הבן של ג'ודי וסילבן לא מתרגש מ'ישראל היום': הקמפיין של קול אחד עלה בת"א
משרד הפרסום 'דה בריף' בבעלותו של נמרוד ניר (הבן של ג'ודי שלום ניר מוזס הנשואה לסילבן שלום) לא מתרגש יותר מדי מדרישת העיתון ישראל היום לגנוז את הקמפיין הפרסומי לעמותת קול אחד המבוסס על נראות העיתון. הקמפיין שבעיתון ישראל היום טוענים שלא אישרו אותו ובמשרד הפרסום טוענים כי קיבלו את הסכמתם עלה בימים האחרונים ומוצג על תחנות אוטובוס ברחבי ת"א.
כזכור, בין העיתון למשרד הפרסום נפתחה חזית בשבועות האחרונים בעקבות קמפיין עבור עמותת קול אחד שמקדמת יוזמה חברתית-מדינית ל-'2 מדינות עבור 2 עמים'. במשרד הפרסום טוענים כי ישראל היום אישר להם במספר פגישות את השימוש בפורמט העיתון באמצעותו מחליפים גולשים את הכותרת בכותרת שלדעתם תהיה בשנת 2018. מנגד טענו בעיתון כי לא אושר דבר שכזה ובמקביל השיק העיתון אפליקציה משלו באותו הסגנון.
שני הצדדים הודיעו כי ייקחו את הדיון לבית המשפט. ניר, ככל הנראה מאוד משוכנע בצדקת דרכו, ולא חושש מדרישת ישראל היום שלא להעלות את הקמפיין. בימים האחרונים נראו ברחבי ת"א תחנות אוטובוס רבות המעוטרות בקמפיין של עמותת קול אחד כפי שתוכנן לראשונה על-ידי 'דה-בריף'.
- 9.משה רבנו 02/01/2011 17:37הגב לתגובה זוולא יגנוב מישראלים בארץ.
- 8.פלפל צהוב 02/01/2011 17:25הגב לתגובה זוקמפיין בלי כסף שכולם מדברים עליו נון סטופ - שאפו
- 7.יריב שוטלן 02/01/2011 17:04הגב לתגובה זו.
- 6.סימה אדרי 02/01/2011 17:03הגב לתגובה זונימרוד כל הכבוד על קמפיין ותגובה לכותב התגובה הראשונה הוא עובד אם לא הבנת ואפילו קשה מאוד לא קל להתחיל בתעשייה הזאת כל הכבוד לכם חברים תמשיכו ככה.
- 5.המחושב 02/01/2011 16:45הגב לתגובה זונמרוד ניר אתה אמיץ. כל הכבוד :)
- 4.חבל שכל הרעיון גנוב מקמפיין YNET 2020 (ל"ת)להתחיל בגניבה? 02/01/2011 13:45הגב לתגובה זו
- 3.אלברט 02/01/2011 13:06הגב לתגובה זומה עובר עליכם? בית משפט כאילו... רוב מהומה על לא מאומה. גם ישראל היום וגם אנונימוס יצאו פה מפגרים תאבי פרסום.
- 2.חיים 02/01/2011 11:56הגב לתגובה זונמרוד ניר הוא הבן של עמירם ניר ז"ל וג'ודי מוזס.
- 1.עוד יורש עצר סמאלני שחי במדינת ת"א ושורף את כספי ההורים (ל"ת)לך לעבוד דרעק 02/01/2011 11:35הגב לתגובה זו

בנק אש עומד להיכשל - הנה הסיבות
רעש גדול בהשקה היום, אבל לבנק אש של ניר צוק אין בשורה אמיתית; הלוואי והוא היה מייצר תחרות אמיתית. זה יכול להשתנות בעתיד, בינתיים הוא צל חיוור של ההבטחות
בנק אש היה אמור להביא בשורה לצרכנים. זה לא קרה. אולי זה יקרה בהמשך. אבל הוא בזבז תחמושת על השקה של מוצר נחות ביחס למוצר של הבנקים הגדולים. הסיכוי שיעברו אליו מסה גדולה של אנשים הוא נמוך מאוד. זה עומד מהבחינה הזו להיות כישלון, אבל הוא בהחלט יכול לייצר ערך לקהלים מסוימים שיפתחו חשבון משני לצד חשבון ראשי בבנק המסורתי שלהם.
הבנק החדש מציע מודל של חלוקת רווחים ושקיפות עם הלקוחות. אך אין בו משכנתאות, אין בו פעילות של ניירות ערך והוא חסר בשירותים בנקאיים נוספים כמו המרת מט"ח, אפשרות להיות במינוס ועוד. התוצאה: מוצר חלקי שקשה לראותו הופך לחשבון הראשי של הישראלים
הבנק שהוקם על ידי ניר צוק ויובל אלוני, יצא לדרך כמעט שלוש שנים לאחר שקיבל רישיון מבנק ישראל. באירוע ההשקה, הציגו המייסדים מודל של "חלוקה שווה": 50% מהכנסות הריבית על כספי העו"ש יחזרו ישירות ללקוחות, לצד התחייבות מוחלטת שלא לגבות עמלות עו"ש או דמי מנוי.
המרווח הבנקאי עצום, מסבירים מנהלי הבנק וטוענים שהם רוצים לחלוק אותו עם הלקוחות בצורה הוגנת ושקופה. הבנק יהיה כמעט אוטונומי לחלוטין וכמות העובדים בו מעטה - כ-70 לכל היותר. זה אומר שהבנק עשוי להיות עם נקודת איזון סבירה, וכלכלית הוא יצליח, אך מבחינת הצלחה ציבורית - זה לא נראה באופק.
- בנק אש יוצא לדרך: הבנק הדיגיטלי החדש ייחשף מחר רשמית; איפה הוא צפוי להוות תחרות לבנקים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ומה כן הבנק יציע? שירותי עו"ש בסיסיים, פיקדונות ואשראי בלבד. הציבור הישראלי אמנם מתלונן לא פעם על עמלות גבוהות ומתסכלות של הבנקים. הציבור גם ממש לא אוהב את הבנקים, אבל הוא בוטח בהם והם נותנים לו יריעה מלאה לצרכים שלו. מה שמחזיק את רוב הלקוחות בבנקים הגדולים הוא תחושת הביטחון העמוקה, המעטפת המלאה והמקיפה של שירותים – החל מהלוואות, משכנתאות, דרך מסחר בניירות ערך מתקדם ועד פתרונות השקעה מגוונים; אשראי גמיש ומט"ח זמין והנוחות שבקבלת הכל תחת קורת גג אחת, ללא צורך בקפיצות בין פלטפורמות. אחרת, כבר מזמן היתה נהירה לבנק ירושלים שנותן את הריבית הטובה ביותר על פיקדונות. זה לא קורה כי אנשים לא רוצים להעביר לחשבון פיקדון סכום מסוים ולנהל מעין שני חשבונות. הם רוצים את הכל במקום אחד.