TOP5

חוזרים בזמן: איך היה נראה העולם אם היינו מסתפקים בדבר הראשון שהכרנו?

TOP5 החדש של אייס וראובני-פרידן. קדימה ואחורה בזמן, פולו אפ לפרסומות מפעם. 5 הפרסומות והמהלכים השיווקיים הבולטים בעולם מהשבוע החולף
משה בנימין | (6)

מקבץ TOP5 השבועי. המדור מציג לפניכם אחת לשבוע, מידי יום חמישי 5 מהלכי פרסום בולטים ומעניינים מסביב לעולם. השבוע במדור: הונדה, מוטורלה, וולקסוואגן, יונדאי ועוד הזיה של סקיטלס.

לכל מקבצי TOP5 הקודמים - לחצו כאן להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק - לחצו כאן להצטרפות לעמוד ה-TOP5 בפייסבוק - לחצו כאן

THINK ABOUT IT

בשנת 2004 השיקה הונדה את מנועי הדיזל החדשים שלה, הם היו נקיים יותר, שקטים יותר, חסכוניים יותר. סרט ההשקה זכה בשבחים ופרסים רבים והשיר בו הוא אחד המדבקים שתשמעו.

אבל הדבר המעניין ביותר היה הסיפור שמאחורי הסרט והמסר מלא ההשראה שבו "HATE SOMETHING, CHANGE SOMETHING",

השמועה אומרת שבאחת מישיבות הפיתוח בהונדה הביע המהנדס הראשי את שנאתו למנועי הדיזל ומנכ"ל החברה ראה בזה דווקא הזדמנות, להפוך שנאה למנוע שינוי, להפוך התנגדות לכוח יצירתי שמשפר דברים.

השבוע השיקה הונדה את הג'ז החדשה בסרט נוסף באותה רוח, בו היא מדברת על כמה החיים לא צפויים וכמה טוב שמישהו דואג בהונדה דואג לנו...

במקביל לסרט, משיקה הונדה גם אפליקציית אייפון חדשנית המתקשרת עם הסרט בטכנולוגיה חדשנית. לדמו של האפליקציה:

CRAZY BEETLE

אחרי השת"פ עם אופרה ווינפרי (ראו מקבץ מס' 14 שלנו) בו חולקו חיפושיות חדשות לכל משתתף בקהל, משחררת פולקסוואגן סרט טיזר לקראת ההשקה הדור הבא של הרכב האייקוני. 1984

ב- 1984 שידרה אפל, פעם אחת בלבד, את סרט הפרסומת המיתולוגי שלה להשקת מחשבי המקינטוש החדשים.

הסרט התבסס על ספרו של ג'ורג' אורוול ותיאוריית האח הגדול, ואפל כמותג חתרני כיוונה לכיוונה של IBM והכריזה על מהפיכה שתשנה את כל מה שידענו על מחשבים.

במבט לאחור מעניין לראות את עוצמתה של אפל היום, ומיהו ה"אח הגדול" הנוכחי בעולם הטכנולוגיה...

סרט ה- 1984 השאיר חותם עד היום והיווה השראה למוטורולה בהשקת הטאבלט החדש שלה, ה- XOOM.

קבלו את הטיזר שיצא לקראת תערוכת CES וטיזר נוסף שעוקץ את אפל ומכריז על 2011 כשנה שבא הכול הולך להשתנות פעם נוספת.

ANACHRONICITY

יונדאי משיקה את הסונטה הייבריד החדשה ושואלת שאלה פשוטה, איך היה נראה העולם אם היינו מסתפקים בדבר הראשון שהכרנו?

GIANT HANDS

לסיום, קבלו את ההזיה החדשה מבית היוצר של סקיטלס :- )

ניהול הפרויקט על-ידי יהב דרייזין, מנהל האסטרטגיה במשרד הפרסום ראובני פרידן ipg

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    נמר 05/02/2011 15:01
    הגב לתגובה זו
    מדור תענוג
  • 5.
    רמי הטחול 04/02/2011 09:48
    הגב לתגובה זו
    היה מעצבן לאללה. הפרסומת של יונדאי פשוט גאונית
  • 4.
    עמית 03/02/2011 22:05
    הגב לתגובה זו
    חיפושית ויונדאי מעולים
  • 3.
    נו באמת (ל"ת)
    איזה עלובים מוטורולה 03/02/2011 16:39
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    בא לי הונדה 03/02/2011 15:37
    הגב לתגובה זו
    הכי טובה ומלאת השראה
  • 1.
    הרעיון של יונדאי מצוין (ל"ת)
    ערן 03/02/2011 15:33
    הגב לתגובה זו