גודל טקסט
זום
ניגודיות

חוצות: פלאפון עולה ב'מגה קמפיין' למבצע '1000 דקות מתנה' באמצעות רפיד

חברת רכש המדיה 'מדיה-קום' המטפלת בפלאפון באמצעות אדלר-חומסקי תעלה ב-2500 פני פרסום ברחבי הארץ בהיקף של כ-1.6 מיליון ש' ברפיד
משה בנימין | (1)

חברת פלאפון מקדמת את מבצע '1000 דקות במתנה' שהושק לאחרונה לא רק בטלוויזיה. חברת הסלולר עלתה לאחרונה בסוג של 'מגה קמפיין' בשילוט חוצות באמצעות חברת הפרסום המתמחה בחוצות - 'רפיד'.

הקמפיין שפריסת המדיה עבורו מתוכננת ונרכשת על-ידי חבת מדיה-קום יכלול יותר מ-2500 פני פרסום בכל רחבי הארץ. מעבר לפרסום ברפיד יעלה הקמפיין בחברות חוצות נוספות אך החלק המשמעותי ירוכז בידיה. היקף ההשקעה של פלאפון בקמפיין (בחברת רפיד) נאמד בכ-1.6 מיליון שקלים.

יוגב תלמי סמנכ"ל השיווק ומכירות ברפיד: "הקמפיין של פלאפון עוצמתי מאד ואני שמח שיש פה אפשרות לראות את הכח שיש לפריסה טובה ונכונה ביחד עם קריאטיב מצויין של אדלר-חומסקי. אפשרנו לפלאפון לעלות ביותר מ- 1500 מ"ר של שטחי פרסום בגשרים מלאים ובחבילת פרימיום בתל אביב ובנוסף שלטים בכל הארץ. אני משוכנע שמטרות פלאפון יושגו באמצעות הקמפיין".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    1000 דקות לחצי שנה-איזו בדיחה עלובה. (ל"ת)
    3 שנים ידפקו אתכם 03/01/2011 22:20
    הגב לתגובה זו