JCDecaux ביקשו מענף הפרסום פוסטרים על איכות הסביבה; זה מה שיצא
פרויקט ייחודי של חברת החוצות JCDecaux מעניק ל-5 משרדי פרסום מובילים בישראל את ההזדמנות להציג רעיונות קריאטיביים בנושא איכות הסביבה על גבי 200 פוסטרים ברחבי ת"א.
המשרדים המשתתפים בקמפיין הם גיתם BBDO, יהושע TBWA, אדלר חומסקי, שלמור אבנון עמיחי ופובליסיס גלר נסיס. הקמפיין יעלה ברחבי העיר למשך 10 ימים.
הרעיון של שלמור-אבנון-עמיחי Y&R
הרעיון של אדלר-חומסקי & ורשבסקי
הרעיון של באומן-בר-ריבנאי
הרעיון של יהושע TBWA
הרעיון של פובליסיס גלר-נסיס
הרעיון של גיתם BBDO
פיליפ רו, מנכ"ל JCDecaux בישראל: "אני מודה לכל צוותי הקריאיטיב שלקחו חלק בקמפיין המיוחד ומאמין כי נצליח להציג את הנושא החשוב הזה עם רעיונות מיוחדים ביותר".
בהתייחסו לרעיון של גיתם BBDO, אומר רו: "כבר מספר שנים שאנו משתמשים בהדפסה דו צדדית ברחבי העולם ולצערי לא הצלחנו להטמיע זאת גם בישראל. אני מאמין שלאחר שלקוחותינו יבינו כי הדפסה דו צדדית אינה פוגעת באפקט הפרסומי אלא אף מעצימה אותו, נוכל להתחיל לעשות זאת גם בארץ".
- 10.אילנה שמול 03/02/2011 10:03הגב לתגובה זוהרעיונות של שלמור ושל באומן ליגה!!!
- 9.שמעון 01/02/2011 10:54הגב לתגובה זואין גבול לחוצפה ? חברה שמדפיסה בכל העולם על גבי כמויות עצומות של נייר מרימה קמפיין למען איכות הסביבה ???
- אילנה שמול 03/02/2011 10:05הגב לתגובה זוJeter du sable dans l'
- 8.כל הכבוד לג'יס סי דקו. (ל"ת)מושיקו 01/02/2011 09:51הגב לתגובה זו
- 7.u all sucksssssssssss (ל"ת)asdad 31/01/2011 23:17הגב לתגובה זו
- 6.שי 31/01/2011 23:08הגב לתגובה זושל באומן נראה מצוין. אצל יהושע זה הרבה יותר מפוסטר ועושה שימוש מעניין במדיה
- 5.באומן שיחקו אותה (ל"ת)אלון סהר 31/01/2011 18:12הגב לתגובה זו
- 4.31/01/2011 17:47הגב לתגובה זוהשאר לא יזכרו בכלל...
- 3.גלר משעמם, שלמור חסר מעוף, גיתם אה....ובאומן מאאאגניב! (ל"ת)ויהושע כזה כזה לא עובר..ואדלר סתמי מאוד 31/01/2011 17:35הגב לתגובה זו
- 2.באומן וגיתם שיחקו אותה (ל"ת)31/01/2011 16:32הגב לתגובה זו
- 1.הרעיון של באומן הכי טוב. כמה פשוט - כמה קולע. (ל"ת)דניאלה 31/01/2011 16:23הגב לתגובה זו