תקציב הפרסום בדיגיטל של מותג הרכב רנו יטופל על ידי גורני אינטראקטיב
תקציב הפרסום בדיגיטל של מותג הרכב 'רנו' יטופל בגורני אינטראקטיב. יבואנית רנו וניסאן, חברת 'קרסו', העבירה את התקציב שטופל עד לאחרונה בידי Websense לגורני בתחילת 2011. כך נודע לאייס.
גורני אינטראקטיב טיפלה בשנה החולפת במותג הרכב ניסאן המיובא אף הוא על ידי חברת קרסו. גורני ניהלה עבור קרסו את מהלך ההחדרה של ניסאן ג'וק (JUKE) לארץ במהלך פרה-סייל שהשיג תוצאות משביעות רצון וכנראה היה אחת הסיבות שגרמו לאנשי השיווק של היבואנית לבחור בגורני לטיפול גם ברנו.
האופציות הטבעיות שעמדו בפני אנשי רנו בגזרת הדיגיטל היו גליקמן-נטלר-סמסונוב וענבר-מרחב-שקד המטפלים ברנו וניסאן, בהתאמה באופליין. בענבר מרחב שקד פועלת יחידת דיגיטל פנימית ובגליקמן עבדו עד לסוף 2010 בשיתוף פעולה עם Websense שטיפלה בלקוחות המשרד בדיגיטל. לקראת סוף השנה החליטו בגליקמן, בעצה משותפת עם Websense על מינויו של רועי גפן לראש הדיגיטל במשרד. מטרת המהלך הייתה להכניס את החשיבה הדיגיטלית באמצעות גפן לתוך המשרד. הפעילות הדיגיטלית נותרה משותפת לשני המשרדים.
חובת ההוכחה בדיגיטל מוטלת כעת על גורני אינטראקטיב. המשרד מקבל לידיו את מותג רנו בדיגיטל לאחר 3 שנים של טיפול מוקפד ב-Websense שהכניס אותו באופן מוצלח לעידן הדיגיטלי. אותות השינוי החלו עוד קודם בדמותו של הפרזנטור עידו רוזנבלום בעזרתו ניערו גליקמן-נטלר-סמסונוב ו-Websense את דמותו המאובקת קמעה של המותג ויצאו לדרך חדשה.
על-פי יפעת בקרת פרסום עמד תקציב הדיגיטל של רנו בשנת 2010 על למעלה ממיליון שקלים.