גליקמן נטלר סמסונוב זכו בתקציב הפרסום של חברת הביטוח 9 מיליון

לאחר 8 שנים בהן טופל התקציב באדלר חומסקי עובר התקציב לגליקמן שגבר על באומן בשלב הסופי של המכרז. רכש המדיה של המותג עובר ליוניברסל
משה בנימין | (5)

תקציב הפרסום של חברת הביטוח 9,000,000 מבית אי.די.אי עובר לגליקמן נטלר סמסונוב. בשלב הגמר של המכרז על התקציב התמודדו גליקמן ובאומן-בר-ריבנאי. רענן סעד, משנה למנכ"ל חברת אי.די.אי וסמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי: "הההחלטה על העברת התקציב נעשתה לאחר 8 שנים פוריות בהן עבדה החברה עם אדלר חומסקי , במהלכן נהננו משיתוף פעולה והשגים מצויינים". הבחירה בגליקמן נטלר סמסונוב באה לאחר מכרז קצר בו לקחו חלק 4 משרדים ובהם מקאן אריקסון, באומן בר ריבנאי, גליקמן נטלר סמסונוב ואדלר חומסקי שהחליטו לפרוש מהמכרז במועד מוקדם יותר. תקציב הפרסום של 9,000,000 יעמוד על כ-4 מיליון דולר. תקציב רכש המדיה של המותג יטופל על ידי יוניברסל, חברת רכש המדיה של מקאן אריקסון דרכה רוכש משרד הפרסום גליקמן נטלקר סמסונוב מדיה עבור לקוחותיו. בתקופה בה טופל התקציב בידי אדלר חומסקי ישב תקציב רכש המדיה במדיה-קום מקבוצת אדלר חומסקי. חברת ישיר אי.די.אי מחזיקה בשני מותגי ביטוח. האחד הוא ביטוח ישיר המטופל על-ידי שלמור אבנון עמיחי Y&R ו-9,000,000 שיטופל כאמור מעתה על ידי גליקמן נטלר סמסונוב.

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    ענת 15/02/2011 17:41
    הגב לתגובה זו
    גילקמן משרד של דאחקות, בלי אסטרטגיה. בלי ראש שיווקי. משרד טיפש, שיש לו גל בשנה האחרונה.
  • 4.
    (ל"ת)
    רחלי 15/02/2011 13:09
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    נו, מה אמרתי לכם? (ל"ת)
    רחלי 15/02/2011 13:08
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    ר.ק 15/02/2011 13:05
    הגב לתגובה זו
    בוא נגיד שאחרי השפה ההזויה בה אבגי מחלק כסף להמונים ששותים עמבה, זה היה עניין של זמן עד למעבר. בהצלחה לגליקמן!
  • 1.
    15/02/2011 12:36
    הגב לתגובה זו
    משרד מוכשר עם אנשים מוכשרים ! מזל טוב