"תמי 4 זה לא מותג מים, זה מכשיר חשמלי כמו מגהץ ומאוורר שמסנן מי ברז"
"אחרי 3 שנים שתמי השתוללו באין מפריע נגד 'הלסחוב בקבוקים' של מי עדן פתאום הם בלחץ כי עכשיו יש מי שבא לספר את האמת שתמי זה כולה מי ברז מסוננים וזו הנקודה המרכזית". כך טוענים היום (ד') בסביבת מי עדן שעומדת מאחורי הקמפיין שנפסל לשידור - 'חיים בוהן'.
הטענות של מי עדן מגיעות לאחר הסערה
בעקבות הקמפיין של חיים בוהן ששודר במהלך השבוע החולף פנתה חברת תמי 4 (מוחזקת על ידי שטראוס) לרשות השנייה בטענה כי הפרסומת של ראובני-פרידן עבור מי עדן "ממעיטה בערכה, מכפישה ומטעה את הצרכנים".
הרשות השנייה החליטה אתמול בערב (ג') בעקבות פניית תמי 4 כי תשדיר חיים בוהן יפסל לשידור וירד מהאוויר.
במי עדן טוענים עוד כי "תמי 4 הוציאו אתמול מהרשות השנייה הוראה לשנות את תשדיר מי עדן 'חיים בוהן'. לנו זה לא משנה כי יש לנו תשדיר אחר נוסף שעולה הערב. צריך להבין, תמי 4 פוחדים כי החגיגה שלהם נגמרה ולכן הם פונים לרשות בבכי. האמת תנצח: תמי זה לא מותג מים! תמי זה מכשיר חשמלי כמו מגהץ וכמו מאוורר שבסה"כ מסנן מי ברז, לעומת מי עדן שזה מותג מים מינרליים אמיתי".
ברקע לדברים מזכירים במי עדן את מסעות הפרסום של תמי 4 מהשנים האחרונות בהן הוצג הציבור שקונה בקבוקי מים מינרליים בצורה מגוחכת. לטענתם הם התלוננו בפני הרשות השנייה יותר מפעם אחת בעקבות סרטוני פרסומת אלו שהציגו אותם כאלטרנטיבה חסרת היגיון בצורה שמטעה את הצרכנים. לדבריהם הרשות השנייה לא קיבלה את הטענות, מה שכן קרה במקרה של תמי 4.
הרשות השנייה קיבלה כאמור את טענות תמי 4 ובמכתב אותו שיגרה לזכייניות ערוץ 2 כתבה: "השפה הפרסומית בה נעשה שימוש במסגרת התשדיר מציגה באור גרוטסקי ולעגני את חברת תמי 4 ומוצריה; התשדירים נועדו להמעיט בערך תמי 4 וזו כל הוויתם".
מאדלר-חומסקי לא התקבלה תגובה. דובר שטראוס מסר: "החלטת הרשות השנייה לפסול את התשדיר מדברת בעד עצמה".

מנכ"ל כאל לוי הלוי בדרך להוביל את אל על
הלוי עובר מכרטיסי אשראי לתעופה - האם בן טל-גננסיה תעבור מתעופה לכרטיסי אשראי?
לוי הלוי, מנכ"ל חברת כרטיסי האשראי כאל, צפוי להתמנות למנכ"ל אל על. המהלך מסמן סיום תקופה של דינה בן טל-גננסיה בתפקיד, שנמשכה כשלוש שנים ופותח דף חדש עבור חברת התעופה הלאומית בתקופה מאתגרת. התקופה של בן טל-גננסיה היתה נהדרת לחברה עם רווחי שיא בשל תקופת המלחמה.
פרידה מכאל בעיתוי רגיש
הלוי עוזב את כאל בעיתוי רגיש. רק ביום חמישי האחרון פורסם כי בנק דיסקונט הגיע להסכם עם קבוצת יוניון-הראל השקעות על מכירת השליטה בכאל בתמורה ל-3.75 מיליארד שקל. ההסכם כולל גם מנגנון של תשלומים עתידיים שעשויים להביא את התמורה הכוללת עד לרף של כ-4 מיליארד שקל. מדובר בעסקה משמעותית בשוק הפיננסי המקומי, והעזיבה של הלוי אומנם היתה צפויה, אבל לא בכזו מהירות.
הלוי נחשב לאחד המנהלים הבולטים בענף הפיננסי בשנים האחרונות. תחת הנהגתו, כאל חיזקה את מעמדה מול המתחרות ישראכרט ומקס, הרחיבה את פעילותה בעולם האשראי הצרכני והדיגיטלי, ושיפרה את רווחיותה.
אתגרי אל על
כעת הוא עובר לאתגר מסוג אחר לחלוטין: ניהול חברת תעופה לאומית המתמודדת עם שורה של אתגרים, תחרות בינלאומית שנעלמה בשנים האחרונות אבל צפויהלחזור ולשחוק את הרווח, תנודות חדות במחירי הדלק, דרישות רגולטוריות מחמירות וצורך מתמשך בשדרוג צי המטוסים.
- כאל ממשיכה את מגמת הצמיחה בהכנסות וברווחים – החברה במגעים למכירה
- שינויים בהנהלת דיסקונט: לוי הלוי מונה לראש חטיבת טכנולוגיות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להביא מנכ"ל שמגיע מעולם הפיננסים ולא מתעשיית התעופה עצמה עשויה לשקף גישה ניהולית שונה: דגש על התייעלות, ניהול סיכונים פיננסיים והובלת תהליכי מיזוגים או שיתופי פעולה עסקיים.