כעת, ניתן לומר ללא שום ספק כי חברת JCDecaux הינה מספר 1 בעולם בתחום פרסום החוצות עם הכנסות של מיליון אירו 3,115 מיליון דולר. JCDecaux מעולם לא חתרה למטרה להיות השחקנית הכי גדולה בתעשייה, אולם אנו רוצים לנצל הזדמנות זו ולהודות לבעלי המניות שלנו על תמיכתם ואמונם, בעיקר ברמת הרשויות המקומיות, חברות תעבורה, חברות בבעלות פרטית וכמובן גם למפרסמים ולסוכנויות איתם עבדנו לאורך השנים". מרכז המחקר והפיתוח של החברה, ממוקם בצרפת ומונה 300 עובדים. במרכז זה, דואגים כל הזמן לפתח מגוון חידושים ברחבי העולם כגון: שירותים ציבוריים ממוכנים הראשונים בעולם, קיוסק מידע אינטראקטיבי, מערכת למתן מידע עדכני בזמן אמת על מועדי הגעה בתחבורה הציבורית וכן פיתוחים שונים בתחום מחזור החומרים. במהלך השנים שיתפה החברה פעולה עם מיטב הארכיטקטים והמעצבים, כדוגמת נורמן פוסטר, מאריו בליני, פיליפ סטארק, ז'ן-מישל ווילמוט, מרטין שקלי, פיליפ קוקס, "פורשה דיזיין" ובית הספר לארכיטקטורה "מקינטוש". פיליפ רו, מנכ"ל החברה בארץ הוסיף: "אני שמח וגאה להיות חלק מחברה חדשנית, יוזמת, יצירתית אשר תמיד שואפת קדימה בכל תחום והגיעה להישגים כל כך גבוהים ומכובדים בתחום. כמנכ"ל החברה בישראל, אנו פועלים לאור ערכים אלה אשר הביאו את החברה להישג זה: איכות בלתי מתפשרת וחדשנות מתמדת". השלוחה המקומית של JCDecaux בישראל הוקמה באוגוסט 2008, לאחר שזכתה במכרז שפרסמה עיריית תל-אביב-יפו. בחברה הצהירו כי תל-אביב-יפו מהווה את השלב הראשון באסטרטגיית הפיתוח של JCDecaux בישראל עם השקעה כוללת של כ-15 מיליון יורו.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    חברה מדהימה מוצרים מדהימים !! שאפו (ל"ת)
    אוהד 23/02/2011 18:10
    הגב לתגובה זו