גליקמן נטלר סמסונוב זכו בתקציב הפרסום של חברת הביטוח 9 מיליון
תקציב הפרסום של חברת הביטוח 9,000,000 מבית אי.די.אי עובר לגליקמן נטלר סמסונוב. בשלב הגמר של המכרז על התקציב התמודדו גליקמן ובאומן-בר-ריבנאי. רענן סעד, משנה למנכ"ל חברת אי.די.אי וסמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי: "הההחלטה על העברת התקציב נעשתה לאחר 8 שנים פוריות בהן עבדה החברה עם אדלר חומסקי , במהלכן נהננו משיתוף פעולה והשגים מצויינים". הבחירה בגליקמן נטלר סמסונוב באה לאחר מכרז קצר בו לקחו חלק 4 משרדים ובהם מקאן אריקסון, באומן בר ריבנאי, גליקמן נטלר סמסונוב ואדלר חומסקי שהחליטו לפרוש מהמכרז במועד מוקדם יותר. תקציב הפרסום של 9,000,000 יעמוד על כ-4 מיליון דולר. תקציב רכש המדיה של המותג יטופל על ידי יוניברסל, חברת רכש המדיה של מקאן אריקסון דרכה רוכש משרד הפרסום גליקמן נטלקר סמסונוב מדיה עבור לקוחותיו. בתקופה בה טופל התקציב בידי אדלר חומסקי ישב תקציב רכש המדיה במדיה-קום מקבוצת אדלר חומסקי. חברת ישיר אי.די.אי מחזיקה בשני מותגי ביטוח. האחד הוא ביטוח ישיר המטופל על-ידי שלמור אבנון עמיחי Y&R ו-9,000,000 שיטופל כאמור מעתה על ידי גליקמן נטלר סמסונוב.
- 5.ענת 15/02/2011 17:41הגב לתגובה זוגילקמן משרד של דאחקות, בלי אסטרטגיה. בלי ראש שיווקי. משרד טיפש, שיש לו גל בשנה האחרונה.
- 4.(ל"ת)רחלי 15/02/2011 13:09הגב לתגובה זו
- 3.נו, מה אמרתי לכם? (ל"ת)רחלי 15/02/2011 13:08הגב לתגובה זו
- 2.ר.ק 15/02/2011 13:05הגב לתגובה זובוא נגיד שאחרי השפה ההזויה בה אבגי מחלק כסף להמונים ששותים עמבה, זה היה עניין של זמן עד למעבר. בהצלחה לגליקמן!
- 1.15/02/2011 12:36הגב לתגובה זומשרד מוכשר עם אנשים מוכשרים ! מזל טוב