פרסום ראשון

קוקה-קולה שוקלת לצרף משרד נוסף לאידיאולוג'יק לטיפול בתקציב הדיגיטל

מדובר במשרד אינטראקטיב שיטפל במותג בנוסף לאידיאולוג'יק. תוכניות 2011 סגורות, התכנון הוא לשנת 2012. קוקה קולה: "אידיאולוג'יק מטפלים בתקציב הדיגיטל של החברה"
משה בנימין | (5)

חברת קוקה קולה מבית 'החברה המרכזית למשראות קלים' מגששת בימים אלו בקרב משרדי האינטראקטיב בחיפוש אחר משרד נוסף שיטפל בתקציב הדיגיטל של המשרד, בנוסף לפובליסיס-אידיאולוג'יק המטפלים בהם כעת. כך נודע לאייס.

הניסיונות של קוקה קולה לאתר משרד נוסף לטיפול בתקציב נעשים מתחת לפני הקרקע ושומרים בינתיים על פרופיל נמוך מאוד. אחת הסיבות לכך היא העובדה שמדובר במשרד נוסף, במידה ויאותר כזה, שיצטרף לטיפול בתקציב משנת 2012 ואילך. תוכניות התקציב והאסטרטגיה הפרסומית לשנת 2011 כבר ידועות במותג המנוהל בצורה מוקפדת כמו קוקה קולה וכאמור החשיבה מכוונת לשנה הבאה.

לאייס נודע כי, בשבועות האחרונים נעשתה פנייה מקרב אנשי המטה הבכיר של קוקה קולה לאחד ממשרדי האינטראקטיב בישראל ובה הצעה בשלב ראשוני מאוד שנוגעת לתקציב הדיגיטל של המותג. הצעה זו נענתה בשלילה ולפי מקורות שונים פנייה נעשתה למשרדים נוספים. בנוסף לכך גורמים נוספים בשוק האינטראקטיב אומרים לאייס כי טל רבן, מנכ"ל קוקה קולה ישראל לא שולל צירופו של משרד אינטראקטיב נוסף במקביל לאידיאולוג'יק.

יוזכר כי, מערכת היחסים בין אידיאולוג'יק לקוקה קולה היא בין הטובים שיש בין לקוח למשרד פרסום בענף האינטראקטיב בישראל. בשנה החולפת הביאו אידיאולוג'יק את קוקה קולה לשיאים חדשים בכל הנוגע להיבטי חדשנות פרסומית וחיזוק החוויה המותגית. במילים אחרות מדובר למעשה במכונת הלייקים שהגו באידיאולוג'יק עבור קוקה קולה ובאה לידי שימוש בווילג' - כפר הנוער של קוקה קולה. פעילות זו זכתה להכרה עולמית בענף השיווק והפרסום, מהשתורגם גם לפרסים נחשבים במספר תחרויות פרסום.

בענף האינטראקטיב יודעים רק להחמיא לאידיאולוג'יק על פעילות המשרד עבור המותג קוקה-קולה. מצד אחד מפגינים בענף סיפוק רב בנוגע לאפשרות שקוקה קולה אכן תכניס משרד חדש לתמונת התקציב תודות לעבודה המרשימה של המשרד על התקציב ומנגד מציינים כי בקוקה קולה כנראה מחפשים משרד שיוכל להעניק למותג טיפול בגזרות דיגיטליות בהן אידיאולוג'יק מתמחים פחות.

אידיאולוג'יק מטפל בתקציבים נוספים מבית 'החברה המרכזית' ביניהם, 'ספרייט' ו'פריגת'. בחודשים האחרונים השיק המשרד את מכונת החיוכים של פריגת - פיתוח טכנולוגי המאפשר סחיטת מיץ תפוזים באמצעות שילוב עולמות האונליין והאופליין. מכונת החיוכים של פריגת מאפשרת לגולשים לסחוט מיץ תפוזים אמיתי באמצעות חיוך ווירטואלי במצלמת הרשת בפייסבוק.

החיבור של אידיאולוג'יק לקוקה קולה לא מסתיים בגבולות מדינת ישראל. לפני כחודש רשם המשרד הישג מרשים בקנה מידה בינלאומי כאשר זכה בתקציב הדיגיטל של קוקה קולה ברוסיה לאחר שהתמודד מול יריבים מקומיים ואחרים.

מקוקה-קולה נמסר: "פעילות הדיגיטל של קוקה-קולה ישראל, מתנהלת באמצעות משרד האינטראקטיב אידיאולוגיק. שאף זכה באחרונה בתור ספק מצטיין בכנס ספקים שערכה החברה".

לא היה ניתן להשיג את תגובת אידיאולוג'יק עד למועד פרסום הידיעה

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    מכונת האנלייקים 18/02/2011 20:11
    הגב לתגובה זו
    גם הקולה עומדת לנזול לינון מבין האצבעות. גם היפה והכרישה לא תעזור הפעם.
  • זה נכון 19/02/2011 00:26
    הגב לתגובה זו
    הגרועות שהם עובדים איתם כמו שלמור ואידיאולוגיק
  • נפוטיזם זה אחלה 20/02/2011 09:45
    נחמד לראות את תל אביב מוסקבה משקיעים בטוקבקים, רק חבל שהפרסומות נראות כמו משהו הזוי משנות ה80.
  • 1.
    מאבד גובה, האם לרשום את זה בטוויטר? (ל"ת)
    ינון 18/02/2011 10:25
    הגב לתגובה זו
  • פחחחחח (ל"ת)
    ינון לנדנברג 19/02/2011 00:24
    הגב לתגובה זו