אפקטיביים: מקאן אריקסון ובאומן-בר-ריבנאי חוזרים עם פרסים מתחרות AME

מקאן רשם הישג בתחרות בניו יורק עם פלטינום עבור המהלך לקיטה (קוטקס יאנג) וכסף עבור יופלה שטוזים. באומן חוזר עם ברונזה על המתוג לקוסובו
משה בנימין | (1)

משרד הפרסום מקאן אריקסון זכה בסוף השבוע בפרס ה'פלטינום' בתחרות הבינלאומית לאפקטיביות בפרסום, ה-AME בניו-יורק. תחרות ה-AME היא חלק מ'פסטיבל ניו יורק' היוקרתי לפרסום ושיווק, מהתחרויות החשובות והגדולות ביותר בתחום הפרסום. מקאן התמודד בתחרות עם שני מהלכים, קיטה (קוטקס יאנג) שגם זכה בפלטינום ויופלה שטוזים שזכה בכסף.

הקמפיין ל'קוטקס יאנג' מבית חוגלה קימברלי שזכה בפלטינום רשם הישג בעל משמעות שכן בפרס זה זכו רק 4 עבודות נוספות בעולם. בפרס הכסף עבור יופלה שטוזים זכו עוד 10 עבודות בנוסף לזו של מקאן.

איריס בק, מנכ"ל מקאן אריקסון: "מקאן אריקסון גאה בזכייה הבינלאומית במקומות הראשונים בקטגוריית הצלחה ביעילות מהלכים שיווקיים. ההישג מבטא את מאמציה הבלתי פוסקים של הקבוצה לייצר עבור לקוחותיה מהלכים הנשענים על ערכים של מצוינות, בשימת דגש על אפקטיביות שיווקית. אנו מודים לחברות תנובה וחוגלה קימברלי על האמון ועל שיתוף הפעולה שהביא להישג חסר התקדים".

מקאן אריקסון לא היו היחיד שזכה. באומן-בר-ריבנאי חזר גם הוא עם פרס מניו-יורק. המשרד זכה בפרס הברונזה עבור מהלך המיתוג שעשה המשרד במהלך 2010 לקוסובו בו מיתגו את המדינה הצעירה תחת הקונספט: Young europeans. יחד עם באומן זכו בפרס זה עוד 19 עבודות.

יוסי לובטון, מנכ"ל באומן בר ריבנאי: "לא בכל יום זוכים למתג מדינה מאתגרת כקוסובו ואנו שמחים על הזכייה הכפולה: הן על תהליך המיתוג והן על קבלת הפרסים עבורו". קוסובו, שהכריזה על עצמאות לפני כשנתיים וחצי, הוכרה לפני כחודשיים כמדינה על ידי בית המשפט הבינ"ל בהאג.

בפרס הראשון בתחרות ה-INTERNATIONAL GRAND AME AWARD זכתה העבודה של משרד הפרסום DDB משטוקהולם שהוצגה בעבר ב-ICE (במסגרת ה-TOP5). העבודה נעשתה עבור המותג פולקסוואגן תחת הקונספט של ה-FUN THEORY.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    אלכס 23/01/2011 14:51
    הגב לתגובה זו
    הקמפיין ל''קוטקס יאנג'' קודם כל אילת הרגש כמנהלת שיווק אזורית תחום הגיינת נשים ומבוגרים של מדינות ה-MEA - מזרח תיכון, מזרח אירופה ואפריקה. כבוד גדול