רן גוראון, בזק: "ב-2010 41% מהפעילות הייתה באינטרנט, סלולרי ותוכן שיווקי"

"בזק שינתה את תמהיל השיווק שלה למדיה הדיגיטלית" כך אומר רן גוראון, בכנס השנתי של האיגוד הישראלי ליח"צ ודוברות. דובר בזק: "אני מבין את הצורך במדיה הדיגיטלית גם בתקשורת הפנים ארגונית"
משה בנימין |

"בזק שינתה את תמהיל השיווק שלה למדיה הדיגיטלית". כך אמר סמנכ"ל השיווק של בזק, רן גוראון בכנס השנתי של האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות בנושא "יחסי ציבור בעידן הדיגיטלי".

לדבריו, בזק השקיעה בשנת 2010 לא פחות מ-41% מתקציב השיווק בפעילות באינטרנט, פרסום בסלולרי, תוכן שיווקי ופעילות חוויתית, והשוותה זאת לאחוזי הפעילות בטלוויזיה ובקולנוע.

"אומנם הפייסבוק הוא לא חזות הכול. השיווק הקלאסי לא יכול בלי הדיגיטלי, אבל הדיגיטלי לבד לא מספיק. אין תחליף למדיה המסורתית למרות שהמדיה החדשה מתחזקת".

חשוב לזכור שעם LIKE לא הולכים למכולת ולמרות שלבזק יש כ- 30,000 חברים בפייסבוק, צריך להתאים את התוכן בפייסבוק לשיווק הדברים הרלוונטים שהחברים/הצרכנים רואים כערך מוסף". סיכם גוראון.

גיא הדס, דובר בזק אמר בהרצאתו: "כדובר, אני מבין את הצורך במדיה הדיגיטלית גם בתקשורת הפנים ארגונית. מנהלים מתקשרים היום עם העובדים שלהם מדרגת מנכ"ל ועד אחרון העובדים. הדבר רלוונטי בשוק עבודה ש-30% מהעובדים גדל לתוך רשת חברתית, לכן הדבר הינו הכרחי עבור החברה".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה