רון שדה פורש מ-teenk ומקים יחד עם עידו ברקן וניסן לרידו את The Wall

משרד הפרסום החדש הוקם בהשקעה של כמיליון שקלים. שדה ימשיך להחזיק ברבע ממניות משרד הפרסום teenk אולם לא יישא בתפקיד פעיל
משה בנימין | (11)

רון שדה פורש מניהול משרד הפרסום לנוער teenk ומקים את משרד הפרסום The Wall יחד עם עידו ברקן וניסן לרידו. שדה ימשיך להחזיק בכרבע ממניות משרד הפרסום teenk אולם לא יישא בתפקיד פעיל.

"The Wall יעסוק בפרסום תוך התמקדות במדיות החדשות ובעקרונות "real life advertising". כך אומרים היום (יום ב') המייסדים. לדברי השותפים בהקמת The Wall הושקעו כמיליון שקלים מהונם העצמי. משרדי החברה הושקו השבוע בשדרות רוטשילד בת"א. על הלקוחות הראשונים במשרד נמנים נוקיה וקניון ארנה.

במסגרת ההקמה של משרד הפרסום The Wall, חבר שדה לעידו ברקן, מבעלי הסטודיו למיתוג ואינטראקטיב "I-Barkan" ולניסן לרידו איש קריאייטיב ויחסי ציבור, אשר נמנה בין היתר על בעלי קבוצת "גלינה", אשר בבעלותה חמישה ממוסדות הבילוי המובילים בתל אביב: "לאנדן", "גלינה", "גוסיפ", "ארתור",ו-"אוטו".

רון שדה מנכ"ל The Wall מסר: "לאחר 5 שנים בהם כיהנתי כמנכ"ל חברת teenk, הבנתי שהחברה מספיק מבוססת ובוגרת להמשיך הלאה בלעדיי, ולכן החלטתי לעזוב את הניהול השוטף ולהמשיך כדירקטור ושותף בכיר בחברה. עמדה בפניי הזדמנות נדירה לחבור לשניים מהאנשים הכי מוערכים במקצועות הקריאייטיב, ההפקות והיח"צ בארץ, ולהקים יחד משרד שיטפל במותגים בתחום הכי חם כיום בעולם השיווק תחום הניו-מדיה וה- real life advertising".

עידו ברקן הוסיף: "כיום אנו מזהים אצל הלקוחות בלבול רב: משרדים מסוימים מטפלים רק בשיחה ברשת, אחרים בונים אפליקציות, אחרים מיצרים באנרים ואחרים מטפלים בסלולאר. לכן בכוונתנו להפוך את The Wall ל- ONE STOP SHOP לטיפול מסונכרן ואחיד במותג שלו, בכל הפלטפורמות החדשות והמסורתיות".

תגובות לכתבה(11):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 10.
    (ל"ת)
    חיים ל 09/02/2011 23:52
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    חיים ל 09/02/2011 23:51
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה ומזל טוב לניסן והחברים
  • 8.
    חיים ל 09/02/2011 23:48
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה ומזל טוב לניסן והחברים אתם מוכשרים
  • 7.
    אין דה פייס(בוק) 08/02/2011 15:38
    הגב לתגובה זו
    למה לעזאזאל לא עוצרים שנייה לפני שמשקיעים מיליון שקל ( כן בטח..) ובוחנים את השוק הזה טיפה יותר לעומק. כניראה שכולם רוצים להיות מתמחים בניו מדיה ורשתות חברתיות זה כניראה מקצוע סקסי היום. הגענו למצב שיש יותר משרדים מלקוחות. אם רק הייתם שואלים לפני את המכרים שלכם שהכרתם במהלך השנים שצברתם הייתם מבינים שזה לא ההשקעה הכי נבונה לעשות. ורון כולם היום נותנים מעטפת שלמה ללקוח בין אם הוא רוצה אפליקצייה מטופשת או באנרים - מי החמור שיגיד לו ץ יש מספיק פרילאנסרים שם בחוץ בשביל לעשות היום הכל אבל שיהיה בהצלחה בכל אופן
  • (ל"ת)
    מילים כדורבנות 08/02/2011 15:52
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    מוטי פאר 08/02/2011 11:11
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד שיהיה בהצלחה
  • 5.
    גרציאני 07/02/2011 21:31
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה
  • 4.
    And who will be in charge of sales? (ל"ת)
    Edmond 07/02/2011 21:13
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    בהצלחה חברים! (ל"ת)
    יוסי צרפתי 07/02/2011 20:03
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    מזל טוב לצוות החדש , כל הכבוד ישר כוח .!! (ל"ת)
    גבי לביא 07/02/2011 18:27
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    מר בחור 07/02/2011 14:20
    הגב לתגובה זו
    הרעיון, הכוונה והיוזמה יפים, אבל הם ייהפכו לעוד זבוב על הקיר של הענף ליד הרבה מאוד פילים. כמו שטוויסטד מתקשים לגמור את החודש, ככה גם הם יסיימו. אין בענף מקום לכל כך הרבה תתי משרדים לעניינים שוליים.