חוצות: פלאפון עולה ב'מגה קמפיין' למבצע '1000 דקות מתנה' באמצעות רפיד

חברת רכש המדיה 'מדיה-קום' המטפלת בפלאפון באמצעות אדלר-חומסקי תעלה ב-2500 פני פרסום ברחבי הארץ בהיקף של כ-1.6 מיליון ש' ברפיד
משה בנימין | (1)

חברת פלאפון מקדמת את מבצע '1000 דקות במתנה' שהושק לאחרונה לא רק בטלוויזיה. חברת הסלולר עלתה לאחרונה בסוג של 'מגה קמפיין' בשילוט חוצות באמצעות חברת הפרסום המתמחה בחוצות - 'רפיד'.

הקמפיין שפריסת המדיה עבורו מתוכננת ונרכשת על-ידי חבת מדיה-קום יכלול יותר מ-2500 פני פרסום בכל רחבי הארץ. מעבר לפרסום ברפיד יעלה הקמפיין בחברות חוצות נוספות אך החלק המשמעותי ירוכז בידיה. היקף ההשקעה של פלאפון בקמפיין (בחברת רפיד) נאמד בכ-1.6 מיליון שקלים.

יוגב תלמי סמנכ"ל השיווק ומכירות ברפיד: "הקמפיין של פלאפון עוצמתי מאד ואני שמח שיש פה אפשרות לראות את הכח שיש לפריסה טובה ונכונה ביחד עם קריאטיב מצויין של אדלר-חומסקי. אפשרנו לפלאפון לעלות ביותר מ- 1500 מ"ר של שטחי פרסום בגשרים מלאים ובחבילת פרימיום בתל אביב ובנוסף שלטים בכל הארץ. אני משוכנע שמטרות פלאפון יושגו באמצעות הקמפיין".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    1000 דקות לחצי שנה-איזו בדיחה עלובה. (ל"ת)
    3 שנים ידפקו אתכם 03/01/2011 22:20
    הגב לתגובה זו
בנק אש. ניר צוק, שמוליק האוזר יו"ר ויובל אלוני מנכ"ל (קרדיט: גדי סיארה)בנק אש. ניר צוק, שמוליק האוזר יו"ר ויובל אלוני מנכ"ל (קרדיט: גדי סיארה)
פרשנות

בנק אש עומד להיכשל - הנה הסיבות

רעש גדול בהשקה היום, אבל לבנק אש של ניר צוק אין בשורה אמיתית; הלוואי והוא היה מייצר תחרות אמיתית. זה יכול להשתנות בעתיד, בינתיים הוא צל חיוור של ההבטחות 

מנדי הניג |

בנק אש היה אמור להביא בשורה לצרכנים. זה לא קרה. אולי זה יקרה בהמשך. אבל הוא בזבז תחמושת על השקה של מוצר נחות ביחס למוצר של הבנקים הגדולים. הסיכוי שיעברו אליו מסה גדולה של אנשים הוא נמוך מאוד. זה עומד מהבחינה הזו להיות כישלון, אבל הוא בהחלט יכול לייצר ערך לקהלים מסוימים שיפתחו חשבון משני לצד חשבון ראשי בבנק המסורתי שלהם.  

 הבנק החדש מציע מודל של חלוקת רווחים ושקיפות עם הלקוחות. אך אין בו משכנתאות, אין בו פעילות של ניירות ערך והוא חסר בשירותים בנקאיים נוספים כמו המרת מט"ח, אפשרות להיות במינוס ועוד. התוצאה: מוצר חלקי שקשה לראותו הופך לחשבון הראשי של הישראלים

הבנק שהוקם על ידי ניר צוק ויובל אלוני, יצא לדרך כמעט שלוש שנים לאחר שקיבל רישיון מבנק ישראל. באירוע ההשקה, הציגו המייסדים מודל של "חלוקה שווה": 50% מהכנסות הריבית על כספי העו"ש יחזרו ישירות ללקוחות, לצד התחייבות מוחלטת שלא לגבות עמלות עו"ש או דמי מנוי.

המרווח הבנקאי עצום, מסבירים מנהלי הבנק וטוענים שהם רוצים לחלוק אותו עם הלקוחות בצורה הוגנת ושקופה. הבנק יהיה כמעט אוטונומי לחלוטין וכמות העובדים בו מעטה - כ-70 לכל היותר. זה אומר שהבנק עשוי להיות עם נקודת איזון סבירה, וכלכלית הוא יצליח, אך מבחינת הצלחה ציבורית - זה לא נראה באופק. 


ומה כן הבנק יציע? שירותי עו"ש בסיסיים, פיקדונות ואשראי בלבד.  הציבור הישראלי אמנם מתלונן לא פעם על עמלות גבוהות ומתסכלות של הבנקים. הציבור גם ממש לא אוהב את הבנקים, אבל הוא בוטח בהם והם נותנים לו יריעה מלאה לצרכים שלו. מה שמחזיק את רוב הלקוחות בבנקים הגדולים הוא תחושת הביטחון העמוקה, המעטפת המלאה והמקיפה של שירותים – החל מהלוואות, משכנתאות, דרך מסחר בניירות ערך מתקדם ועד פתרונות השקעה מגוונים; אשראי גמיש ומט"ח זמין  והנוחות שבקבלת הכל תחת קורת גג אחת, ללא צורך בקפיצות בין פלטפורמות. אחרת, כבר מזמן היתה נהירה לבנק ירושלים שנותן את הריבית הטובה ביותר על פיקדונות. זה לא קורה כי אנשים לא רוצים להעביר לחשבון פיקדון סכום מסוים ולנהל מעין שני חשבונות. הם רוצים את הכל במקום אחד.