חוצות: 'לביא מדיה' מגבירה את הפריסה למסכים אלקטרוניים בנקודות מכירה
בהשקעה של יותר מחצי מיליון שקל הציבה לאחרונה חברת החוצות כ-101 מסכי פרסום דיגיטליים בפיצוציות באזור המרכז והשרון
חברת פרסום החוצות 'לביא מדיה' מרחיבה את פריסת מסכי הפרסום הדיגיטליים בנקודות מכירה. לאחרונה הוצבו 101 מסכים בפיצוציות באזור המרכז והשרון בהשקעה מדווחת של יחותר מחצי מיליון שקלים במערכת ובציוד. מהחברה נמסר כי כל המסכים נשלטים ממרכז בקרה שנמצא במשרדים. בנוסף נבנתה מערכת מיוחדת שמאפשרת לכל לקוח לראות את המסך שלו דרך האינטרנט באונליין, ולבחון את אפקטיביות הפרסום בנקודת המכירה. מלביא מדיה נמסר: "המסכים מוצבים בקו הקופות כאשר המערכת תרוץ עם 4 מפרסמים בלופ. לאחר סקרים שביצענו הוכח כי לקוח שמפרסם על גבי המסך, מגביר את הצריכה למוצריו בנקודה בכ-30%". המפרסם הראשון שיעלה הינו חברת קוקה קולה בעסקת פרסום ל-4 חודשי פרסום במהלך השנה.
- 5.אילן 20/02/2011 15:14הגב לתגובה זוגבי כל הכבוד אני מאוד מאמין במדיה הזו אין כמו להיות חלוץ בכל דבר ואתה יודע לעבוד
- 4.המגיב המגניב 13/02/2011 09:51הגב לתגובה זואימפרייה!!! יצחק תשובה הבא...
- 3.דני 11/02/2011 19:10הגב לתגובה זובמקום להתעסק בשטויות, תטפל בחברה הכושלת שלך במקום.
- לביא 12/02/2011 17:56הגב לתגובה זובמחשבה שניה אתה אפילו לא שווה תגובה מנוסחת היטב .
- 2.לביא דיגיטל , מקאן תחזיקו חזק!!! (ל"ת)09/02/2011 18:53הגב לתגובה זו
- 1.מתגעגעת ורוצה עוד 09/02/2011 17:20הגב לתגובה זואימפריית לביא לא הוציאה ידיעה מלא זמן... אל תעשו לי עוד פעם כזאת פאוזה,בבקשה
- לביא 12/02/2011 17:57הגב לתגובה זותבואי אלינו למשרד יש לנו חדר אורחים , ירדימו אותך עם סיפור .... :)