תמורת 7 מיליון לשנה: זיכיון הפרסום ברכבת ישראל הולך לחברת ברעם
חברת פרסום החוצות 'ברעם' המוחזקת על-ידי גיא ברעם וקבוצת אמנת הציבורית זכתה במכרז הפרסום ברכבת ישראל. זיכיון הפרסום ברכבת ישראל נחשב למכרז המדיה הגדול בישראל, כולל פרסום על גבי 2000 פני פרסום (פוסטרים), מאות שלטים בתחנות, מעברים ורציפים, פרסום על גבי מאות קרונות הרכבות ופרסום בתוך הקרונות. בנוסף, זיכיון בלעדי לפעילויות קידום מכירות בלמעלה מ-46 תחנות רכבת בפריסה ארצית.
הזיכיון לפרסום ברכבת ישראל יעמוד על 10 שנים בהיקף של למעלה מרבע מיליארד שקל. ההצעה המנצחת של ברעם עמדה על סך של 7,000,007 שקל לשנה.
גיא בר-עם מנכ"ל ומבעלי 'ברעם פרסום מקורי': "מדובר בערוץ פרסום עצמתי המאפשר העברת מסרי פרסום לקהל המונה עשרות מיליוני נחשפים בכל שנה עם צפי צמיחה דו סיפרתי. מדובר בקהלי יעד בעלי פרופיל ייחודי ואפשרות להעברת מסרים במספר מגוון של שיטות פרסום". ברעם הוסיף ואמר כי, "בכוונתנו להחליף את מתקני הפרסום ולהציע פרסום ברמה גבוהה המזוהה עם ברעם".
ברעם הוקמה בשנת 1998 על-ידי גיא בר-עם ומוחזקת כיום על-ידי בר-עם (56%) וקבוצת אמנת הציבורית (44%). החברה מתמחה ומובילה בתחום פרסום על-גבי קירות בניינים (Large Format Advertising). בנוסף פועלת החברה בתחום החברה פרסום על פיגומים בזמן שיפוצים. בשנת 2005 הובילה ברעם את הקונספט של מימון שיפוץ חזיתות של בניינים משותפים בתמורה לזכויות הפרסום על גב הפיגומים בזמן השיפוץ. מאז מימנה החברה שיפוצים של למעלה מ- 25 בניינים משותפים בתל אביב בעלות של כ- 20 מליון שקלים.
יוזכר כי, בשנת 2004, זכתה החברה באחד מזיכיונות הפרסום הנחשקים ביותר: זיכיון בלעדי לפרסום בכל נכסי רשות שדות התעופה בישראל. הזיכיון והפעילות (BARAM Terminal) כוללים פרסום בטרמינל 3, בטרמינל 1, בנמל התעופה אילת, בשדה דב, בעובדה, מחניים, הרצליה וכל מעברי הגבול היבשתיים.
- 13.שרוני 26/01/2011 09:35הגב לתגובה זוכי הרכבת זה מדיום מנצח לפרסום.
- 12.מחברה אחרת 26/01/2011 09:01הגב לתגובה זוכמו שהצרפתים שיפרו הפרסום בת"א, ברעם תקפיץ את רמת הפרסום ברכבת מה שיעשה טוב לכול התחום הן ברמת האיכות והן ברמת הביקוש/מחיר. בהצלחה!
- 11.מהתחום 25/01/2011 20:57הגב לתגובה זואם מישהו יצליח, אז זה רק הוא. שיצליח. אחד מהחברה הטובים בתחום מלא רעים
- 10.Jacob 25/01/2011 19:11הגב לתגובה זוכל הכבוד. אם זה יהיה כמו בכל המקומות שהיא מפרסמת אז קפצנו כמה מדרגות וזכינו לאווירה ברכבת ישראל. בהצלחה
- 9.כל הכבוד (ל"ת)דותן 25/01/2011 18:39הגב לתגובה זו
- 8.שילם לרכבת 7 תמורת 500 מהחברות? (ל"ת)(לא מהתחום) 25/01/2011 18:15הגב לתגובה זו
- 7.Agishi 25/01/2011 18:11הגב לתגובה זורק ברעם ידעו לעשות את זה הכי טוב! אולי רמת הפרסום הגבוהה תיתן לנו תחושה של מדינה מתקדמת...
- 6.גם לקוח 25/01/2011 16:53הגב לתגובה זוהרכבת היא כלי משובח לפרסום. שאפו לברעם.
- 5.עכשיו יהיה פרסום ברמה ברכבת. ברעם רציני ! (ל"ת)נמרוד מ. 25/01/2011 16:16הגב לתגובה זו
- 4.תחילת נפילה (ל"ת)rs 25/01/2011 15:55הגב לתגובה זו
- 3.דוידי 25/01/2011 15:49הגב לתגובה זויכול להעיד על שירות יוצא דופן ודיוק מדהים. באם יצליחו להביא לידי ביטוי חלק מיכולותיהם ברכבת, אזי מדובר במדיום מטורף.
- 2.ירון כח 25/01/2011 14:28הגב לתגובה זוברעם = מקצוען אמיתי.
- 1.גבי לביא 25/01/2011 10:25הגב לתגובה זוגיא יקר , מאחל המון הצלחה . גבי