ווינרים: יהושע TBWA זכה במכרז תקציב הפרסום בדיגיטל של מותגי טוטו ווינר

המשרד סוגר כבר 6 שנים של עבודה משותפת עם טוטו ווינר. עוד התמודדו במכרז מקאן אריקסון, y&r, אידיאולוג'יק ו-I&M. התקציב יעמוד על 4 מ' שקל
משה בנימין | (8)

משרד הפרסום יהושע TBWA זכה במכרז על תקציב הפרסום לפעילות הדיגיטלית של טוטו ווינר. הזכייה במכרז הדיגיטל מתלווה לזכייה השנייה של המשרד במכרז תקציב הפרסום הכללי של מותג הטוטו-ווינר. תקציב הדיגיטל יעמוד על כ-4 מיליון שקלים.

יהושע TBWA התמודד במכרז מול מקאן אריקסון, וונדרמן (y&r), אידיאולוג'יק ו-I&M. יום חמישי היה היום שבו הוצגו המצגות מול אנשי טוטו ווינר וההודעה על זכיית יהושע התקבלה אמש (יום א'). הזכייה במכרז הינה ל-5 שנים כאשר הטוטו ווינר יצטרך להאריך את ההתקשרות מידי שנה ולאחר תום התקופה ייצא למכרז חדש בו הוא מחויב על-פי חוק.

במגזר הכללי עובד הטוטו ווינר עם 2 משרדי פרסום: גליקמן-נטלר-סמסונוב ויהושע TBWA. עד למכרז הדיגיטל טיפל כל משרד בפעילות הדיגיטלית של המותג בו טיפל. גליקן בטוטו ויהושע TBWA בווינר. כעת עם יציאה למכרז נפרד לפעילות הדיגיטל יטפל יהושע בזירה זו הן בטוטו והן בווינר. גליקמן-נטלר-סמסונוב ישארו עם תקציב הטוטו באופליין בנוסף לטיפול בתדמית הכללית של מותג טוטו ווינר.

מהטוטו-ווינר נמסר, כי "עד לשנים האחרונות לא היה צורך במשרד פרסום שיטפל אך ורק בדיגיטל. במסגרת האסטרטגיה התקשורתית החדשה של שימוש באינטרנט ככלי תדמיתי ומכירתי ולאור ההכנסות הגוברות של הווינר והטוטו מתחום האינטנרט הבנו שנדרשת המקצעות והתמחות בתחום".

עוד מסרו מהטוטו ווינר, כי "כיום, 10% מכלל המכירות של הטוטו ווינר העומדים על כ-150 מיליון שקל (הכנסות של מעל למיליארד בשנה. מ"ב) מגיעים מהאינטרנט. רוב ההכנסות מגיעות ממותג הווינר בדיגיטל כאשר הטוטו לא מהווה שחקן משמעותי".

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    12/01/2011 15:06
    הגב לתגובה זו
    אני מניח שאתה מהנהלת הטוטו אם אתה מחזיק בידיך את ציוני האיכות של כל המתמודדים
  • 7.
    10/01/2011 22:35
    הגב לתגובה זו
    אם היית מכיר את תוצאות המכרז היית יודע שזה שזה שזכה הוא גם זה שבמקרה קיבל את הציון הגבוה ביותר בציון האיכות. יש לי הרגשה שאני יודע מאיפה אתה ואין ספק שזה מתסכל להפסיד במכרז כל כך גדול כשאתה מסתובב כל היום ובטוח שהאינטרנט נולד אצלך בתחת.
  • 6.
    אחד שיודע... 10/01/2011 19:41
    הגב לתגובה זו
    חבל רק שמי שישלם את המחיר זה הווינר
  • 5.
    אמנון 10/01/2011 14:31
    הגב לתגובה זו
    יש איזו סטיגמה שדבקה במשרדים מסוימים. זה כל מיתוג...יכול להיות שזה אירוני שלמשרדים מסוימים יש בעייה במיתוג אבל עדיין יהושע כוחני??? מי לא כוחני בענף? נראה לך שמקאן לא מפעילים את התותחים הגדולים? נראה לכם ששלמור יושבים בחיבוק ידיים ואדישים לתוצאות המכרז. כולם מקיזים דם, מתאמצים ודורסים ובצדק, אלו כללי המשחק. אף אחד לא מנייק יותר מהשני. אנם יש כאלו שעשו מזה קריירה אבל כולם בתוך זה.
  • 4.
    שי 10/01/2011 12:03
    הגב לתגובה זו
    תמיד יהיו אנשים כמוך שיחפשו מה לא כשר בהצלחה של אחרים. תמיד יהיו אנשים כמוך שיתקשו לפרגן. תתפלא לשמוע אבל אכן מדובר בהפתעה... העובדה שיהושע עובד עם ווינר הרבה שנים כמשרד אופליין רק הקשתה עליו לשכנע ביכולות האונליין שלו. ואם אתה רומז (או לא רומז) להפעלת קשרים, אתה כנראה לא מכיר את מקאן, שלמור ואידיאולוג'יק. אם אתה חושב שהם ניגשו למכרז כל כך משמעותי בלי להפעיל את כל הכוח שלהם, אתה טועה. ובכל זאת הטובים ניצחו...
  • 3.
    יהושע יהושע 10/01/2011 11:52
    הגב לתגובה זו
    לפעמים הדיאטה לא מספיקה. צריך גם קריאייטיב מנצח וקצת מזל. טוב, נו, לא חייבים מזל.
  • 2.
    10/01/2011 11:34
    הגב לתגובה זו
    אני לא סובל את רמי יהושע הכוחני, אבל אני שמח שהוא זכה ולו בגלל השחצנות המזעזעת של ינון מאידיאולוג'יק שטרח לבשר בטוויטר ובפייסבוק שהוא כבר זכה והמצגת שלהם מנצחת. סייג לחכמה שתיקה, ינון ואל תתהלל לפני שניצחת. מקווה שתלמד קצת צניעות ודרך ארץ. הנצחון שייך לצנועים.
  • 1.
    אילן 10/01/2011 11:01
    הגב לתגובה זו
    מדהים , לא צפוי, מפתיע, לא יאמן....