תקציב הפרסום של 'נייםפון' בשווי 7 מיליון שקלים יטופל בנוחיאן גולן Believe

גולן נוחיאן נהנה מתקציב נוסף של דידי מסילתי שעומד מאחורי 'מרכז הכוכביות' ו'נייםפון'. קמפיין ההחדרה יעמוד על כ-1.2 מיליון שקל
משה בנימין | (17)

תקציב הפרסום של חברת נייםפון המשווקת חיוג שמי באותיות יטופל במשרד הפרסום נוחיאן גולן Believe. אחד מאנשי העסקים שעומדים מאחורי נייםפון הוא דידי מסילתי שעומד גם מאחורי 'מרכז הכוכביות'. תקציב הפרסום של המרכז מטופל גם כן על-ידי נוחיאן שמרוויח בשנית מעבודתו עם מסילתי.

קמפיין ההשקה הארצי של נייםפון נאמד בעלות של כ-1.2 מיליון שקלים כאשר תקציב הפרסום ל 2011 יעמוד על כ-7 מיליון שקל.

נייםפון משיקה את אפליקציית הרשת, נייםפון - חיוג שמי אינטואיטיבי וקבלת אינפורמציה ממוקדת לכל השירותים בין לקוח לחברה, אדם לאדם, בטלפונים ניידים דור 3.

'נייםפון - לכל איש יש NAME', היא אפליקציית רשת להורדה לטלפון הנייד דור 3, המאפשרת גם בניית כרטיס חברה/פרטי בנייד, דף הנייםפון, שיכיל סטטוס ממוקד שהמשתמש יוכל לבחור בו. לינק לפייסבוק, טוויטר, סמס, מפת הגעה לעסק, תמונות ועוד. בנוסף, קיימת אפשרות LikeLee לייקלי לבחירת עמוד נייםפון מועדף.

תגובות לכתבה(17):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 17.
    16/01/2011 09:45
    הגב לתגובה זו
    רק DIALMYNAME
  • 16.
    סחתיין גולן - נייםפון הפך למילה גנרית! (ל"ת)
    ירון 10/01/2011 21:50
    הגב לתגובה זו
  • 15.
    זה בסדר, נתתי את הסכמתי (ל"ת)
    זלדה 09/01/2011 19:29
    הגב לתגובה זו
  • 14.
    לכל המגיבים מטעם: האם שילמתם זכויות יוצרים על הסיסמא? (ל"ת)
    לכל איש יש שם, ורק הפרסומאים גונבים אותו 09/01/2011 08:21
    הגב לתגובה זו
  • 13.
    אייל לביא 08/01/2011 19:17
    הגב לתגובה זו
    (מי קורה לעצמו אידיוט??) השרות הזה בכלל לא פוגע בפרטיות , השם שלך נמצא בפנים רק אם קנית אותו ואתה רוצה שיגיעו אליך , אני לא יודע לגבי אישור של אפל אבל התקנתי את האפלקציה על האייפון שלי בלי לעבור דרך אפסטור, עובד מעולה.
  • 12.
    דלית 08/01/2011 16:17
    הגב לתגובה זו
    גולן אתה תותח כל הכבוד!!!! אני עוקבת אחריך עוד מתקופת שקע ותקע :-) ושיהיה בהצלחה לניימפון אחלה פתרון לכל המספרים מי זוכרת אותם במילא...
  • 11.
    אידיוט שחי פה 08/01/2011 14:44
    הגב לתגובה זו
    קודם כל מדובר בדבר מסוכן שפוגע בפרטיות של כולנו! אני לא רוצה שכל אחד יוכל לכתוב את שמי ומיד יוכל לחייג אליי, זה רעיון רע! חוץ מזה שדי תמוהה שהם מראים אייפון בתמונה כשהאפליקציה שלהם לא תומכת באייפון. חוץ מזה שהם חשופים למלא תביעות כי הם לקחו מלא דברים שיש עליהם פנטנים. זה בחיים לא יקבל אישור של אפל לאייפון וכל מי שהגיב עד כאן בכלל מגיב בתשלום (נראה לי שיש פה איזשהו מתחרה גם בין המגיבים... לא יודע). בקיצור - תחשבו קצת על הפרטיות שלכם לפני שהיא נעלמת.
  • 10.
    יוני צבי 08/01/2011 10:32
    הגב לתגובה זו
    קמפיין מצויין, שפה פרסומית מדליקה , אחלה לוגו. גולן ונייםפון שיהיה בהצלחה
  • 9.
    יוסי בלילי 08/01/2011 07:27
    הגב לתגובה זו
    קמפיין מצויין , אולי חוץ מהסלוגן
  • 8.
    יורם בארי 06/01/2011 22:42
    הגב לתגובה זו
    מוצר מגניב , שיהיה בהצלחה.
  • 7.
    שיהיה בהצלחה , קניתי את נייםפון "בהצלחה" (ל"ת)
    אייל לביא 06/01/2011 22:39
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    יניב משיח 06/01/2011 16:54
    הגב לתגובה זו
    קמפיין מעולה. חזק והצלח.
  • 5.
    אבי פלד 06/01/2011 16:53
    הגב לתגובה זו
    2-3-4 , כמה אתם מקבלים עבור כל תגובה מהחברה ה"מקורית"??? כמה צריך לשלם כדי שנייםפון יהפכו לחברה המקורית?
  • 4.
    06/01/2011 00:01
    הגב לתגובה זו
    זה ניסיון לחקות את DialMyName
  • 3.
    05/01/2011 10:20
    הגב לתגובה זו
    שלא יעבדו עליכם מדובר בחיקוי בלבד להבדיל מהחברה המקורית DAILMYNAME שעובדת גם עם חברות הסלולאר הפעם מדובר בעקיצה לשמה לא לשלם להם
  • 2.
    מיכאל ב 04/01/2011 15:16
    הגב לתגובה זו
    רק השבוע קראנו על אפליקציה שעושה את זה, ופתאום הם באו..? נשמע כמו חיקוי... וזה גם נשמע כמו אתר ואפי ולא אפליקציה
  • 1.
    אחלה של שירות. אני בשוק כמה זה פשוט (ל"ת)
    שרון 04/01/2011 14:55
    הגב לתגובה זו
בנק אש. ניר צוק, שמוליק האוזר יו"ר ויובל אלוני מנכ"ל (קרדיט: גדי סיארה)בנק אש. ניר צוק, שמוליק האוזר יו"ר ויובל אלוני מנכ"ל (קרדיט: גדי סיארה)
פרשנות

בנק אש עומד להיכשל - הנה הסיבות

רעש גדול בהשקה היום, אבל לבנק אש של ניר צוק אין בשורה אמיתית; הלוואי והוא היה מייצר תחרות אמיתית. זה יכול להשתנות בעתיד, בינתיים הוא צל חיוור של ההבטחות 

מנדי הניג |

בנק אש היה אמור להביא בשורה לצרכנים. זה לא קרה. אולי זה יקרה בהמשך. אבל הוא בזבז תחמושת על השקה של מוצר נחות ביחס למוצר של הבנקים הגדולים. הסיכוי שיעברו אליו מסה גדולה של אנשים הוא נמוך מאוד. זה עומד מהבחינה הזו להיות כישלון, אבל הוא בהחלט יכול לייצר ערך לקהלים מסוימים שיפתחו חשבון משני לצד חשבון ראשי בבנק המסורתי שלהם.  

 הבנק החדש מציע מודל של חלוקת רווחים ושקיפות עם הלקוחות. אך אין בו משכנתאות, אין בו פעילות של ניירות ערך והוא חסר בשירותים בנקאיים נוספים כמו המרת מט"ח, אפשרות להיות במינוס ועוד. התוצאה: מוצר חלקי שקשה לראותו הופך לחשבון הראשי של הישראלים

הבנק שהוקם על ידי ניר צוק ויובל אלוני, יצא לדרך כמעט שלוש שנים לאחר שקיבל רישיון מבנק ישראל. באירוע ההשקה, הציגו המייסדים מודל של "חלוקה שווה": 50% מהכנסות הריבית על כספי העו"ש יחזרו ישירות ללקוחות, לצד התחייבות מוחלטת שלא לגבות עמלות עו"ש או דמי מנוי.

המרווח הבנקאי עצום, מסבירים מנהלי הבנק וטוענים שהם רוצים לחלוק אותו עם הלקוחות בצורה הוגנת ושקופה. הבנק יהיה כמעט אוטונומי לחלוטין וכמות העובדים בו מעטה - כ-70 לכל היותר. זה אומר שהבנק עשוי להיות עם נקודת איזון סבירה, וכלכלית הוא יצליח, אך מבחינת הצלחה ציבורית - זה לא נראה באופק. 


ומה כן הבנק יציע? שירותי עו"ש בסיסיים, פיקדונות ואשראי בלבד.  הציבור הישראלי אמנם מתלונן לא פעם על עמלות גבוהות ומתסכלות של הבנקים. הציבור גם ממש לא אוהב את הבנקים, אבל הוא בוטח בהם והם נותנים לו יריעה מלאה לצרכים שלו. מה שמחזיק את רוב הלקוחות בבנקים הגדולים הוא תחושת הביטחון העמוקה, המעטפת המלאה והמקיפה של שירותים – החל מהלוואות, משכנתאות, דרך מסחר בניירות ערך מתקדם ועד פתרונות השקעה מגוונים; אשראי גמיש ומט"ח זמין  והנוחות שבקבלת הכל תחת קורת גג אחת, ללא צורך בקפיצות בין פלטפורמות. אחרת, כבר מזמן היתה נהירה לבנק ירושלים שנותן את הריבית הטובה ביותר על פיקדונות. זה לא קורה כי אנשים לא רוצים להעביר לחשבון פיקדון סכום מסוים ולנהל מעין שני חשבונות. הם רוצים את הכל במקום אחד.