תקציב הפרסום של הקבוצות MGS ו'אינטר ג'ינס' עובר לשמעוני-פינקלשטין-ברקי
מחזור הפעילות השנתית נאמד בכ-4 מיליון שקלים. התקציב כולל את מותגי הספורט קונברס-אולסטאר, סקצ'רס ועוד ויצטרף למגה ספורט המטופל כבר מזה 3 שנים במשרד
הקבוצות MGS ו'אינטר ג'ינס' ירכזו את כל תקציב הפרסום של מותגיהם במשרד הפרסום שמעוני-פינקלשטין-ברקי DRAFTFCB, התקציב כולל את הפעילות הפרסומית של מותגי הספורט הבינלאומיים של הקבוצה; קונברס-אולסטאר, סקצ'רס, ארנה ועוד, פעילות קבוצת האופנה 'אינטר ג'ינס' בעלת הזיכיון לשיווק והפצת מותגי 'REPLAY' ,'STEVE MADDEN', תיקי 'Guess' ועוד.
מותגי האופנה יתווספו לפעילות הפרסומית של רשת 'מגה-ספורט', המנוהלת מזה כ -3 שנים בשמעוני-פינקלשטין-ברקי DRAFTFCB. מחזור הפעילות השנתית נאמד בכ-4 מליון שקלים.
שירלי הכט דרורי, מנהלת השיווק של הקבוצות MGS ו"אינטר ג'ינס: "במסגרת תהליכי הצמיחה הרבים של הקבוצות MGS ו'אינטר ג'ינס' בשנים האחרונות, החלטנו להתאים את השפה הפרסומית שלנו ולרענן את התקציב עם שפה פרסומית קריאייטיבית חדשה".