חוצות: 'לביא מדיה' מגבירה את הפריסה למסכים אלקטרוניים בנקודות מכירה

בהשקעה של יותר מחצי מיליון שקל הציבה לאחרונה חברת החוצות כ-101 מסכי פרסום דיגיטליים בפיצוציות באזור המרכז והשרון
משה בנימין | (7)

חברת פרסום החוצות 'לביא מדיה' מרחיבה את פריסת מסכי הפרסום הדיגיטליים בנקודות מכירה. לאחרונה הוצבו 101 מסכים בפיצוציות באזור המרכז והשרון בהשקעה מדווחת של יחותר מחצי מיליון שקלים במערכת ובציוד. מהחברה נמסר כי כל המסכים נשלטים ממרכז בקרה שנמצא במשרדים. בנוסף נבנתה מערכת מיוחדת שמאפשרת לכל לקוח לראות את המסך שלו דרך האינטרנט באונליין, ולבחון את אפקטיביות הפרסום בנקודת המכירה. מלביא מדיה נמסר: "המסכים מוצבים בקו הקופות כאשר המערכת תרוץ עם 4 מפרסמים בלופ. לאחר סקרים שביצענו הוכח כי לקוח שמפרסם על גבי המסך, מגביר את הצריכה למוצריו בנקודה בכ-30%". המפרסם הראשון שיעלה הינו חברת קוקה קולה בעסקת פרסום ל-4 חודשי פרסום במהלך השנה.

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    אילן 20/02/2011 15:14
    הגב לתגובה זו
    גבי כל הכבוד אני מאוד מאמין במדיה הזו אין כמו להיות חלוץ בכל דבר ואתה יודע לעבוד
  • 4.
    המגיב המגניב 13/02/2011 09:51
    הגב לתגובה זו
    אימפרייה!!! יצחק תשובה הבא...
  • 3.
    דני 11/02/2011 19:10
    הגב לתגובה זו
    במקום להתעסק בשטויות, תטפל בחברה הכושלת שלך במקום.
  • לביא 12/02/2011 17:56
    הגב לתגובה זו
    במחשבה שניה אתה אפילו לא שווה תגובה מנוסחת היטב .
  • 2.
    לביא דיגיטל , מקאן תחזיקו חזק!!! (ל"ת)
    09/02/2011 18:53
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    מתגעגעת ורוצה עוד 09/02/2011 17:20
    הגב לתגובה זו
    אימפריית לביא לא הוציאה ידיעה מלא זמן... אל תעשו לי עוד פעם כזאת פאוזה,בבקשה
  • לביא 12/02/2011 17:57
    הגב לתגובה זו
    תבואי אלינו למשרד יש לנו חדר אורחים , ירדימו אותך עם סיפור .... :)