TOP5

ללקק את האצבעות: 2.5 דקות על כל הפרסומות בסופרבול ומוסטפה חוזר בענק

TOP5 של אייס וראובני-פרידן בסימן סופרבול אבל לא רק. מותג הבירות 'אנדס' ביציאה חדשה. 5 הפרסומות והמהלכים השיווקיים הבולטים בעולם השבוע
משה בנימין | (4)

מקבץ TOP5 השבועי. המדור מציג לפניכם אחת לשבוע, מידי יום חמישי 5 מהלכי פרסום בולטים ומעניינים מסביב לעולם. השבוע במדור: הסופרבול, אאודי, אנדס, סוני אריקסון ואולד ספייס.

לכל מקבצי TOP5 הקודמים - לחצו כאן

להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק - לחצו כאן

להצטרפות לעמוד ה-TOP5 בפייסבוק - לחצו כאן

THE GAME

השבוע חגגנו את חג הפרסום הבינלאומי, הסופרבול. אז כדי שלא תגידו שאנחנו מתעלמים, קבלו מקבץ של כל 61 הפרסומות המדוברות בשתיים וחצי דקות.

FRIENDSHIP

לפני שנה השיק מותג הבירות ANDES את ה- TELETRANSPORTER, התא האקוסטי עם האפקטים הקוליים שמטרתו להטעות את בנות הזוג על מנת לאפשר ערב של בילוי גברי נטול הפרעות. המהלך זכה לתשבוחות ואף זכה לפרסים רבים.

השנה חוזר המותג עם רעיון גדול נוסף, וגם הפעם הכול בשם החברות הגברית.

PLAY

אחרי תקופה ארוכה של שמועות, השערות וספקולציות זה סוף סוף קורה. סוני אריקסון משיקה בסופרבול את ה- PLAY, הגרסה הסלולרית של הפלייסטיישן, תחת הקונספט "האנדרויד מוכן לשחק"

LUXURY PRISON

אודי לוקחת בעלות על טריטוריית הטכנולוגיה המתקדמת בעולם הרכב ומגדירה מחדש יוקרה מוטורית. באחד הסרטים היותר אינטיליגנטיים שעלו בסופרבול, היא מציגה עצמה כמפלט היחיד מכלוב הזהב של היוקרה הישנה.

VACATION

חשבתם שנפטרתם ממנו? לא כל כך מהר... הבחור של אולד ספייס חוזר והפעם בניחוח חופשה.

SHOW TIME

לסיום, סרט מקסים של ליגת ה- NFL (ליגת הפוטבול האמריקאית) המנצלת את הסופרבול כדי להודות למעריציה הנאמנים,

ובעיקר לפרגן לעצמה.

ניהול הפרויקט על-ידי יהב דרייזין, מנהל האסטרטגיה במשרד הפרסום ראובני פרידן ipg

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    למה לנו אין כזה?? (ל"ת)
    סופרבול!!!! 11/02/2011 16:00
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    הבירות מדהים, אולד ספייס מתחיל למצות (ל"ת)
    אמיר 11/02/2011 15:30
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    פספסתם את פפסי מקס!!!!! (ל"ת)
    רועי 10/02/2011 16:52
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    מעולללה (ל"ת)
    נועם 10/02/2011 16:50
    הגב לתגובה זו
לוי הלוי, מנכ"ל כאל
צילום: רמי זרניגר

מנכ"ל כאל לוי הלוי בדרך להוביל את אל על

הלוי עובר מכרטיסי אשראי לתעופה - האם בן טל-גננסיה תעבור מתעופה לכרטיסי אשראי?

רן קידר |

לוי הלוי, מנכ"ל חברת כרטיסי האשראי כאל, צפוי להתמנות למנכ"ל אל על. המהלך מסמן סיום תקופה של דינה בן טל-גננסיה בתפקיד, שנמשכה כשלוש שנים  ופותח דף חדש עבור חברת התעופה הלאומית בתקופה מאתגרת. התקופה של בן טל-גננסיה היתה נהדרת לחברה עם רווחי שיא בשל תקופת המלחמה. 

פרידה מכאל בעיתוי רגיש

הלוי עוזב את כאל בעיתוי רגיש. רק ביום חמישי האחרון פורסם כי בנק דיסקונט הגיע להסכם עם קבוצת יוניון-הראל השקעות על מכירת השליטה בכאל בתמורה ל-3.75 מיליארד שקל. ההסכם כולל גם מנגנון של תשלומים עתידיים שעשויים להביא את התמורה הכוללת עד לרף של כ-4 מיליארד שקל. מדובר בעסקה משמעותית בשוק הפיננסי המקומי, והעזיבה של הלוי אומנם היתה צפויה, אבל לא בכזו מהירות. 

הלוי נחשב לאחד המנהלים הבולטים בענף הפיננסי בשנים האחרונות. תחת הנהגתו, כאל חיזקה את מעמדה מול המתחרות ישראכרט ומקס, הרחיבה את פעילותה בעולם האשראי הצרכני והדיגיטלי, ושיפרה את רווחיותה.

אתגרי אל על

כעת הוא עובר לאתגר מסוג אחר לחלוטין: ניהול חברת תעופה לאומית המתמודדת עם שורה של אתגרים, תחרות בינלאומית שנעלמה בשנים האחרונות אבל צפויהלחזור ולשחוק את הרווח, תנודות חדות במחירי הדלק, דרישות רגולטוריות מחמירות וצורך מתמשך בשדרוג צי המטוסים.

ההחלטה להביא מנכ"ל שמגיע מעולם הפיננסים ולא מתעשיית התעופה עצמה עשויה לשקף גישה ניהולית שונה: דגש על התייעלות, ניהול סיכונים פיננסיים והובלת תהליכי מיזוגים או שיתופי פעולה עסקיים.