פרסום ראשון

One Show בהוליווד: קמפיין ריאליטי בילבורד של דפי זהב עלה כפינליסט

שלמור עולה לגמר בתחרות הנחשבת עם 2 עבודות: הריאליטי בילבורד לדפי זהב ו-SDIA. שמעוני-פינקלשטיין-ברקי בתחרות עם פינליסט לפרויקט הסיסים
משה בנימין | (10)

משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי Y&R הצליח להכניס 2 פינליסטים לתחרות One Show Entertainment. העבודות הן פרויקט הריאליטי בילבורד עבור חברת 'דפי זהב' שאף הוצג בפסטיבל מיפ 2010 על-ידי שלמור וקופרמן הפקות. העבודה השנייה היא זו של SDIA עבור הוועד למלחמה באיידס שתסגור בתחרות זו את רצף הפסטיבלים בו היא משתתפת מסביב לעולם. תחרות One Show Entertainment מבית One Show נחשבת לאחת היוקרתיות בעולם, ומעניקה פרסים עבור חדשנות ומחשבה יצירתית לעבודות של תוכן בידורי ומיתוג, בתחומי טלוויזיה, גיימינג, מוזיקה ועוד. התחרות תיערך ב-16 לפברואר ותתקיים בהוליווד. פרויקט replay שזכה בגראנד פרי בפסטיבל קאן בולט עם כמות המועמדויות הגדולה ביותר (7). הריאליטי בילבורד הראשון בעולם הוצג בשנה החולפת על-ידי שלמור אבנון עמיחי ונהגה בשיתוף פעולה עם קופרמן הפקות. כזכור, הפעילות כללה שלט חוצות ענק (20 טון) שנבנה במיוחד לקראת האירוע. על השלט התארחו פיזית 2 מתמודדים, אלירז שדה זוכה ה'אח הגדול' ונתן בשבקין זוכה 'הישרדות' שהתחרו אחד מול השני במשימות שונות. המשימות כולן, עשו שימוש כזה או אחר באתר האינטרנט של החברה ו/או באפליקציה החדשה. הקהל הוזמן לעזור למתמודדים במשימות באמצעות שימוש וחיפוש באתר האינטרנט של דפי זהב ואף ניתנה האפשרות להצביע למועמד המועדף. האירוע תועד בכל רגע נתון באמצעות שש מצלמות אשר שידרו את כל התחרות LIVE באתר האינטרנט של החברה, באתר וואלה ובאתר מאקו. יחסי הציבור לפרויקט נעשו על ידי יגאל גלאי - גלאי תקשורת. גדעון עמיחי אומר לאייס: "ריאליטי בילבורד היה פרויקט שיא של דפי זהב שהמציא פורמט חדשני בחוצות ובימים אלו אף נבדקת סופית מכירתו לשווקים ברחבי אירופה. אני שמח שהפרויקט עלה לגמר בתחרות וכולנו מחזיקים אצבעות לקראת הטכס בהוליווד בסוף השבוע הקרוב". משרד פרסום נוסף שזכה להיכלל ברשימה היוקרתית של ה-One Show הוא שמעוני-פינקלשטיין-ברקי שנכנס לתחרות כפינליסט עם העבודה שלו לפרויקט הסיסים. במסגרתו נבנה בית קינון מיוחד לציפורי הסיסי מעל בניין ברחוב רוטשילד בתל אביב. למתקן המיוחד חוברו מצלמות שהעבירו שידור של חיי הציפורים 24 שעות ביממה באתר ייעודי. עוד יוזכר כי, בתחרות הפרסום האירופאית יורובסט הכניס משרד הפרסום שמעוני-פינקלשטיין-ברקי 3 שורטליסטים עבור קמפיין ציפורי ה'סיסים' ולבסוף חזר עם ברונזה בקטגוריית ה-PR.

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    יש לנו הישראלים החדשנים במה להתגאות (ל"ת)
    עדו הניו יורקר 15/02/2011 23:21
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    גדעון עמיחי ויגאל גלאי- שילוב של וותק (ל"ת)
    א. בירן 15/02/2011 09:05
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    סיסי 14/02/2011 14:51
    הגב לתגובה זו
    לא יודע מה איתכם אבל אצלנו קוראים לזה במה. אנחנו משתמשים בה בימי עצמאות ובכל כל מיני אירועים. כרגע אנחנו מנסים למקור את הפורמט ללהקות בחו"ל... תחום של מטורפים
  • 6.
    דן 13/02/2011 22:43
    הגב לתגובה זו
    עוד הוכחה לחוסר הרלוונטיות של הקריאטיב של שלמור. בו בזמן שהמשרד זוכה בפרסים, הלקוח רואה פרזנטציות אצל משרדים מתחרים בשל חוסר שביעות רצון מהתוצאות. שלמור יכול להציג את הקריאטיב שלו ישר בתערוכות או במוזיאונים כי פרסום זה לא.
  • 5.
    אורלי 13/02/2011 20:27
    הגב לתגובה זו
    שבו בשקט אין לכם מה לחפסס פה ולטקבק זה היה ולא קשור לאלירז ישירות. תירגעו.
  • מאיה 14/02/2011 14:57
    הגב לתגובה זו
    וין מה לעשות אלירז ובשבקין קשורים לזה כי הם השתתפו בפרויקט והוא הוצג בהשתתפותם
  • 4.
    שיהיה בהצלחה בתחרות - גאווה ישראלית (ל"ת)
    מירי 13/02/2011 19:43
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    אלירז 13/02/2011 19:36
    הגב לתגובה זו
    גדעון אולי תפר עוד בורד לחו"ל אך העובדות בשטח מדברות בעד עצמן- דפי זהב פיטרו את שלמור והוציאו את התקציב למכרז.
  • 2.
    מלירון הסטודנטית 13/02/2011 18:56
    הגב לתגובה זו
    אתה השלמות בהתגלמותה
  • 1.
    דוגמה קלאסית לשילוב יחסי ציבור עם פרסום (ל"ת)
    יושב ביציע 13/02/2011 17:31
    הגב לתגובה זו