GPS זכה בתקציב הפרסום של רשת מגה שופ; צפוי לעמוד על 6 מיליון שקלים

GPS תבצע עבור רשת מגה שופ גם תהליך מיתוג מחדש. הרשת הוקמה לפני פחות משנה על-ידי יוסי ביבס, הבעלים של 'עשינו עסק' ודני אוהב ציון
משה בנימין |

משרד הפרסום GPS זכה בתקציב הפרסום של רשת מגה שופ, המתמחה במוצרים לבית ומוצרי עשה-זאת-בעצמך. תקציב הפרסום של הרשת יעמוד על 6 מיליון שקל לשנת 2011 ויכלול פרסום במדיות שונות, טלויזיה, עיתונות, רדיו, ושילוט חוצות.

GPS תבצע עבור רשת מגה שופ גם תהליך מיתוג מחדש שיכלול עיצוב לוגו חדש, עיצוב מחדש של הסניפים, שינוי שילוט פנים וחוץ של הסניפים ועוד.

רשת מגה שופ הוקמה לפני פחות משנה על-ידי יוסי ביבס, הבעלים של "עשינו עסק" (יבואן בלעדי של חברת Hyundai tools) ודני אוהב ציון, הבעלים של חברות אוהב ציון ופלנרו, אשר יחד מגלגלים למעלה מ- 200 מיליון שקל בשנה. השניים חברו יחד והקימו את 'עשינו עסק סוכנויות', אשר בבעלותה נמצאת רשת Mega Shop. בתפקיד מנכ"ל מגה שופ מכהן אייל שר, מי שהיה עד לאחרונה מנהל הסחר של רשת הום סנטר.

תמהיל המוצרים של מגה שופ כולל כלי בית, אפיה, מוצרי חשמל ואלקטרוניקה, כלי גינון, כלים חד-פעמיים, אביזרי רכב, אינסטלציה, מוצרי אמבטיה, מוצרים למשרד, ריהוט, צבעים ועוד.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה