פרסום ראשון

חברון זלצמן שביט יטפל בתקציב הפרסום של הקריה האקדמית - קרית אונו

תקציב הפרסום של המכללה טופל על ידי המשרד עד לשנת 2010 אז עבר לרגב קויצקי. האינטרקטיב טופל בידי סאצ'י ויעבור גם הוא לידי המשרד
משה בנימין | (13)

משרד הפרסום חברון זלצמן שביט מקבל לידיו תקציב פרסום חדש/ישן - של הקריה האקדמית, קרית אונו. התקציב טופל בחברון זלצמן (בגרסתו הישנה טרם הצטרפותו של אסי שביט כשותף) בין השנים 2006 ל-2010. בשנה האחרונה טופל המשרד על-ידי רגב קויצקי וסאצ'י אינטראקטיב וכעת כאמור שב על עקבותיו וחוזר למשרד הקודם.

דודי חברון: "כבוגר מנהל עסקים בקריה האקדמית אונו, אני גאה לקבל לידינו את תקציב מוסד ההשכלה שבו למדתי. כמי שמכיר היטב את הקריה האקדמית אונו ואת סגל המרצים המצוין אני בטוח שנוכל לתרום להמשך הצמיחה וההצלחה של הקריה האקדמית אונו".

תקציב הפרסום של הקריה האקדמית יטופל במלואו על ידי חברון זלצמן שביט ויכלול גם את תקציב האינטראקטיב שטופל בשנה החולפת בידי סאצ'י אינטראקטיב. בשנה האחרונה עמד תקציב הפרסום של הקריה על כ-3.5 מיליון שקלים.

הקריה האקדמית אונו פועלת מזה כחמש עשרה שנים כמוסד פרטי להשכלה גבוהה. הסגל האקדמי של אונו כולל בין היתר את פרופ' גבריאלה שלו, (לשעבר שגרירת ישראל באו"מ), פרופ' ירון זליכה, (לשעבר החשב הכללי באוצר), פרופ' זוהר גושן (ראש רשות ניירות ערך הפורש) ועוד.

משרד הפרסום חברון זלצמן שביט, מטפל בין השאר בתקציבים של: יקבי כרמל, רשת קפה קפה, ג'ונסון & ג'ונסון, ג'רוזלם פוסט, אלטמן, היטאצ'י ועוד.

תגובות לכתבה(13):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    לקוח 01/02/2011 20:47
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד - משרד מצוין.
  • שלמה 01/02/2011 22:50
    הגב לתגובה זו
    לקוח מרוצה
  • 7.
    מפרגן 01/02/2011 16:01
    הגב לתגובה זו
    בלה בלה אסי תותח בלה בלה אסי תותח בלה בלה משרד מספר אחת בלה בלה עשירייה ראשונה בלה בלה
  • אמיר 01/02/2011 21:23
    הגב לתגובה זו
    באמת תותח
  • 6.
    GIGI MEDIA GROUP 01/02/2011 14:49
    הגב לתגובה זו
    חברון זלצמן שביט עלו והצליחו כל הכבוד ובהצלחה!!!
  • 5.
    זלצמן - יא תותח! מברוק! (ל"ת)
    גבעתיים 01/02/2011 12:51
    הגב לתגובה זו
  • סחתיין עליהם. אני אוהב את הג'רוזלם לייט שלהם (ל"ת)
    נמרוד 01/02/2011 13:24
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    א.ש 01/02/2011 12:12
    הגב לתגובה זו
    פשוט חבורה של מוכשרים זן נדיר בעולם הפרסום המון הצלחה
  • 3.
    (ל"ת)
    דודי חברון- הכי מוכשר שיש 01/02/2011 11:27
    הגב לתגובה זו
  • 01/02/2011 20:42
    הגב לתגובה זו
    ושבו בנים לגבולם
  • 2.
    מברוק (ל"ת)
    אהוד 01/02/2011 11:25
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    יפה 01/02/2011 11:23
    הגב לתגובה זו
    המשרד בתנופה וזו עובדה
  • אין כמו לחזור הביתה (ל"ת)
    יעל 01/02/2011 18:09
    הגב לתגובה זו
מילואימניקים
צילום: דובר צה"ל

הג'ובניקים רכבו על הלוחמים וקיבלו תנאי שכר ופנסיה מצוינים - האוצר מציע רפורמה

האוצר מנסה להילחם בפנסיה התקציבית ובהטבות נוספות למערך הלא לוחם, במטרה להעלות את השכר למערך הלוחם

רן קידר |
נושאים בכתבה פנסיה תקציבית

הם השתחררו מהצבא בגיל 43-45, עם פנסיה ששווה כמה מיליוני שקלים. הם קיבלו מהצבא שכר חודשי גובה וחזרו לשוק העבודה והרוויחו בעצם 2 משכורות. למנגנון הזה קוראים פנסיה תקציבית וזה מנגנון שקיים בשירות הציבורי, כשלפני כ-2 שנים שינו את המודל וסיפקו לשירות הציבורי פנסיה "רגילה", כמו של כל העם. ועדיין יש עוד קרוב לעשור של יוצאים לפנסיה שיקבלו פנסיה תקציבית, ויש גם פנסיונרים רבים שזכאים לפנסיה תקציבית. וגם - יש בני גנץ, ויוצאי מערכת הביטחון בכנסת שדואגים כל פעם מחדש שאנשי הצבא יזכו להטבות רבות ושונות. 

בשטח - יש הבדל גדול בין קצין בקריה בת"א שמשרת בקבע לקצין בשריון שיוצא פעם בשבועיים הביתה. צריך לשים את הדברים על השולחן. לאחרון מגיע הטבות מרחיקות לכת, לג'ובניק לא מגיע. הג'ובניק רכב על הלוחם וקיבל שכר והטבות חלומי, אבל בדיוק בגלל זה ללוחם לא נשאר. רוצים לוחמים טובים בקבע, רוצים צבא טוב, תרימו את השכר לקרביים, תקצצו אצל הג'ובניקים. כולם מבינים את זה, אף אחד לא באמת פעל לעשות זאת, עד עכשיו. באוצר רוצים להפחית את הוצאות הפנסיה התקציבית והוצאות נוספות כדי להגדיל הטבות ושכר למערך הלוחם. 

 

קריאה קשורה: החמאס לא ינצח אותנו, אבל הפנסיה התקציבית עלולה לעשות לו את העבודה

בדיקת ביזפורטל - פנסיה של 4.5 מיליון שקל לפורש מצה"ל


באוצר מתכננים  לגעת בפנסיה התקציבית ובהטבות נוספות לאנשי הקבע כדי שיהיה תקציב גדול יותר ללוחמים שישמש גם להעלאת שכרם. באוצר מסבירים שהנחת הבסיס של הפנסיה התקציבית לא נכונה ודורשים במסגרת תקציב 2026 לקצצה. הטענה הבסיסית היא שהפנסיה התקציבית נועדה לפצות על פרישה בגיל מוקדם יחסית ולספק יכולת להתקיים לאחר הקריירה הצבאית או הביטחונית. עם זאת, חלק ניכר מהגמלאים חוזרים לשוק העבודה. לעיתים בשירות הציבורי ולעיתים בשוק הפרטי.  אין באמת פגיעה בשכר בפרישה - אלא ההיפך. לכן, הצעת חוק של האוצר מבקשת לקצץ את הקצבה במקרים שבהם ההכנסה הכוללת גבוהה ממשכורת השירות הקבע.

רכבת ישראל
צילום: צילום מסך אתר רכבת ישראל

רכבת ישראל בדרך להפרטה: האם 5,000 עובדים בסכנה?

באוצר טוענים שהרכבת לא יעילה - היקף העובדים שלה מופרז ודורשים להפריט חלק משמעותי מהפעילות עד 2029

אדיר בן עמי |
משרד האוצר מנסה להעביר במסגרת התקציב הפרטה של רכבת ישראל - העברת כל שירותי ההפעלה והתחזוקה של רכבת ישראל לזכיינים פרטיים עד סוף שנת 2029. המהלך, שמטרתו לשפר את איכות השירות ולהתמודד עם משבר האמון הציבורי ברכבת, מסמן שינוי מהותי באופן ניהול אחד מנכסי התשתית החשובים במדינה, והלא יעילים שבהם.  

הנתונים שמציגה התכנית הכלכלית מציירים תמונה עגומה של מצב הרכבת. מאז 2019, מספר הנוסעים ברכבת לא עלה כלל, וזאת למרות השקעה נוספת של כ-2 מיליארד שקלים בסובסידיה הממשלתית. במקביל, החברה הממשלתית הגדילה משמעותית את מצבת כוח האדם שלה, כשכיום מועסקים בה למעלה מ-5,000 עובדים - גידול שלא תאם כלל את הגידול בפעילות.

המצב החמיר לאחרונה עם ריבוי אירועי בטיחות, תקלות חמורות ושיבושים בתנועת הרכבות, שהביאו לירידה חדה באמון הציבור ובאיכות השירות. העיכובים החוזרים ונשנים בפרויקטי תשתית רק הוסיפו שמן למדורה, וחיזקו את התחושה שהמודל הנוכחי של ניהול הרכבת מיצה את עצמו.

על פי התכנית המוצעת, רכבת ישראל תמשיך להתקיים כחברה ממשלתית, אך תפקידיה ישתנו מן היסוד. במקום להפעיל ולתחזק את הרכבות בעצמה, החברה תתמקד בתכנון, ניהול, פיקוח ובקרה. היא תישאר אחראית על קביעת התכנית התפעולית, ניהול זמני המסילה, והתקשרות עם הזכיינים הפרטיים שיבצעו את העבודה בפועל.

המודל המוצע דומה למודלים מוצלחים אחרים בתחבורה הציבורית הישראלית. הרכבת הקלה בירושלים ובגוש דן מופעלות כבר היום על ידי זכיינים פרטיים, וכך גם מערך האוטובוסים הציבוריים. ההצלחה היחסית של מודלים אלה מספקת תקווה שגם ברכבת הכבדה ניתן יהיה להשיג שיפור משמעותי באיכות השירות. מעבר לכך, הגוף הגדול והשמן הזה יהפוך להיות יעיל, ויעבוד לפי "חוקי הכלכלה" - למטרת רווח. 

התכנית מגדירה לוח זמנים ברור ומדורג להעברת הפעילות. עד סוף 2029, כלל שירותי ההפעלה והתחזוקה יועברו לזכיין אחד או יותר. הממשלה תוכל למכרז את פעילות החטיבות השונות - נוסעים, מטענים, תחזוקת ציוד נייד ותחזוקת תשתיות - יחד או בנפרד, בהתאם לצרכים ולהיערכות.