חוצות: פלאפון עולה ב'מגה קמפיין' למבצע '1000 דקות מתנה' באמצעות רפיד
חברת פלאפון מקדמת את מבצע '1000 דקות במתנה' שהושק לאחרונה לא רק בטלוויזיה. חברת הסלולר עלתה לאחרונה בסוג של 'מגה קמפיין' בשילוט חוצות באמצעות חברת הפרסום המתמחה בחוצות - 'רפיד'.
הקמפיין שפריסת המדיה עבורו מתוכננת ונרכשת על-ידי חבת מדיה-קום יכלול יותר מ-2500 פני פרסום בכל רחבי הארץ. מעבר לפרסום ברפיד יעלה הקמפיין בחברות חוצות נוספות אך החלק המשמעותי ירוכז בידיה. היקף ההשקעה של פלאפון בקמפיין (בחברת רפיד) נאמד בכ-1.6 מיליון שקלים.
יוגב תלמי סמנכ"ל השיווק ומכירות ברפיד: "הקמפיין של פלאפון עוצמתי מאד ואני שמח שיש פה אפשרות לראות את הכח שיש לפריסה טובה ונכונה ביחד עם קריאטיב מצויין של אדלר-חומסקי. אפשרנו לפלאפון לעלות ביותר מ- 1500 מ"ר של שטחי פרסום בגשרים מלאים ובחבילת פרימיום בתל אביב ובנוסף שלטים בכל הארץ. אני משוכנע שמטרות פלאפון יושגו באמצעות הקמפיין".
- 1.1000 דקות לחצי שנה-איזו בדיחה עלובה. (ל"ת)3 שנים ידפקו אתכם 03/01/2011 22:20הגב לתגובה זו