לא חייב להיות משעמם בישיבה: הטו את מסך המחשב לאחור ותגלו בחורות בביקיני
לכל מקבצי TOP5 הקודמים -
EXCITE המותג אקס הגדיר את תפקידו בחיי הצרכן בצורה חדשנית וברורה, כמסייע האולטימטיבי של הגבר בתהליך החיזור, לא עוד דאודורנט רגיל שרק שומר עליך מזיעה במשך 12 שעות. בסרט החדש, המותג ממשיך לקחת את הקונספט המוכר לקצה, הפעם לא תאמינו מי ייפול בקסמכם.
BIG IN JAPAN אחרי נינטנדו Wii ופלייסטיישן MOVE, סגה מביאה את בשורת משחקי הווידיאו האינטראקטיביים גם למשתנות הציבוריות ביפן, ונותנת משמעות חדשה למונח JOYSTICK. חיישן הלחץ המותקן במשתנה מזהה את כוח הזרימה ומיקומו, ושולח את המשוב על גבי מסך וידאו בגובה העיניים. ישנם ארבעה משחקים שונים, ואם אתה גאה במיוחד בביצועים שלך, תוכל לשמור את התוצאות בעזרת דיסק און קיי.
SORRY האגיס מתנצלת בפני לקוחותיה על כך שהחיתולים שלה מאפשרים לתינוקות לנוע בחופשיות, יותר מדי בחופשיות. הסרט עושה שימוש בטכנולוגיה המוכרת ממטריקס ומוקדש להורים שבינכם.
HIDDEN HOTTIE שימו לב למהלך של מגזין לגברים המאפשר לכם ליהנות מבחורות בזמן העבודה בזמן שהבוס שלכם חושב שאתם מנתחים גרפים, והכול ע"י הטיה של המסך לאחור, תנסו...
KICK ASS סוזוקי משיקה את מכונית המנהלים הראשונה שלה, הקיזאשי, בקמפיין "בועט" שמציב אותה במבחן ראש בראש מול מכוניות יוקרה מובילות: וולוו, מרצדס, אאודי.. ולימוזינה. הקמפיין כולל חמישה סרטים הומוריסטיים, עם קריצה לקהלים צעירים.
ניהול הפרויקט על-ידי יהב דרייזין, מנהל האסטרטגיה במשרד הפרסום ראובני פרידן
- 6.אחד הטובים של אקס (ל"ת)איתי 16/01/2011 01:25הגב לתגובה זו
- 5.קמפיין דוחה שאינו מכבד מגזרים בחברה. (ל"ת)אליוט אוקון 13/01/2011 23:35הגב לתגובה זו
- 4.סגה כנראה מבינים את מקומם הראוי וסוזוקי חיים בסרט (ל"ת)צ'יקו הקוסם 13/01/2011 18:36הגב לתגובה זו
- 3.מקבץ פארש... (ל"ת)עדי 13/01/2011 17:43הגב לתגובה זו
- 2.נהניתי מאוד מהגרפים :)))) (ל"ת)גיל 13/01/2011 17:13הגב לתגובה זו
- 1.עוד קמפיין כזה ולצרכנים כבר יישבר מהם לגמרי (ל"ת)טוב אפשר להגיד סופית שאקס הגזימו 13/01/2011 15:00הגב לתגובה זו