תקציב הפרסום של 'נייםפון' בשווי 7 מיליון שקלים יטופל בנוחיאן גולן Believe
תקציב הפרסום של חברת נייםפון המשווקת חיוג שמי באותיות יטופל במשרד הפרסום נוחיאן גולן Believe. אחד מאנשי העסקים שעומדים מאחורי נייםפון הוא דידי מסילתי שעומד גם מאחורי 'מרכז הכוכביות'. תקציב הפרסום של המרכז מטופל גם כן על-ידי נוחיאן שמרוויח בשנית מעבודתו עם מסילתי.
קמפיין ההשקה הארצי של נייםפון נאמד בעלות של כ-1.2 מיליון שקלים כאשר תקציב הפרסום ל 2011 יעמוד על כ-7 מיליון שקל.
נייםפון משיקה את אפליקציית הרשת, נייםפון - חיוג שמי אינטואיטיבי וקבלת אינפורמציה ממוקדת לכל השירותים בין לקוח לחברה, אדם לאדם, בטלפונים ניידים דור 3.
'נייםפון - לכל איש יש NAME', היא אפליקציית רשת להורדה לטלפון הנייד דור 3, המאפשרת גם בניית כרטיס חברה/פרטי בנייד, דף הנייםפון, שיכיל סטטוס ממוקד שהמשתמש יוכל לבחור בו. לינק לפייסבוק, טוויטר, סמס, מפת הגעה לעסק, תמונות ועוד. בנוסף, קיימת אפשרות LikeLee לייקלי לבחירת עמוד נייםפון מועדף.
- 17.16/01/2011 09:45הגב לתגובה זורק DIALMYNAME
- 16.סחתיין גולן - נייםפון הפך למילה גנרית! (ל"ת)ירון 10/01/2011 21:50הגב לתגובה זו
- 15.זה בסדר, נתתי את הסכמתי (ל"ת)זלדה 09/01/2011 19:29הגב לתגובה זו
- 14.לכל המגיבים מטעם: האם שילמתם זכויות יוצרים על הסיסמא? (ל"ת)לכל איש יש שם, ורק הפרסומאים גונבים אותו 09/01/2011 08:21הגב לתגובה זו
- 13.אייל לביא 08/01/2011 19:17הגב לתגובה זו(מי קורה לעצמו אידיוט??) השרות הזה בכלל לא פוגע בפרטיות , השם שלך נמצא בפנים רק אם קנית אותו ואתה רוצה שיגיעו אליך , אני לא יודע לגבי אישור של אפל אבל התקנתי את האפלקציה על האייפון שלי בלי לעבור דרך אפסטור, עובד מעולה.
- 12.דלית 08/01/2011 16:17הגב לתגובה זוגולן אתה תותח כל הכבוד!!!! אני עוקבת אחריך עוד מתקופת שקע ותקע :-) ושיהיה בהצלחה לניימפון אחלה פתרון לכל המספרים מי זוכרת אותם במילא...
- 11.אידיוט שחי פה 08/01/2011 14:44הגב לתגובה זוקודם כל מדובר בדבר מסוכן שפוגע בפרטיות של כולנו! אני לא רוצה שכל אחד יוכל לכתוב את שמי ומיד יוכל לחייג אליי, זה רעיון רע! חוץ מזה שדי תמוהה שהם מראים אייפון בתמונה כשהאפליקציה שלהם לא תומכת באייפון. חוץ מזה שהם חשופים למלא תביעות כי הם לקחו מלא דברים שיש עליהם פנטנים. זה בחיים לא יקבל אישור של אפל לאייפון וכל מי שהגיב עד כאן בכלל מגיב בתשלום (נראה לי שיש פה איזשהו מתחרה גם בין המגיבים... לא יודע). בקיצור - תחשבו קצת על הפרטיות שלכם לפני שהיא נעלמת.
- 10.יוני צבי 08/01/2011 10:32הגב לתגובה זוקמפיין מצויין, שפה פרסומית מדליקה , אחלה לוגו. גולן ונייםפון שיהיה בהצלחה
- 9.יוסי בלילי 08/01/2011 07:27הגב לתגובה זוקמפיין מצויין , אולי חוץ מהסלוגן
- 8.יורם בארי 06/01/2011 22:42הגב לתגובה זומוצר מגניב , שיהיה בהצלחה.
- 7.שיהיה בהצלחה , קניתי את נייםפון "בהצלחה" (ל"ת)אייל לביא 06/01/2011 22:39הגב לתגובה זו
- 6.יניב משיח 06/01/2011 16:54הגב לתגובה זוקמפיין מעולה. חזק והצלח.
- 5.אבי פלד 06/01/2011 16:53הגב לתגובה זו2-3-4 , כמה אתם מקבלים עבור כל תגובה מהחברה ה"מקורית"??? כמה צריך לשלם כדי שנייםפון יהפכו לחברה המקורית?
- 4.06/01/2011 00:01הגב לתגובה זוזה ניסיון לחקות את DialMyName
- 3.05/01/2011 10:20הגב לתגובה זושלא יעבדו עליכם מדובר בחיקוי בלבד להבדיל מהחברה המקורית DAILMYNAME שעובדת גם עם חברות הסלולאר הפעם מדובר בעקיצה לשמה לא לשלם להם
- 2.מיכאל ב 04/01/2011 15:16הגב לתגובה זורק השבוע קראנו על אפליקציה שעושה את זה, ופתאום הם באו..? נשמע כמו חיקוי... וזה גם נשמע כמו אתר ואפי ולא אפליקציה
- 1.אחלה של שירות. אני בשוק כמה זה פשוט (ל"ת)שרון 04/01/2011 14:55הגב לתגובה זו

הג'ובניקים רכבו על הלוחמים וקיבלו תנאי שכר ופנסיה מצוינים - האוצר מציע רפורמה
האוצר מנסה להילחם בפנסיה התקציבית ובהטבות נוספות למערך הלא לוחם, במטרה להעלות את השכר למערך הלוחם
הם השתחררו מהצבא בגיל 43-45, עם פנסיה ששווה כמה מיליוני שקלים. הם קיבלו מהצבא שכר חודשי גובה וחזרו לשוק העבודה והרוויחו בעצם 2 משכורות. למנגנון הזה קוראים פנסיה תקציבית וזה מנגנון שקיים בשירות הציבורי, כשלפני כ-2 שנים שינו את המודל וסיפקו לשירות הציבורי פנסיה "רגילה", כמו של כל העם. ועדיין יש עוד קרוב לעשור של יוצאים לפנסיה שיקבלו פנסיה תקציבית, ויש גם פנסיונרים רבים שזכאים לפנסיה תקציבית. וגם - יש בני גנץ, ויוצאי מערכת הביטחון בכנסת שדואגים כל פעם מחדש שאנשי הצבא יזכו להטבות רבות ושונות.
בשטח - יש הבדל גדול בין קצין בקריה בת"א שמשרת בקבע לקצין בשריון שיוצא פעם בשבועיים הביתה. צריך לשים את הדברים על השולחן. לאחרון מגיע הטבות מרחיקות לכת, לג'ובניק לא מגיע. הג'ובניק רכב על הלוחם וקיבל שכר והטבות חלומי, אבל בדיוק בגלל זה ללוחם לא נשאר. רוצים לוחמים טובים בקבע, רוצים צבא טוב, תרימו את השכר לקרביים, תקצצו אצל הג'ובניקים. כולם מבינים את זה, אף אחד לא באמת פעל לעשות זאת, עד עכשיו. באוצר רוצים להפחית את הוצאות הפנסיה התקציבית והוצאות נוספות כדי להגדיל הטבות ושכר למערך הלוחם.
קריאה קשורה: החמאס לא ינצח אותנו, אבל הפנסיה התקציבית עלולה לעשות לו את העבודה
בדיקת
ביזפורטל - פנסיה של 4.5 מיליון שקל לפורש מצה"ל
- כמה עולה רובה סער? ואיך העלייה בתקציב הביטחון תשפיע על כולנו?
- התוכנית הצודקת של האוצר - פגיעה בפנסיה התקציבית; ההפרשה החודשית תגדל מ-2% ל-7%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
באוצר מתכננים לגעת בפנסיה התקציבית ובהטבות נוספות לאנשי הקבע כדי שיהיה תקציב גדול יותר ללוחמים שישמש גם להעלאת שכרם. באוצר מסבירים שהנחת הבסיס של הפנסיה התקציבית לא נכונה ודורשים במסגרת תקציב 2026 לקצצה. הטענה הבסיסית היא שהפנסיה התקציבית נועדה לפצות על פרישה בגיל מוקדם יחסית ולספק יכולת להתקיים לאחר הקריירה הצבאית או הביטחונית. עם זאת, חלק ניכר מהגמלאים חוזרים לשוק העבודה. לעיתים בשירות הציבורי ולעיתים בשוק הפרטי. אין באמת פגיעה בשכר בפרישה - אלא ההיפך. לכן, הצעת חוק של האוצר מבקשת לקצץ את הקצבה במקרים שבהם ההכנסה הכוללת גבוהה ממשכורת השירות הקבע.

עלייה של 4.9% בפדיון רשתות השיווק ברבעון השלישי של 2025
על פי נתוני הלמ"ס, נרשם גידול מתון בקצב המכירות בהשוואה לרבעון הקודם; סקטור המזון רשם עלייה של 3.1%
הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה פרסמה את נתוני הפדיון של רשתות השיווק לרבעון השלישי של השנה, עבור החודשים יולי עד ספטמבר 2025, מהם עולה כי רשתות השיווק רשמו עלייה במכירות של 4.9% (במחירים קבועים, בחישוב שנתי), זאת לאחר עלייה גבוהה יותר של 7.4% ברבעון הקודם, שכיסה את אפריל עד יוני.
גם בחתך שסוקר מזון בלבד נרשמה מגמת צמיחה, אם כי בקצב מתון יותר: עלייה של 3.1% בנתוני המגמה, בהשוואה לעלייה של 4.0% ברבעון הקודם.
גם בניכוי עונתי, המגמה זהה, היות ועד אוגוסט נרשמה עלייה של 2% בסך כל ההוצאות (לא כולל דלק), ואילו עד ספטמבר הנתונים עלו לעלייה של 2.7%. גם סקטור המזון, בניכוי עונתי, הציג את אותה המגמה כשעלה עד אוגוסט ב-0.8% ואילו בספטמבר הוסיף 1.3%.
על פי הנתונים הללו, ולאור מדד המחירים לצרכן שהראה עליה במחירי הירקות הטריים, אך ירידה במחירי הפריות הטריים והמשקאות, ניתן להבין כי העלייה בפדיון אינה בהכרח נובעת מעליית מחירים, אלא לצריכה מוגברת.
עם זאת, מבט על גרף הפדיונות מראה עלייה ברורה בפדיונות מאז פרוץ המלחמה ב-7.10.23:
נתוני הפדיון ברשתות השיווק מתייחסים לרשתות המתמחות במזון ולרשתות המתמחות במוצרים אחרים: מוצרי טקסטיל והלבשה, הנעלה, מוצרים בני קיימה, כלי בית ו"שונות" - מוצרי קוסמטיקה, תרופות, צעצועים, ספרים, ציוד משרדי ואופטיקה.
פדיון הרשתות המוגדרות כרשתות מזון כולל את הפדיון גם ממכירת חומרי ניקוי ומוצרים אחרים. השינויים בערך המכירות ברשתות אלה אינם משקפים בהכרח את השינויים בערך המכירות של מוצרי צריכה בכלל המסחר הקמעוני. זאת, כאשר יש מעבר של קונים ממסגרת המסחר הקמעוני האחר למסגרת
חנויות של רשתות השיווק הנחקרות, מסיבות שונות, למשל: פתיחת סניפים חדשים, רכישה של חנויות קיימות וסגירת סניפים. הנתונים, הנאספים מדי חודש מרשתות השיווק על ידי סוקרי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, משמשים כאינדיקטור לצריכה הפרטית. נתונים אלה מקדימים בחודש את הנתונים
של פדיון המסחר הקמעוני ממקורות מע"מ, המשמשים גם הם כאינדיקטור נוסף.
