אודי פרידן: "אם יש מישהי שפותחת את הרגליים שלה בליידי גלובס, זה לא אומר שהצחנה צריכה להגיע לעמודי החדשות"

כותרת הראיון עם נירה שניידרמן בגלובס: "משרדי הפרסום הם בית זונות אחד גדול" הדליקה את אודי פרידן. מנכ"ל איגוד חברות הפרסום יגאל בראון העביר מכתב מחאה לגלובס. אודי פרידן קרא להחרפה ונתק מוחלט מהעיתון
משה בנימין | (60)

איגוד חברות הפרסום והעומד בראשו, יגאל בראון לא אהבו, בלשון המעטה, את הכותרת שליוותה ראיון עם הפרסומאית נירה שניידרמן בעיתון הכלכלי גלובס. הראיון התפרסם לראשונה בליידי גלובס וזכה לכותרות בעמודי החדשות ובמדור 'נתח שוק' באתר האינטרנט של העיתון.

במייל שהוציא בראון לחגי גולן (ובו כותבו כל חברי האיגוד) נכתב: "הריני מביע בפניך, בשם תעשיית הפרסום בישראל, את מחאתנו החריפה, על הבחירה של גלובס להפוך התבטאות צהובה, לכותרת בעיתון היומי. אני מתייחס בעיקר למשפט "משרדי הפרסום הם בית זונות אחד גדול" שבחרתם להכניס ככותרת לעמוד הראשי של הגיליון היומי".

"על הרמה העיתונאית של הכתבה הזאת בירחון "ליידי גלובס" לא נכנס לויכוח. אך תמוהה בעינינו החשיבות החדשותית והעיתונאית של אמירה כזו, שיהפכו אותה לכותרת בעיתון יומי, לידיעה פותחת במדור נתח שוק באתר גלובס, ולדיוור למנויי גלובס".

"האם כל אמירה רדודה, היא ידיעה כשרה בעיתון כלכלי מוביל כמו גלובס? היכן המסננת המקצועית שאמורה להבחין בין רפש לתוכן עיתונאי ראוי? אילו היה אומר זאת מישהו מבכירי ענף הפרסום, דיינו, אבל מי היא גב' שניידרמן? זה שדבריה לא מוסיפים כבוד לה ולמשרדה ניחא, אבל מדוע אתם נופלים לבור הזה והופכים התבטאות מניפולטיבית לכותרות ראשיות בעיתונכם ובאתר האינטרנט שלכם? לבטח ניתן היה למצוא משהו יותר איכותי בדבריה ולהופכו לכותרת. אנו מצפים מכם להפגין קצת יותר איכות עיתונאית בעתיד".

המייל שאליו כותב גם אודי פרידן גרם לאחרון לפרט בפני יגאל בראון וגלובס מה הוא חושב על כל הסיטואציה, הן לגבי הכותרת המרעישה בגלובס והן לגבי עצם שליחת המייל עם המחאה החריפה לגלובס.

"יגאל שלום, קראתי את תגובתך.חבל שלא שאלת את דעתי לפני שכתבת גם בשמי. אני חושב שמכתבך "מסגיר" את עליבות חברי האיגוד. שפנים טיפשים ולא ראויים. שום צעד זולת נתק עם גלובס אינו ראוי.באומרי נתק כוונתי לנתק מלא ואמיתי. שום שיחה עם אף כתב ביטול המנויים. אי השתתפות בשום אירוע גלובסי. התעלמות מוחלטת מהעיתון. גלובס בז לפרסומאים כבר שנים רבות ואף הוביל אין ספור כתבות שקריות על ה-30 אחוז עמלה וכו. וזה הגיע לנו כי איש לא קם לפעול בעניין. אז עכשיו כשנחצה קו.. שאין מילים כלל לתארו..אני קורא לעשיית מעשה. אודה לך עם תעביר את המייל לחברי האיגוד".

יגאל בראון לאייס: "את כל מה שהיה לי להגיד ציינתי במכתב".

חגי גולן אמר לאייס בעקבות קבלת המכתב מאיגוד חברות הפרסום ותגובתו של פרידן: "כשלגלובס יהיה מה להגיד על המכתב, נגיב. לגבי אודי פרידן, שיעשה מה שהוא חושב לנכון ובגלובס נעשה מה שאנחנו חושבים לנכון".

אודי פרידן מתייחס לתגובתו החריפה לאיגוד ולגלובס ואומר לאייס: "זאת הייתה תכתובת פנימית ומי שהדליף אותה אליכם הוא בדיוק מאותו הסוג של הנמושות שמקיפות אותנו. אלו שבמקום להתראיין ולדבר בשמם מעדיפים להדליף מאחורי הגב".

פרידן מוסיף ואומר, "עם זאת אני לא נסוג ולא מכחיש את המכתב לחברי האיגוד ובניגוד למדליפים, כאשר יש לי מה להגיד אני אומר. לעצם העניין, לגיטימי שתהיה כתבה מטופשת בליידי גלובס. לא לגיטימי שעיתון 'כלכלי' מכובד עושה מזה סנסציה ראשית בעמודי החדשות. אם יש מישהי שפותחת את הרגליים שלה בליידי גלובס - זה לא אומר שהצחנה צריכה להגיע לעמודי החדשות של גלובס".

נירה שניידרמן בחרה שלא להגיב לדברים.

תגובות לכתבה(60):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 60.
    עדה 25/04/2015 16:10
    הגב לתגובה זו
    אודי קיבל לעבודה מזכירה שהגיעה לראיון בלי תחתונים. היא פתחה את הרגליים, ללא בושה, בעת שהמתינה בחוץ. היינו בשוק. היא העידה על עצמה שהיא חשפנית וגם זונה. היא השוויצה בזה שהיא שכבה עם כל תל אביב וירושלים. היא הפכה גם לזונה של אודי. נשכבה על השטיחים במשרד בתנוחות מיניות. הגיעה בלבוש מינימלי. אט אט שלטה ביד רמה בעובדים למורת רוחם, וקיללה אותם. האווירה היתה מינית וזולה. כל הזמן התבדחו ועשו סקס במשרד. אודי פרידן ושותפו הפוזל משה ראובני, סוטים !
  • 59.
    הלקוחות הם אלו שמשלמים את המחיר ומשרדי הפרסום חוגגים מתי זה ייגמר? (ל"ת)
    neli 10/01/2011 14:26
    הגב לתגובה זו
  • 58.
    נירה שניידרמן תותחית. כל הכבוד על האומץ (ל"ת)
    עידית 09/01/2011 18:48
    הגב לתגובה זו
  • 57.
    יא צבועים! היא צודקת 100%, שאפו על האומץ. (ל"ת)
    גל 09/01/2011 13:25
    הגב לתגובה זו
  • 56.
    גיל 09/01/2011 12:29
    הגב לתגובה זו
    פרסונה פרסומית, היא לא. אחת שמחפשת כותרות ושהיתה טלרית בבנק. מצד שני? מה, לא ידוע שהמשרדים עושקים את הלקוחות? כל אחד מהם צודק ואשם באותה המידה.
  • 55.
    רוזנשטיין 09/01/2011 11:53
    הגב לתגובה זו
    מה קרה שהצלחת לקרוא?אתה לא על כדורים היום?
  • 54.
    מי זו בכלל נירה שניידרמן?!?!?!?! (ל"ת)
    אביעד 09/01/2011 11:35
    הגב לתגובה זו
  • 53.
    אני משתומם איך אודי פרידן שצריך להבין תקשורת רואה כותרת ראשית? זו בסך הכל הייתה הפניה בעמוד הראשון. לא כותרת. אווץ' דרכו להם על האחוזים. כואב (ל"ת)
    09/01/2011 09:15
    הגב לתגובה זו
  • 52.
    אין משהו יותר נורמלי לכתבה ראשית?! (ל"ת)
    תחליפו כבר כתבה 09/01/2011 09:14
    הגב לתגובה זו
  • 51.
    שניה הפרסומאים זה לא אלו שהפסידו לאזרחי המדינה מילארדים עקב לחץ על ששינסקי? (ל"ת)
    בעבור חופן דולרים והמבין יבין. 08/01/2011 20:56
    הגב לתגובה זו
  • 50.
    פרידן, תתבייש. איזה פה מלוכלך... (ל"ת)
    א.ג. 08/01/2011 19:33
    הגב לתגובה זו
  • 49.
    הדברים בהחלט ראויים - התמונות הפוכות לתוכן (ל"ת)
    מילים כדורבנות 08/01/2011 19:27
    הגב לתגובה זו
  • 48.
    תמונות מהממות, דברי חוכמה (למעט דרעי).. (ל"ת)
    אישה שגאה בך נירה 08/01/2011 19:26
    הגב לתגובה זו
  • 47.
    ראיון גס. מגעיל. בוטה. והתמונות מוכיחות במי עסקינן (ל"ת)
    אשה שהתביישה 08/01/2011 17:17
    הגב לתגובה זו
  • 46.
    מי שיורה בקולגות יפגע מחר בלקוחות!!!!! (ל"ת)
    נירה איבדת אותי 08/01/2011 10:01
    הגב לתגובה זו
  • 45.
    בחורה ברמה גבוהה עם לב זהב (ל"ת)
    קארין, עבדתי איתה 08/01/2011 08:38
    הגב לתגובה זו
  • 44.
    דניאל קליין 08/01/2011 00:09
    הגב לתגובה זו
    אהממ, עד לכתבה הזו לא ידעתי על קיומה של הגברת, ועכשיו שאני יודע אני שואל= מי זאת?
  • 43.
    הכניסה לכם טוב טוב... (ל"ת)
    ד.נ. 07/01/2011 18:53
    הגב לתגובה זו
  • 42.
    הראיון בליידי גלובס עלבון לנשים, בושה לפרסומאים. ביזיון לפרסמואיות. (ל"ת)
    עליזה 07/01/2011 16:49
    הגב לתגובה זו
  • 41.
    לבחורה יש רקע בעייתי והמבין יבין (ל"ת)
    אחד שהבין 07/01/2011 16:21
    הגב לתגובה זו
  • 40.
    צרכן 07/01/2011 16:16
    הגב לתגובה זו
    אני מוחה בשם ציבור הזונות! הזונות ישרות, אומרות מה הן נותנות בדיוק ומספקות! שניידרמן הזו פוגעת בזונות בהשוואה: הפרסומאי משקר, משלה, מעוות, מייצג מוצרים ואנשים שהם זבל ומייפה את המציאות ללא כל קשר למציאות. הפרסום: אמנות השקר. לא פלא שהם בבת עינם של הפוליטיקאים! באמת פיחס!
  • 39.
    אודי חבל שאתה משחק לידי שניידרמן זבת החוטם (ל"ת)
    אדמן 07/01/2011 16:12
    הגב לתגובה זו
  • 38.
    שושנת העמקים 07/01/2011 16:10
    הגב לתגובה זו
    סימן שנגעו לו בנקודה מאוד רגישה. אבל כמו שאי אפשר ללמוד על כל עולם הפרסום מדבריה של גברת שניידרמן, גם אי אפשר ללמוד על כל הפרסומאים מתגובתו של פרידן. האיש כנראה קצת פרח (הזכר של פרחה). עובדה שפרסומאים אחרים לא הגיבו ככה.
  • 37.
    הרצליה 07/01/2011 15:14
    הגב לתגובה זו
    זה פוגע בנשים התגובה המאוד דוחה שלך!!! תתבגר, אידיוט.
  • 36.
    אודי תתבייש, איזה פה מולכלך.. (ל"ת)
    דולב 07/01/2011 12:39
    הגב לתגובה זו
  • 35.
    שניידרמן פרסומאית עלובה 07/01/2011 12:20
    הגב לתגובה זו
    שחושבת שאנחנו ילדים שלא מבחינים שאת כל הטוקבקים החיוביים פה היא כתבה
  • 34.
    זה לא האודי פרידן שכתב בליידי גלובס? (ל"ת)
    מנוי גלובס 07/01/2011 10:20
    הגב לתגובה זו
  • 33.
    דלית 07/01/2011 09:22
    הגב לתגובה זו
    מי שפוגעת בקולגות ובמעסיקים לשעבר לא תהסס לפגוע בלקוחות ובשותפים. לתשומת לבו של מי שנהנה מהמלחמה שהיא מנסה לפתוח.
  • 32.
    סתם חשבתי 07/01/2011 09:06
    הגב לתגובה זו
    אם הייתי צריך פרסומאי מבריק - הייתי בוחר בך. אהבתי את התגובה שלך !
  • 31.
    איזו אמירה שוביניסטית מגעילה. תתבייש לך פרידן (ל"ת)
    עיתונאית 07/01/2011 01:10
    הגב לתגובה זו
  • 30.
    חמאה על הראש 06/01/2011 23:17
    הגב לתגובה זו
    בקרוב.
  • 29.
    פרידן, של נעליך כשאתה מדבר על חגי גולן (ל"ת)
    עיתונאי 06/01/2011 22:16
    הגב לתגובה זו
  • 28.
    שיחקה אותה השניידרמן הזו (ל"ת)
    אתם מקשקשים ושניידרמן חוגגת 06/01/2011 22:15
    הגב לתגובה זו
  • 27.
    קנאים - נירה עוד תגיע רחוק. (ל"ת)
    דור 06/01/2011 22:00
    הגב לתגובה זו
  • 26.
    ישי 06/01/2011 21:27
    הגב לתגובה זו
    והיחס שלו לענף הפרסום בכלל ולפרסומאים בפרט. אני לא אוהב את ההתלהמות של אודי, אבל צריך לאמר את האמת: לגלובס, ובעיקר לכתבת אחת בעיתון, יש יחס מתנשא ולעיתים משפיל, לא רק לאודי
  • 25.
    האמת - לי זה נראה כמו המאבק הנצחי בין גברים לנשים (ל"ת)
    נייטרלי 06/01/2011 21:08
    הגב לתגובה זו
  • 24.
    חגית 06/01/2011 20:41
    הגב לתגובה זו
    מי שמכיר יודע
  • 23.
    דני 06/01/2011 20:23
    הגב לתגובה זו
    מהמכות בין הדר גולדמן לספי שקד בקנטינה ועד הראיון המביך של הגברת והתגובה הפרחית של פרידן מתבייש להיות חלק מהענף הזה
  • 22.
    מכיר אותה מכיר אותו 06/01/2011 20:19
    הגב לתגובה זו
    זה שהגברת משתמשת באלמנט הכי זול כדי להשיג כותרות מילא. אבל זה שהאדון עושה מזה עניין ומביא אותה לכותרות זה אבסורד. אם אני לא טועה, האחד בירידה והשניה מנסה לעלות על משהו או מישהו...
  • 21.
    נירה בהצלחה, את תותחית (ל"ת)
    דורון 06/01/2011 19:57
    הגב לתגובה זו
  • 20.
    נמאסת 06/01/2011 19:56
    הגב לתגובה זו
    כל הפרסומאיפ פה חושבים שהשמש זורחת להם מהתחת. יאלללללללללללה מי אתם?
  • 19.
    תשתה מים, פרידן 06/01/2011 19:53
    הגב לתגובה זו
    זו התגובה שלכם? צודק מי שכתב כאן שבתגובתכם אתם רק מחזקים את מה שנאמר בכתבה בליידי גלובס. כוחניים, אלימים, גסים, בוטים, על מי בדיוק אתה מאיים?
  • 18.
    אודי, לא תצליחלהסתיר את הבית זונות שהולך אצלך במשרד (ל"ת)
    אלון 06/01/2011 19:42
    הגב לתגובה זו
  • 17.
    מי זו שעוסקים בה בכלל? מי שמע עליה קודם?!? (ל"ת)
    נדב 06/01/2011 19:04
    הגב לתגובה זו
  • 16.
    שניידרמן שיחקה אותה.. (ל"ת)
    איתן 06/01/2011 19:00
    הגב לתגובה זו
  • 15.
    אודי, מחפש כותרות?! (ל"ת)
    בנגל 06/01/2011 18:59
    הגב לתגובה זו
  • 14.
    יורם 06/01/2011 18:48
    הגב לתגובה זו
    בסגנונך הבוטה אתה רק מצדיק אותה. כדאי שתעשה בדק בית. גם אם היא מגזימה היא שותפה לדעת רבים לגביי הענף שלך.שלי כבר לא. מזל. טול קורה מבין עיניך.
  • 13.
    פרידן - בהתנהגותך אתה מצדיק את שניידרמן (ל"ת)
    יעקב 06/01/2011 18:44
    הגב לתגובה זו
  • 12.
    אודי אתה צודק!!! היא פתחה ג'ורה בליידי רק כדי לקבל חשיפה (ל"ת)
    דניאל 06/01/2011 18:44
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    שני 06/01/2011 18:33
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד לה
  • 10.
    פרידן אתה מבייש את כולנו בשפתך (ל"ת)
    תמיר, פרסומאי 06/01/2011 18:33
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    שניידרמן אמיצה ואומרת אמת! (ל"ת)
    רונן 06/01/2011 18:32
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    ליטל 06/01/2011 18:31
    הגב לתגובה זו
    וגם עורכי אייס. זו הכותרת שלכם?!
  • 7.
    קארין 06/01/2011 18:30
    הגב לתגובה זו
    תיקון, השפה שלך מעליבה את הערסים.
  • 6.
    צודק לגמרי, הכתבה בליידי גלובס עלובה ומבישה (ל"ת)
    דנה 06/01/2011 18:27
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    (ל"ת)
    אשה 06/01/2011 18:15
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    אלון 06/01/2011 18:07
    הגב לתגובה זו
    קצת אינפו על הענף מוציא אותך משיווי משקל, כנראה שהגברת צודקת...
  • 3.
    דביל 06/01/2011 18:05
    הגב לתגובה זו
    ב"פותחת את הרגליים"? כי היא אמרה "בית זונות" איזה אדיוט. ולא הבנתי למה בליידי גלובס זה לגיטמי שתהיה כתבה מטופשת, לעומת גלובס שלא.
  • 2.
    גוני 2 06/01/2011 17:47
    הגב לתגובה זו
    רק בכוח ואיומים אאהה אודי? איפה חופש הדיבור?
  • 1.
    גוני 06/01/2011 17:41
    הגב לתגובה זו
    מה קרה אודי? הדליקו אותך? אתה לא נוסע במכונית פאר, גר בבית יקר משלם משכורות בסיס למירב העובדים שלך?