האקדמיה לאמנות 'בצלאל' יוצאת בקמפיין חוצות לנרשמים עם 1600 מודעות סטודנטים
בצלאל, האקדמיה לאמנות המובילה בישראל ובין המובילות בעולם יוצאת בקמפיין ראשון מסוגו עם משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי y&r, ומציגה במסגרתו את תערוכת החוצות הגדולה בישראל. במסגרת קמפיין זה יזכה כל סטודנט מתוך הסטודנטים הלומדים לתואר ראשון בכל 8 המחלקות בבצלאל, להציג יצירה אחת נבחרת, שתייצג אותו בשלט חוצות. כך יציגו מעל 1600 סטודנטים את עבודותיהם שיתפרסמו בכל רחבי הארץ, מהצפון ועד לדרום וייצרו מעין תערוכה ענקית במרחב הציבורי. בהמשך לקמפיינים הקודמים של האקדמיה, האמירה שתלווה את הקמפיין תהיה "בוא להיות בוגר בצלאל". את התערוכה תרכז גלריה מקוונת באתר בצלאל שתאפשר להתרשם מכל אותן העבודות ותציג את מיקומה (עיר ורחוב) של כל עבודה ברחבי המדינה. שווי הקמפיין הוא 600,000 שקלים, כשהפרסום הוא בשלטי חוצות בכל הארץ, מדורי לימודים באינטרנט ורשתות חברתיות.
- 1.ג.פורה 14/02/2011 23:08הגב לתגובה זומדהים איזה אימפקט אדיר. כל הכבוד למשרד שממשיך לשחק אותה בסטנדרט בינלאומי.