החלה הגשת העבודות לקקטוס הזהב; אתר ההגשות יסגר ב-20 בפברואר
השבוע נפתח רשמית אתר
ועדת תחרות הקקטוס של איגוד חברות הפרסום קיימה השבוע ישיבה בה התקיים דיון על סעיפי תקנון לשנת 2011. הועדה חזרה והדגישה את החלטתה בנוגע לקטגוריית אינטגרייטד. לפיה קמפיין אינטגרייטד יכול להחשב אך ורק מהלך פרסומי, המשתמש ביצירתיות בלפחות 2 אמצעי מדיה שונים, המשתלבים זה בזה כדי לקדם מסר פרסומי משותף. המהלך צריך להיות מבוסס על 'רעיון שגדול מאמצעי המדיה בהן הוא חי, מחייב קשר ישיר בין אמצעי המדיה ויוצר מעורבות צרכנים אקטיבית'. המהלך ישפט על יצירתיות הרעיון בשילוב ובסינרגיה שבין אמצעי המדיה.
אירוע הקקטוס יתקיים השנה ב- 25 במאי, במלון הילטון ת"א, במתכונת פסטיבל קראיטיב מהבוקר עד הערב. לועדת היגוי שתגבש את התכנים לאירוע, בראשות גיא בר יו"ר ועדת הקקטוס, נבחרו: אדי גולדנברג, שני גרשי, אמיר אריאלי, יורם לוי, ואלדד וינברגר. לדברי גיא בר: "חשוב לנו מאוד שיום התחרות יהיה מלא בתכנים ובמרצים שיביאו ערך מוסף ויצרו עניין סביב הפסטיבל. אחד החידושים השנה תהיה תערוכה תלוייה של כל העבודות הפיינליסטיות, מה שיביא גאווה ליוצרים ויוסיף מתח לפני חלוקת הפרסים במדיות השונות. בנוסף אנו נמצאים בקשר עם אנשי הקריאייטיב המובילים בעולם ומקווים להביא לפחות את חלקם להרצות ביום התחרות".
- 1.אוגילבי 24/01/2011 12:38הגב לתגובה זואי אפשר לנסות לחשוב על פורמט קצת שונה? מדובר באנשי קריאייטיב לא?