פרסום ראשון

ענבר-מרחב-שקד זכה בתקציב הפרסום של פיצה האט; צפוי לעמוד על 3 מיליון ש'

על התקציב התמודדו גם JWT ישראל ופוקס-גורן-גלעדי שטיפל בתקציב לאחרונה. לפני כן טופל התקציב על-ידי שטרית מדיה גרופ
משה בנימין | (2)

משרד הפרסום ענבר מרחב שקד זכה בתקציב הפרסום של פיצה האט. במכרז השתתפו JWT ישראל ופוקס-גורן-גלעדי שטיפל בתקציב לאחר שזה סיים את דרכו בשטרית מדיה גרופ שטיפלו בו בתקופה בה פיצה האט הוחזקה על-ידי דודי ויסמן מבעלי הריבוע הכחול. כיום נמצאת פיצה האט בהחזקתו של אודי שמאי, שותפו לשעבר של וייסמן בפיצה האט וקנטאקי פרייד צ'יקן.

תקציב הפרסום של רשת פיצה האט צפוי לגדול ל-3 מיליון שקלים בשנה הקרובה עקב כוונת הרשת להגביר את פעילותה הפרסומית. בשנת 2010 נחתך תקציב הפרסום באופן מאסיבי לעומת 2009 בה עמד על כ-1.1 מיליון שקל במחירים ריאליים, על-פי יפעת בקרת פרסום.

גיא קלנר מנכ"ל ענבר-מרחב-שקד מסר: "אנו שמחים על ההזדמנות שניתנה לנו לטפל במותג כה אהוב ונחשק. פיצה האט הוא מותג מוביל בעולם וחזק מאוד גם בישראל, ואנו שמחים להיות חלק ממערך השיווק והתקשורת שלו מהיום".

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    שולה 18/01/2011 16:43
    הגב לתגובה זו
    עוד לפני שהתחיל..
  • 1.
    עובד עם בטן מקרקרת 18/01/2011 15:29
    הגב לתגובה זו
    אני רוצה עם בצל פפרוני פטריות + חמוצים