תקציב הפרסום של 'Hertz ישראל' במגזר החרדי יטופל על-ידי מקאן אריקסון

המחלקה החרדית של מקאן אריקסון תטפל בכל הפעילות השיווקית האסטרטגית של החברה מול המגזר החרדי
משה בנימין |

חברת הרכב 'Hertz ישראל' מצטרפת ללקוחות המחלקה החרדית של מקאן אריקסון. בעקבות ההצטרפות תטפל המחלקה החרדית בכל הפעילות השיווקית האסטרטגית של החברה מול המגזר החרדי.

מ-Hertz נמסר כי לאור ההתפתחויות בתחום השכרת הרכב במגזר, הוחלט לבחור במשרד פרסום חרדי ייעודי שיהיה אחראי על בניית האסטרטגיה השיווקית והובלתה מול הצרכן החרדי. לאחר שנבדקו מספר משרדים, הוחלט לבחור במחלקה החרדית של מקאן אריקסון.

אריאל טובל, מנהל מגזר פרטי בחברת Hertz ישראל: "כחברה מובילה אנו עדים לשינויים והמגמות בשוק הרכב במגזר החרדי, ונערכים להמשיך להוביל בסטנדרטים של מקצועיות, שירות והתאמה מלאה לצרכי הלקוח. בחרנו במחלקה החרדית של מקאן אריקסון להובלת הפעילות השיווקית, במטרה להציג בפני הלקוח החרדי את השירותים המקיפים שאנו מציעים לו, בהתאמה מלאה לצרכיו ובמחיר משתלם".

מהמחלקה החרדית בקבוצת מקאן אריקסון נמסר: "אנו שמחים על האמון שנתנה בנו Hertz ישראל. אנו מצפים להתחלת העבודה המשותפת במטרה לבנות עבור החברה מהלכים שיווקיים מחוללי שינוי, אשר ישקפו את מובילותה במגוון השירותים שהיא מציעה לצרכן החרדי".

Hertz ישראל הוקמה בשנת 1965. חברת "קשר רנט א קאר" נוסדה בשנת 1985 ומאז היא הזכיינית הישראלית של חברת Hertz העולמית. החברה בבעלות "מאיר" חברה למכוניות ומשאיות בע"מ, יבואנית רכבי וולוו, הונדה ויגואר, משאיות וציוד כבד והינה קבוצת הרכב הגדולה בישראל. Hertz ישראל הינה מפעילת "אוטו סנטר" העוסקת במכירת רכב יד שניה וטרייד אין. בנוסף מחזיקה Hertz ישראל ב 50%- ממניות אופרייט ליס, המפעילה אף היא מערך שירות נרחב וכולל ללקוחותיה בתחום הליסינג התפעולי.

בין לקוחות המחלקה החרדית של מקאן אריקסון נמנים לאומי, טמפו, זוגלובק, תדיראן, המשביר לצרכן, ניו-פארם, פעמית סטור, וישי, לוריאל, וולוו, הונדה, חברת החשמל ועוד.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
לוי הלוי, מנכ"ל כאל
צילום: רמי זרניגר

מנכ"ל כאל לוי הלוי בדרך להוביל את אל על

הלוי עובר מכרטיסי אשראי לתעופה - האם בן טל-גננסיה תעבור מתעופה לכרטיסי אשראי?

רן קידר |

לוי הלוי, מנכ"ל חברת כרטיסי האשראי כאל, צפוי להתמנות למנכ"ל אל על. המהלך מסמן סיום תקופה של דינה בן טל-גננסיה בתפקיד, שנמשכה כשלוש שנים  ופותח דף חדש עבור חברת התעופה הלאומית בתקופה מאתגרת. התקופה של בן טל-גננסיה היתה נהדרת לחברה עם רווחי שיא בשל תקופת המלחמה. 

פרידה מכאל בעיתוי רגיש

הלוי עוזב את כאל בעיתוי רגיש. רק ביום חמישי האחרון פורסם כי בנק דיסקונט הגיע להסכם עם קבוצת יוניון-הראל השקעות על מכירת השליטה בכאל בתמורה ל-3.75 מיליארד שקל. ההסכם כולל גם מנגנון של תשלומים עתידיים שעשויים להביא את התמורה הכוללת עד לרף של כ-4 מיליארד שקל. מדובר בעסקה משמעותית בשוק הפיננסי המקומי, והעזיבה של הלוי אומנם היתה צפויה, אבל לא בכזו מהירות. 

הלוי נחשב לאחד המנהלים הבולטים בענף הפיננסי בשנים האחרונות. תחת הנהגתו, כאל חיזקה את מעמדה מול המתחרות ישראכרט ומקס, הרחיבה את פעילותה בעולם האשראי הצרכני והדיגיטלי, ושיפרה את רווחיותה.

אתגרי אל על

כעת הוא עובר לאתגר מסוג אחר לחלוטין: ניהול חברת תעופה לאומית המתמודדת עם שורה של אתגרים, תחרות בינלאומית שנעלמה בשנים האחרונות אבל צפויהלחזור ולשחוק את הרווח, תנודות חדות במחירי הדלק, דרישות רגולטוריות מחמירות וצורך מתמשך בשדרוג צי המטוסים.

ההחלטה להביא מנכ"ל שמגיע מעולם הפיננסים ולא מתעשיית התעופה עצמה עשויה לשקף גישה ניהולית שונה: דגש על התייעלות, ניהול סיכונים פיננסיים והובלת תהליכי מיזוגים או שיתופי פעולה עסקיים.