מקאן אריקסון ובאומן-בר-ריבנאי בשלב הגמר של תחרות האפקטיביות AME
משרדי הפרסום מקאן אריקסון ובאומן בר ריבנאי העפילו לשלב הגמר בתחרות האפקטיביות השיווקית הבינלאומית AME, עבור הקמפיינים "יופלה שטוזים" של תנובה ו"קוטקס יאנג" של חוגלה קימברלי (מקאן אריקסון) ועבור קמפייןהמיתוג לעיר קוסובו כעיר לצעירים (באומן).
בתחרות הבינלאומית, הנערכת בניו יורק זו השנה ה-17, מתמודדות עבודות של משרדי פרסום מרחבי העולם, ונבחרים בה מהלכי השיווק האפקטיבים ביותר. השנה הוגשו מועמדויות מ-30 מדינות מרחבי העולם, מתוכן העפילו לשלב הגמר מועמדויות מ-17 מדינות, ביניהן שתי עבודות של מקאן אריקסון ישראל ועבודה אחת של באומן-בר-ריבנאי.
איריס בק, מנכ"ל מקאן אריקסון: "מקאן אריקסון גאה בהישג הבינלאומי המעמיד אותה בשורה אחת עם המשרדים הגדולים בעולם בקטגוריית הצלחה ביעילות מהלכים שיווקיים. זוהי הכרה למאמצי הקבוצה לספק ללקוחותיה מהלכים אסטרטגיים פורצי דרך אשר יובילו אותם לאפקטיביות מקסימאלית במכירות ובשיווק"
תחרות ה-AME AWARDS לאפקטיביות מהלכי פרסום הושקה לראשונה ב-1994. משנת 2010 מוענקים ב-AME פרסים לפי תחרות איזורית ולפי תחרות בינלאומית. העבודות הנרשמות לתחרות נשפטות קודם על-ידי השופטים האזוריים, העבודות המנצחות בשלב זה נשפטות לאחר מכן על-ידי חבר השופטים המלא המורכב מכל 5 האזורים.
- 1.קוסובו לפי הקמפיין היא מדינה ולא עיר! המסר לא עובר? (ל"ת)דייקן 16/01/2011 19:51הגב לתגובה זו