הזקנות הן לא מה שחשבתם; מודעת הפרינט הטובה בעולם, וסטיבן סיגל חוזר
מקבץ TOP5 השבועי. המדור מציג לפניכם אחת לשבוע, מידי יום חמישי 5 מהלכי פרסום בולטים ומעניינים מסביב לעולם. השבוע במדור: מודעת פרינט שימושית של קרלסברג, פולקסוואגן, יד ראשונה מזקנה, מותג המשקאות הקלים H2OH, מותג NUTS TRIO מאוקראינה, HP ומותג הבירות CARLTON DRY.
לכל מקבצי TOP5 הקודמים -
להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק -
להצטרפות לעמוד ה-TOP5 בפייסבוק-
BEST AD
קרלסברג במודעת פרינט שלטענתם היא כנראה הטובה בעולם, מה שבטוח היא לפחות שימושית.
להדפסת המודעה:
CRAZY LADY
לקנות רכב מיד שנייה זה הימור, אבל ישנן כמה אקסיומות שכולנו מכירים, הקניה הכי בטוחה מרופא והרכבים השמורים ביותר הם של נשים מבוגרות... אז זהו שלכל כלל יש יוצא מן הכלל. פרסומת חדשה לפולקסוואגן גולף תחת האמירה " Not every old lady is reliable ... luckily every Golf is"
MEET THE PARENTS
זוכרים את הפעם הראשונה שפגשתם את ההורים של החברה? סרטים רבים כבר עסקו בסיטואציה. בסרט של מותג המשקאות הקלים H2OH מוכיחים שלפעמים זה גם יכול לעבור חלק
MAGIC TOUCH
שני סרטים חדשים שעוסקים במגע ידיים, הראשון של HP להשקת המחשב החדש בטכנולוגיית ה- TOUCH
והשני, וההזוי, של מותג NUTS TRIO מאוקראינה
MOVIE STAR
מותג הבירות CARLTON DRY יוצא במהלך בשיתוף עם השחקן סטיבן (כריזמה) סיגל. במסגרת המהלך הגולשים ישלחו את הסיפורים המצחיקים והמרגשים ביותר שהם חוו בחייהם, הסיפורים הזוכים יופקו כסרט בכיכובו של..., ניחשתם נכון, סטיבן סיגל
ניהול הפרויקט על-ידי יהב דרייזין, מנהל האסטרטגיה במשרד הפרסום ראובני פרידן
- 5.סטיבן סיגל מביך (ל"ת)אבי 08/01/2011 18:31הגב לתגובה זו
- 4.האוקריינים האלה פסיכים לגמרי (ל"ת)עדי 07/01/2011 11:00הגב לתגובה זו
- 3.גולף והקוקיות ענקקק (ל"ת)נועה 06/01/2011 14:36הגב לתגובה זו
- 2.רק גולדסטאר!!! (ל"ת)קרלסברג חיים בסרט 06/01/2011 14:20הגב לתגובה זו
- 1.חייבים לראות את הפרסומת של המשקאות הקלים. תובנה מקסימה (ל"ת)אתם חייבים אבל חייבים!!!!!!!!!!!!! 06/01/2011 13:51הגב לתגובה זו

בנק אש עומד להיכשל - הנה הסיבות
רעש גדול בהשקה היום, אבל לבנק אש של ניר צוק אין בשורה אמיתית; הלוואי והוא היה מייצר תחרות אמיתית. זה יכול להשתנות בעתיד, בינתיים הוא צל חיוור של ההבטחות
בנק אש היה אמור להביא בשורה לצרכנים. זה לא קרה. אולי זה יקרה בהמשך. אבל הוא בזבז תחמושת על השקה של מוצר נחות ביחס למוצר של הבנקים הגדולים. הסיכוי שיעברו אליו מסה גדולה של אנשים הוא נמוך מאוד. זה עומד מהבחינה הזו להיות כישלון, אבל הוא בהחלט יכול לייצר ערך לקהלים מסוימים שיפתחו חשבון משני לצד חשבון ראשי בבנק המסורתי שלהם.
הבנק החדש מציע מודל של חלוקת רווחים ושקיפות עם הלקוחות. אך אין בו משכנתאות, אין בו פעילות של ניירות ערך והוא חסר בשירותים בנקאיים נוספים כמו המרת מט"ח, אפשרות להיות במינוס ועוד. התוצאה: מוצר חלקי שקשה לראותו הופך לחשבון הראשי של הישראלים
הבנק שהוקם על ידי ניר צוק ויובל אלוני, יצא לדרך כמעט שלוש שנים לאחר שקיבל רישיון מבנק ישראל. באירוע ההשקה, הציגו המייסדים מודל של "חלוקה שווה": 50% מהכנסות הריבית על כספי העו"ש יחזרו ישירות ללקוחות, לצד התחייבות מוחלטת שלא לגבות עמלות עו"ש או דמי מנוי.
המרווח הבנקאי עצום, מסבירים מנהלי הבנק וטוענים שהם רוצים לחלוק אותו עם הלקוחות בצורה הוגנת ושקופה. הבנק יהיה כמעט אוטונומי לחלוטין וכמות העובדים בו מעטה - כ-70 לכל היותר. זה אומר שהבנק עשוי להיות עם נקודת איזון סבירה, וכלכלית הוא יצליח, אך מבחינת הצלחה ציבורית - זה לא נראה באופק.
- בנק אש יוצא לדרך: הבנק הדיגיטלי החדש ייחשף מחר רשמית; איפה הוא צפוי להוות תחרות לבנקים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ומה כן הבנק יציע? שירותי עו"ש בסיסיים, פיקדונות ואשראי בלבד. הציבור הישראלי אמנם מתלונן לא פעם על עמלות גבוהות ומתסכלות של הבנקים. הציבור גם ממש לא אוהב את הבנקים, אבל הוא בוטח בהם והם נותנים לו יריעה מלאה לצרכים שלו. מה שמחזיק את רוב הלקוחות בבנקים הגדולים הוא תחושת הביטחון העמוקה, המעטפת המלאה והמקיפה של שירותים – החל מהלוואות, משכנתאות, דרך מסחר בניירות ערך מתקדם ועד פתרונות השקעה מגוונים; אשראי גמיש ומט"ח זמין והנוחות שבקבלת הכל תחת קורת גג אחת, ללא צורך בקפיצות בין פלטפורמות. אחרת, כבר מזמן היתה נהירה לבנק ירושלים שנותן את הריבית הטובה ביותר על פיקדונות. זה לא קורה כי אנשים לא רוצים להעביר לחשבון פיקדון סכום מסוים ולנהל מעין שני חשבונות. הם רוצים את הכל במקום אחד.