פרסום ראשון

אחרי 10 שנים בבאומן: תקציב H&O כולל TAGWOMAN עובר לגלר-נסיס

משה גאון, מבעלי באומן מכר את מניותיו ב-H&O לידי השותפה - משפחת לבנת והכשיר את הקרקע לחיפוש משרד חדש. הדיגיטל יטופל ככל הנראה באידיאולוג'יק שם מכהן תומר שדה כמנכ"ל וטיפל בתקציב בתקופתו בבאומן
משה בנימין | (2)

אחד מתקציבי הפרסום היותר נאמנים וותיקים במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, H&O מחפש בחודשים האחרונים את דרכו החדשה במשרד אחר. כך נודע לאייס.

חברת האופנה קיימה פגישות במהלך החודשים האחרונים עם מספר משרדים פובליסיס גלר-נסיס הוא המשרד האחרון עימו נפגשה חברת האופנה לפני כשבוע במטרה לבדוק האם להעביר לידיו את תקציב הפרסום.

בימים האחרונים הושג הסיכום בין הצדדים ותקציב H&O כולל המותג TAGWOMAN שמוחזק בבעלותו המלאה יטופל בפובליסיס גלר-נסיס. ככל הנראה תקציב הדיגיטל של החברה יישב אף הוא בידי גלר-נסיס. המעבר של TAGWOMAN ו-H&O לפובליסיס גלר-נסיס מקבל חיזוק עם מינויו לפני מספר חודשים של תומר שדה כמנכ"ל פובליסיס-אידיאוג'יק. שדה הגיע לתפקיד לאחר שכיהן כמנכ"ל סאצ'י אינטראקטיב מקבוצת באומן בר ריבנאי וטיפל במסגרת זו בתקציב הדיגיטל של TAGWOMAN.

עבור פובליסיס גלר-נסיס מדובר בתקציב אסטרטגי משמעותי שיכול להוות עבורם סממן חיובי עם פתיחת שנת 2011. מרשימת הלקוחות של המשרד נפקד תקציב בולט של חברת אופנה עם סיום דרכה של חברת הוניגמן במשרד שהחזיקה בין מותגיה גם את תקציב TNT - מותג שנבנה בשנותיו הראשונות על-ידי גלר נסיס.

תקציב הפרסום של חברת האופנה נמצא בטיפולו של באומן בר ריבנאי במהלך 10 השנים האחרונות (לפני כן טופל בפוגל אוגילבי). התקציב טופל באופן טבעי על- ידי המשרד תודות לעובדה שהבעלות על החברה הוחזקה בשותפות בין משה גאון למשפחת לבנת. גאון הוא כידוע שותף גם במשרד הפרסום באומן בר ריבנאי, יחד עם יורם באומן, שוני ריבנאי ומיקי בר.

לפני כשנה וחצי, במהלך שנת 2009 הודיעו גאון אחזקות ומשפחת לבנת על פירוק השותפות בחברת האופנה H&O. החברה שנסחרה בבורסה וחזרה לאחזקה פרטית בתחילת 2009 נפרדה ממשה גאון (גאון אחזקות) ועברה לשליטתה המלאה של משפחת לבנת, זאת במקביל לשינויים נוספים באחזקות המשותפות לשני הצדדים. יציאתו של משה גאון מתמונת הבעלות על חברת האופנה הכשירה את הקרקע לשינוי בדמות משרד הפרסום המטפל בתקציב.

תקציב הפרסום של H&O לא נחשב למושקע במיוחד בשנים האחרונות. ב-2010 וב-2009 עמד התקציב על כ-1.1 מיליון שקל במחירים בפועל בכל אחת מהשנים. כך על-פי יפעת בקרת פרסום. לקראת 2011 עתיד הדבר להשתנות שכן התקציב צפוי לעמוד על כ-7.5 מיליון שקלים.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    גימל 13/02/2011 14:12
    הגב לתגובה זו
    שוקו, מלאן הצלחה!!! :))
  • 1.
    תקציב שרק נראה יקר (ל"ת)
    גלית 13/02/2011 12:27
    הגב לתגובה זו
לוי הלוי, מנכ"ל כאל
צילום: רמי זרניגר

מנכ"ל כאל לוי הלוי בדרך להוביל את אל על

הלוי עובר מכרטיסי אשראי לתעופה - האם בן טל-גננסיה תעבור מתעופה לכרטיסי אשראי?

רן קידר |

לוי הלוי, מנכ"ל חברת כרטיסי האשראי כאל, צפוי להתמנות למנכ"ל אל על. המהלך מסמן סיום תקופה של דינה בן טל-גננסיה בתפקיד, שנמשכה כשלוש שנים  ופותח דף חדש עבור חברת התעופה הלאומית בתקופה מאתגרת. התקופה של בן טל-גננסיה היתה נהדרת לחברה עם רווחי שיא בשל תקופת המלחמה. 

פרידה מכאל בעיתוי רגיש

הלוי עוזב את כאל בעיתוי רגיש. רק ביום חמישי האחרון פורסם כי בנק דיסקונט הגיע להסכם עם קבוצת יוניון-הראל השקעות על מכירת השליטה בכאל בתמורה ל-3.75 מיליארד שקל. ההסכם כולל גם מנגנון של תשלומים עתידיים שעשויים להביא את התמורה הכוללת עד לרף של כ-4 מיליארד שקל. מדובר בעסקה משמעותית בשוק הפיננסי המקומי, והעזיבה של הלוי אומנם היתה צפויה, אבל לא בכזו מהירות. 

הלוי נחשב לאחד המנהלים הבולטים בענף הפיננסי בשנים האחרונות. תחת הנהגתו, כאל חיזקה את מעמדה מול המתחרות ישראכרט ומקס, הרחיבה את פעילותה בעולם האשראי הצרכני והדיגיטלי, ושיפרה את רווחיותה.

אתגרי אל על

כעת הוא עובר לאתגר מסוג אחר לחלוטין: ניהול חברת תעופה לאומית המתמודדת עם שורה של אתגרים, תחרות בינלאומית שנעלמה בשנים האחרונות אבל צפויהלחזור ולשחוק את הרווח, תנודות חדות במחירי הדלק, דרישות רגולטוריות מחמירות וצורך מתמשך בשדרוג צי המטוסים.

ההחלטה להביא מנכ"ל שמגיע מעולם הפיננסים ולא מתעשיית התעופה עצמה עשויה לשקף גישה ניהולית שונה: דגש על התייעלות, ניהול סיכונים פיננסיים והובלת תהליכי מיזוגים או שיתופי פעולה עסקיים.