חוצות: 'לביא מדיה' מגבירה את הפריסה למסכים אלקטרוניים בנקודות מכירה

בהשקעה של יותר מחצי מיליון שקל הציבה לאחרונה חברת החוצות כ-101 מסכי פרסום דיגיטליים בפיצוציות באזור המרכז והשרון
משה בנימין | (7)

חברת פרסום החוצות 'לביא מדיה' מרחיבה את פריסת מסכי הפרסום הדיגיטליים בנקודות מכירה. לאחרונה הוצבו 101 מסכים בפיצוציות באזור המרכז והשרון בהשקעה מדווחת של יחותר מחצי מיליון שקלים במערכת ובציוד.

מהחברה נמסר כי כל המסכים נשלטים ממרכז בקרה שנמצא במשרדים. בנוסף נבנתה מערכת מיוחדת שמאפשרת לכל לקוח לראות את המסך שלו דרך האינטרנט באונליין, ולבחון את אפקטיביות הפרסום בנקודת המכירה.

מלביא מדיה נמסר: "המסכים מוצבים בקו הקופות כאשר המערכת תרוץ עם 4 מפרסמים בלופ. לאחר סקרים שביצענו הוכח כי לקוח שמפרסם על גבי המסך, מגביר את הצריכה למוצריו בנקודה בכ-30%". המפרסם הראשון שיעלה הינו חברת קוקה קולה בעסקת פרסום ל-4 חודשי פרסום במהלך השנה.

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    אילן 20/02/2011 15:14
    הגב לתגובה זו
    גבי כל הכבוד אני מאוד מאמין במדיה הזו אין כמו להיות חלוץ בכל דבר ואתה יודע לעבוד
  • 4.
    המגיב המגניב 13/02/2011 09:51
    הגב לתגובה זו
    אימפרייה!!! יצחק תשובה הבא...
  • 3.
    דני 11/02/2011 19:10
    הגב לתגובה זו
    במקום להתעסק בשטויות, תטפל בחברה הכושלת שלך במקום.
  • לביא 12/02/2011 17:56
    הגב לתגובה זו
    במחשבה שניה אתה אפילו לא שווה תגובה מנוסחת היטב .
  • 2.
    לביא דיגיטל , מקאן תחזיקו חזק!!! (ל"ת)
    09/02/2011 18:53
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    מתגעגעת ורוצה עוד 09/02/2011 17:20
    הגב לתגובה זו
    אימפריית לביא לא הוציאה ידיעה מלא זמן... אל תעשו לי עוד פעם כזאת פאוזה,בבקשה
  • לביא 12/02/2011 17:57
    הגב לתגובה זו
    תבואי אלינו למשרד יש לנו חדר אורחים , ירדימו אותך עם סיפור .... :)
לוי הלוי, מנכ"ל כאל
צילום: רמי זרניגר

מנכ"ל כאל לוי הלוי בדרך להוביל את אל על

הלוי עובר מכרטיסי אשראי לתעופה - האם בן טל-גננסיה תעבור מתעופה לכרטיסי אשראי?

רן קידר |

לוי הלוי, מנכ"ל חברת כרטיסי האשראי כאל, צפוי להתמנות למנכ"ל אל על. המהלך מסמן סיום תקופה של דינה בן טל-גננסיה בתפקיד, שנמשכה כשלוש שנים  ופותח דף חדש עבור חברת התעופה הלאומית בתקופה מאתגרת. התקופה של בן טל-גננסיה היתה נהדרת לחברה עם רווחי שיא בשל תקופת המלחמה. 

פרידה מכאל בעיתוי רגיש

הלוי עוזב את כאל בעיתוי רגיש. רק ביום חמישי האחרון פורסם כי בנק דיסקונט הגיע להסכם עם קבוצת יוניון-הראל השקעות על מכירת השליטה בכאל בתמורה ל-3.75 מיליארד שקל. ההסכם כולל גם מנגנון של תשלומים עתידיים שעשויים להביא את התמורה הכוללת עד לרף של כ-4 מיליארד שקל. מדובר בעסקה משמעותית בשוק הפיננסי המקומי, והעזיבה של הלוי אומנם היתה צפויה, אבל לא בכזו מהירות. 

הלוי נחשב לאחד המנהלים הבולטים בענף הפיננסי בשנים האחרונות. תחת הנהגתו, כאל חיזקה את מעמדה מול המתחרות ישראכרט ומקס, הרחיבה את פעילותה בעולם האשראי הצרכני והדיגיטלי, ושיפרה את רווחיותה.

אתגרי אל על

כעת הוא עובר לאתגר מסוג אחר לחלוטין: ניהול חברת תעופה לאומית המתמודדת עם שורה של אתגרים, תחרות בינלאומית שנעלמה בשנים האחרונות אבל צפויהלחזור ולשחוק את הרווח, תנודות חדות במחירי הדלק, דרישות רגולטוריות מחמירות וצורך מתמשך בשדרוג צי המטוסים.

ההחלטה להביא מנכ"ל שמגיע מעולם הפיננסים ולא מתעשיית התעופה עצמה עשויה לשקף גישה ניהולית שונה: דגש על התייעלות, ניהול סיכונים פיננסיים והובלת תהליכי מיזוגים או שיתופי פעולה עסקיים.