מוכנים ל-2011: ה'ביילינים' מקבלים תקציבים חדשים בהיקף של 12 מיליון ש'
משרד הפרסום ה'ביילינים' סוגר את שנת 2010 בסימן חיובי. המשרד הצעיר מגייס לשורותיו 5 תקציבי פרסום חדשים מתחומים שונים: דיאדורה, שוגטן, הילוך שישי, נטלי שירותי רפואה ועמותת חלו"ן.
סך ההיקף הכולל של התקציבים לשנה עומד על כ-12 מיליון שקל ויגדיל את המחזור השנתי של הביילינים פי 1.5 לפחות, כך לדברי גיל ביילין מבעלי המשרד (יחד עם אחיו אורי). במקביל לתקציבים החדשים שנכנסו למשרד החלו ה'בילינים' בגיוס כוח אדם למחלקות האסטרטגיה הקראיטיב, הסטודיו, ניהול הלקוחות ולמחלקת ניו מדיה. במקביל ל'הביילינים', שותפים גיל ואורי ביילין במיזם 'חמישים פלוס - הביילינים' - המפרסם למגזר הכסוף. זאת בשיתוף אריה רוטנברג ממייסדי קשר-בראל (לימים - מקאן אריקסון) עוזי ברעם ואמנון הרציג. בגזרה זו פועלים במרץ בחודשים האחרונים הביילינים להעביר לידיהם מספר תקציבים נוספים המכוונים למגזר זה. בעיקר מדובר בתקציבי פרימיום מתחום הלייף-סטייל.
במבט ל-2011 אומר גיל ביילין לאייס כי המשרד פועל בתקופה האחרונה להקמת מחלקת דיגיטל In-house שתחלוש על כל פעילות הדיגיטל של לקוחות המשרד.
על התקציבים: חברת 'נטלי' הוקמה בשנת 1991, מונה כ-300 עובדים, ולה כ-50,000 מנויים. החברה מתמחה בתחום הטלרפואה והטיפול הנמרץ. שוגטן נחשב למותג השוקולד היוקרתי המוביל בגרמניה (מיובא על ידי יוצאי חברת שטראוס-עלית בשיתוף סופר דוש), 'הילוך שישי' הינה רשת למכירת רכב, ליסינג ומרכזים בפריסה ארצית. עמותת חלו"ן היא גוף חברתי-קהילתי בהובלת מנכ"ל טבע - שלמה ינאי, שר החינוך לשעבר יוסי שריד והשר לשעבר רן כהן. העמותה מסייעת בחינוכם ובהעצמתם של ילדים ובני נוער.