משרד המיתוג קריאטיב רום זכה בתקציב רשת האופנה עירית נוי בסך 750 אלף ש'

המשרד יפיק את קמפיין הקיץ של החברה שיעלה בחודש מארס ויכלול קטלוג אינטראקטיבי שלראשונה בארץ יהיה מוצג על אייפדים
משה בנימין | (3)

משרד הבוטיק 'קריאטיב רום' זכה בתקציב רשת האופנה 'עירית נוי' לשנת 2011 בסך 750 אלף שקל. המשרד יפיק את קמפיין הקיץ של החברה שיעלה בחודש מארס ויכלול קטלוג אינטראקטיבי, שלראשונה בארץ יהיה מוצג על אייפדים בכל הרשת וילווה באפליקצייה להורדת הטבות סלולריות ומידע בלעדי לחברות מועדון הרשת. כמו כן יטפל 'קריאטיב רום' בהפקת חלונות ראווה ושיפור נראות החנויות.

עם לקוחותיו של קריאטיב רום נמנים גם אמדוקס, verifone, גרין שפיץ, מדיו, travelfit, רשות שדות התעופה - מחלקת בטחון ואחרים. את המשרד מוביל רום יקותיאלי, מעצב גרפי והבעלים של המשרד, מירב כהן, מנכ"ל משותף ומנהלת קשרי לקוחות וכן עדו ולדנר, מנהל קריאטיבי שהגיע למשרד עם ניסיון ממשרדי פרסום מובילים כאדלר חומסקי וברונקר/נטע/יער.

רשת מעצבת האופנה עירית נוי מונה כיום 11 חנויות בפריסה ארצית ומציעה קולקציות המעוצבות בשפתה הייחודית של נוי, המשלבת בין גזרות מחמיאות, תפירה איכותית ושיק אורבאני.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    אין ספק שהרשת עשתה החלטה נבונה! (ל"ת)
    ליבי 15/02/2011 13:30
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    עומריקי חסדאיקי 15/02/2011 10:48
    הגב לתגובה זו
    מגיע לך, הכי מוכשר שיש
  • 1.
    שרון 14/02/2011 13:34
    הגב לתגובה זו
    לא מפתיע שרום קריאיטיב לקחו את התקציב. פשוט מוכשרים שם בתורה יוצאת דופן.