לא רק כדורגל וכדורסל: חסויות הטוטו יעמדו על 7 מ' ש' ויכללו ענפים נוספים
הטוטו ישקיע בשנה הקרובה כ-7 מיליון שקלים בחסויות ובמיתוג של ענפי הכדור המובילים. בשנים האחרונות היה הטוטו קשור בהסכמי חסות עם הכדורגל והכדורסל בלבד וכעת ירחיב את פעילותו השיווקית והעסקית גם לכדוריד ולכדורעף. בתקופה הקרובה יחתום הטוטו על הסכם פרסומי עם מנהלת הליגה בכדורסל בהיקף של 2.7 מיליון שקלים. מנהלת הליגה בכדורסל תשלם את המחיר על פנייתו של הטוטו לענפים חדשים. ב-3 השנים האחרונות מותגה ליגת הכדורסל תחת המותג ווינר בהשקעה של 7.1 מיליון שקל לשנה. הפעילות בעונה זו תכלול רק פעילות פרסומית ושיווקית באולמות.
כן ייחתם הסכם עם איגוד הכדורסל למיתוג כל פעילות הנשים (ליגה, גביע המדינה והנבחרת) תחת המותג ווינר בהיקף של כ-1.8 מיליון שקלים. במסגרת ההסכם יתנהלו כל הארועים תחת המותג ווינר, יועמדו שטחי פרסום נרחבים באולמות ועל בגדי השחקניות ויערכו פעולות שיווקיות ייעודיות. שני הסכמים חדשים יחתמו עם ליגת הכדוריד (תחת המותג ווינר ביג) וליגת הכדורעף (טרם נקבע המותג). ההסכמים כוללים פעילות מיתוג ואלמנטים פרסומיים ואילו ההסכם עם הכדורעף כולל גם את ליגות הגברים והנשים, גביעי המדינה וחסות ראשית על נבחרת הנשים המצטיינת,, שתופיע בטורניר הגמר האירופי ובליגה האירופית. כל איגוד יקבל עבור ההסכם 700 אלף שקלים. צחי פישבייין, יו"ר הטוטו: "המיתוג מחדש נועד למצב את הטוטו כגורם המניע את גלגלי הספורט. באמצעות החשיפה התקשורתית אנחנו מבקשים לחזק את המודעות לפעילות הטוטו בתחום הספורט והתרומה לקהילה ולהחדיר לתודעה הציבורית, כי אין ספורט בישראל בלי הטוטו". במסגרת מדיניות זו יפנה הטוטו השנה משאבים גם למתן חסות לארועי ספורט המוניים כחלק ממעורבותו בקהילה. מרתון ירושלים, שייערך במרץ הקרוב, ימותג כמרתון ווינר. כן יימשך שיתוף הפעולה עם עירית ת"א בנושא סובב ווינר באופניים, שנערך בסוכות האחרון, ויושקעו סכומים נוספים בארועים מושכי-משתתפים נוספים. "קבלנו החלטה אסטרטגית לקדם ולסייע גם לענפי ספורט נוספים. ההתקשרות שלנו עם כל הארועים האלה היא ל-3 שנים לפחות, וזאת כחלק מהאסטרטגיה שלנו לטווח ארוך. הטוטו הוא גורם פעיל ומעודד ספורט ולא רק בנק של הספורט", אומר עופר פרי, מנכ"ל הטוטו.