גיל ליבר, לשעבר מנכ"ל לין ולין יחליף את עדי כהן-סברוב כמנכ"ל BBDO SOHO

מצא בית חדש ב-SOHO: ליבר שהיה מנכ"ל לין ולין עד למכירת הפעילות לענבר-מרחב-שקד יכנס לנעליה של עדי כהן סברוב שמסיימת 4 שנים בתפקיד
משה בנימין | (3)

עדי כהן סברוב אשר הקימה ושימשה כמנכ"לית BBDO SOHO ב-4 השנים האחרונות, הודיעה על סיום תפקידה. לתפקידה של כהן סברוב כמנכ"ל המשרד מונה גיל ליבר, ששימש בארבע וחצי השנים האחרונות כמנכ"ל משרד הפרסום לין &לין.

עדי כהן סברוב: "לאחר תשע שנים בגיתם - תחילתן כתקציבאית, וסיומן כמנכל"ית BBDO SOHO - חברה אותה הקמנו לפני כארבע שנים, מצאתי לנכון לצאת לדרך מקצועית חדשה ומאתגרת. אני משוכנעת שהניסיון הרב שרכשתי בגיתם בניהול מהלכים בתחומי השיווק, הפרסום והאסטרטגיה יהוו עבורי עזר רב להמשך. אני מודה למודי מושיק ומיכל על שנים נפלאות ועל ההזדמנות שניתנה לי להקים את הסוהו ולהובילו להישגים גדולים. אני משאירה מאחורי צוות עובדים מקצועי ונפלא וכן מגוון של לקוחות עימם היה לי העונג לעבוד ולקצור הצלחות משותפות".

מיכל המאירי, מנכל"ית גיתם: אין ספק שעדי חתומה על ההצלחה של BBDO SOHO. בתקופה של 2009-10 היה BBDO SOHO, אחד המשרדים היחידים בארץ שלא רק שמר על כוחו, אלא אף הצליח לגייס לקוחות חדשים, לגדול ולהרחיב את פעילותו בעשרות אחוזים. אני מודה לעדי ובטוחה בהצלחתה בהמשך, אני מברכת את גיל בכניסתו לתפקיד המאתגר".

גיל ליבר, מנכ"ל BBDO SOHO: "אני שמח להצטרף לקבוצת BBDO. אני מעריך את העבודה הטובה שנעשתה עד כה, ובטוח שנוכל יחד לפרוץ הלאה להישגים גדולים".

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    המון הצלחה (ל"ת)
    נעם 02/01/2011 14:08
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    צנוע עינייני ומקצוען המון הצלחה !!! (ל"ת)
    עמית 02/01/2011 13:14
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    עדו 02/01/2011 12:53
    הגב לתגובה זו
    להחליף את עדי כהן (סלקום) בעדי כהן (סוהו)
בנק אש. ניר צוק, שמוליק האוזר יו"ר ויובל אלוני מנכ"ל (קרדיט: גדי סיארה)בנק אש. ניר צוק, שמוליק האוזר יו"ר ויובל אלוני מנכ"ל (קרדיט: גדי סיארה)
פרשנות

בנק אש עומד להיכשל - הנה הסיבות

רעש גדול בהשקה היום, אבל לבנק אש של ניר צוק אין בשורה אמיתית; הלוואי והוא היה מייצר תחרות אמיתית. זה יכול להשתנות בעתיד, בינתיים הוא צל חיוור של ההבטחות 

מנדי הניג |

בנק אש היה אמור להביא בשורה לצרכנים. זה לא קרה. אולי זה יקרה בהמשך. אבל הוא בזבז תחמושת על השקה של מוצר נחות ביחס למוצר של הבנקים הגדולים. הסיכוי שיעברו אליו מסה גדולה של אנשים הוא נמוך מאוד. זה עומד מהבחינה הזו להיות כישלון, אבל הוא בהחלט יכול לייצר ערך לקהלים מסוימים שיפתחו חשבון משני לצד חשבון ראשי בבנק המסורתי שלהם.  

 הבנק החדש מציע מודל של חלוקת רווחים ושקיפות עם הלקוחות. אך אין בו משכנתאות, אין בו פעילות של ניירות ערך והוא חסר בשירותים בנקאיים נוספים כמו המרת מט"ח, אפשרות להיות במינוס ועוד. התוצאה: מוצר חלקי שקשה לראותו הופך לחשבון הראשי של הישראלים

הבנק שהוקם על ידי ניר צוק ויובל אלוני, יצא לדרך כמעט שלוש שנים לאחר שקיבל רישיון מבנק ישראל. באירוע ההשקה, הציגו המייסדים מודל של "חלוקה שווה": 50% מהכנסות הריבית על כספי העו"ש יחזרו ישירות ללקוחות, לצד התחייבות מוחלטת שלא לגבות עמלות עו"ש או דמי מנוי.

המרווח הבנקאי עצום, מסבירים מנהלי הבנק וטוענים שהם רוצים לחלוק אותו עם הלקוחות בצורה הוגנת ושקופה. הבנק יהיה כמעט אוטונומי לחלוטין וכמות העובדים בו מעטה - כ-70 לכל היותר. זה אומר שהבנק עשוי להיות עם נקודת איזון סבירה, וכלכלית הוא יצליח, אך מבחינת הצלחה ציבורית - זה לא נראה באופק. 


ומה כן הבנק יציע? שירותי עו"ש בסיסיים, פיקדונות ואשראי בלבד.  הציבור הישראלי אמנם מתלונן לא פעם על עמלות גבוהות ומתסכלות של הבנקים. הציבור גם ממש לא אוהב את הבנקים, אבל הוא בוטח בהם והם נותנים לו יריעה מלאה לצרכים שלו. מה שמחזיק את רוב הלקוחות בבנקים הגדולים הוא תחושת הביטחון העמוקה, המעטפת המלאה והמקיפה של שירותים – החל מהלוואות, משכנתאות, דרך מסחר בניירות ערך מתקדם ועד פתרונות השקעה מגוונים; אשראי גמיש ומט"ח זמין  והנוחות שבקבלת הכל תחת קורת גג אחת, ללא צורך בקפיצות בין פלטפורמות. אחרת, כבר מזמן היתה נהירה לבנק ירושלים שנותן את הריבית הטובה ביותר על פיקדונות. זה לא קורה כי אנשים לא רוצים להעביר לחשבון פיקדון סכום מסוים ולנהל מעין שני חשבונות. הם רוצים את הכל במקום אחד.