הפרסומת שתעשה שערוריה בסופרבול? צפו בסרטון החדש של דוריטוס

הסופרבול - אירוע הספורט הגדול של השנה ולא רק, אלא גם משדר הטלוויזיה הגדול של השנה, מתקרב. דוריטוס כבר עושה צרות עם 2 סרטוני פרסומת
משה בנימין | (7)

שנה חלפה לה ושוב מתקרב (בפברואר) אירוע הספורט הגדול של השנה ולא רק, אלא גם אירוע הפרסום הטלוויזיוני הגדול של השנה - הסופרבול. מידי שנה המחיר לפרסומת במהלך הסופרבול שובר שיא ובנוסף משמש הסופרבול פלטפורמה נוחה ליחסי ציבור טובים, סנסציות בגרוש ומקבץ הפרסומות הטוב ביותר לאותה השנה.

החברה שכנראה מתכננת להיות זו שידברו עליה השנה היא דוריטוס. טריק ידוע שאהוב מאוד בארה"ב ולא רק שם הוא הפקת פרסומות שנויות במחלוקת שידוע מראש שלא יותרו לשדור, או אפילו שלא מיועדות לשידור, אבל בטוח שידברו עליהן לאחר שיופצו ויראלית. דוריטוס נעה על קו התפר הזה והכינה עבור הסופרבול 2 סרטונים משעשעים בהן מככבת קהילת הגייז.

לפני כשלושה שבועות הייתה דוריטוס במרכז סערה אחרת הקשורה בסרטון פרסומת שלה. החברה שידרה פרסומת בה נראה כומר מחליף את הלחם והיין בכנסייה בדוריטוס ופפסי כדי למשוך יותר מאמינים לכנסייה. טרם ידוע אם דוריטוס באמת מתכוונת לשדר את הפרסומות באירוע הטלוויזוני הגדול של השנה. פריטו-ליי, החטיבה שמייצרת את דוריטוס עבור פפסיקו לא הגיבה בנושא.

הסרטון ה-1: TOLD YOU SO

הסרטון ה-2: THE SAUNA

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    יורם 02/02/2011 00:29
    הגב לתגובה זו
    הפיק משרד הפרסום גלר-נסיס: http://www.youtube.com/watch?v=NSPrkVrjMr8
  • 6.
    יוני 30/01/2011 12:56
    הגב לתגובה זו
    מי משרד הפרסום של הפרסומות המופיעות כאן?
  • 5.
    סתמי בעיניי. רק מנסה לבלוט בשביל לבלוט. ועם דאבל מינינג בסרט השני. (ל"ת)
    קופי-פייסט 26/01/2011 19:31
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    רועי 26/01/2011 16:53
    הגב לתגובה זו
    איזה בייצים,אחלה פרסומות ואחלה רעיונות ואומץ לא לפחד ולהכנע. שאפו!
  • 3.
    חחח חזק מאוד (ל"ת)
    26/01/2011 13:54
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    קופי פייטר 26/01/2011 13:51
    הגב לתגובה זו
    הקטע עם השחור שמסתכלים לו על האיבר אבל בעצם לא מסתכלים נעשה כבר הרבה פעמים, כמעט אחד לאחד. אפילו זכור לי פרסומת כזו לעיתון. הראשונה משעשעת.
  • 1.
    עידו 26/01/2011 12:24
    הגב לתגובה זו
    שלא תידבקו ותיגרמו ללקוחות שלכם לעשות דברים מגניבים כאלו!