One Show בהוליווד: קמפיין ריאליטי בילבורד של דפי זהב עלה כפינליסט
משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי Y&R הצליח להכניס 2 פינליסטים לתחרות One Show Entertainment. העבודות הן פרויקט הריאליטי בילבורד עבור חברת 'דפי זהב' שאף הוצג בפסטיבל מיפ 2010 על-ידי שלמור וקופרמן הפקות. העבודה השנייה היא זו של SDIA עבור הוועד למלחמה באיידס שתסגור בתחרות זו את רצף הפסטיבלים בו היא משתתפת מסביב לעולם.
תחרות
- 9.יש לנו הישראלים החדשנים במה להתגאות (ל"ת)עדו הניו יורקר 15/02/2011 23:21הגב לתגובה זו
- 8.גדעון עמיחי ויגאל גלאי- שילוב של וותק (ל"ת)א. בירן 15/02/2011 09:05הגב לתגובה זו
- 7.סיסי 14/02/2011 14:51הגב לתגובה זולא יודע מה איתכם אבל אצלנו קוראים לזה במה. אנחנו משתמשים בה בימי עצמאות ובכל כל מיני אירועים. כרגע אנחנו מנסים למקור את הפורמט ללהקות בחו"ל... תחום של מטורפים
- 6.דן 13/02/2011 22:43הגב לתגובה זועוד הוכחה לחוסר הרלוונטיות של הקריאטיב של שלמור. בו בזמן שהמשרד זוכה בפרסים, הלקוח רואה פרזנטציות אצל משרדים מתחרים בשל חוסר שביעות רצון מהתוצאות. שלמור יכול להציג את הקריאטיב שלו ישר בתערוכות או במוזיאונים כי פרסום זה לא.
- 5.אורלי 13/02/2011 20:27הגב לתגובה זושבו בשקט אין לכם מה לחפסס פה ולטקבק זה היה ולא קשור לאלירז ישירות. תירגעו.
- מאיה 14/02/2011 14:57הגב לתגובה זווין מה לעשות אלירז ובשבקין קשורים לזה כי הם השתתפו בפרויקט והוא הוצג בהשתתפותם
- 4.שיהיה בהצלחה בתחרות - גאווה ישראלית (ל"ת)מירי 13/02/2011 19:43הגב לתגובה זו
- 3.אלירז 13/02/2011 19:36הגב לתגובה זוגדעון אולי תפר עוד בורד לחו"ל אך העובדות בשטח מדברות בעד עצמן- דפי זהב פיטרו את שלמור והוציאו את התקציב למכרז.
- 2.מלירון הסטודנטית 13/02/2011 18:56הגב לתגובה זואתה השלמות בהתגלמותה
- 1.דוגמה קלאסית לשילוב יחסי ציבור עם פרסום (ל"ת)יושב ביציע 13/02/2011 17:31הגב לתגובה זו