חוצות: לביא מדיה קיבלה זיכיון ל-2 שלטים חדשים בכניסה לרמת השרון

השלטים ניצפים לנהגים בכניסה וביציאה מרמת השרון. השלט יעמוד על בניין בתהליך של תמ"א38
משה בנימין | (4)

חברת שילוט החוצות 'לביא מדיה' המתמחה בקירות קיבלה לידיה זיכיון ל-2 שלטים בכניסה /יציאה מרמת השרון. השלטים ממוקמים ברחוב הראשי של רמת השרון, רח סוקולוב ומתוך כך זוכים לחשיפה גבוהה.

השלטים ניצפים משני הכיוונים ולדברי לביא מדיה נחשפים אליהם כ-200 אלף איש ביום. השלט יעמוד על בניין בתהליך של תמ"א38 שבמהלכו יחוזק הבניין מפני רעידות אדמה.

עלות הזיכיון נאמדת בכ-500 אלף שקל בשנה, והשלט הראשון יעלה בפברואר 2011.

גבי לביא מנכ"ל החברה: "אנו שמחים לצרף לשורות החברה שניים מהמיקומים היותר אסטרטגיים, באחד הכבישים הכי ראשיים ועמוסים באזור המרכז. רמת השרון היא עיר מדהימה, בעלת תושבים בעלי חתך סוציו אקונומי גבוה במיוחד".

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    (ל"ת)
    Cooming soooooooooooonnnn.....:-) 04/01/2011 10:37
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    אחד שבדכ לא מגיב 03/01/2011 21:40
    הגב לתגובה זו
    גבי, מרוב התעסקות בכתבות ותגובות לעצמך שכחת למכור את כול השלטים המדהימים שלך. חבל!
  • 2.
    מזל טוב !!! כל הכבוד (ל"ת)
    ירון 03/01/2011 16:00
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    איש אחד 02/01/2011 11:19
    הגב לתגובה זו
    מה יהיה עם כל הקנאה שלכם? תפסיקו להיות אנשים צרי עין! גבי, כל הכבוד על העבודה! רואים שאתה נותן לכל השוק בראש!
בנק אש. ניר צוק, שמוליק האוזר יו"ר ויובל אלוני מנכ"ל (קרדיט: גדי סיארה)בנק אש. ניר צוק, שמוליק האוזר יו"ר ויובל אלוני מנכ"ל (קרדיט: גדי סיארה)
פרשנות

בנק אש עומד להיכשל - הנה הסיבות

רעש גדול בהשקה היום, אבל לבנק אש של ניר צוק אין בשורה אמיתית; הלוואי והוא היה מייצר תחרות אמיתית. זה יכול להשתנות בעתיד, בינתיים הוא צל חיוור של ההבטחות 

מנדי הניג |

בנק אש היה אמור להביא בשורה לצרכנים. זה לא קרה. אולי זה יקרה בהמשך. אבל הוא בזבז תחמושת על השקה של מוצר נחות ביחס למוצר של הבנקים הגדולים. הסיכוי שיעברו אליו מסה גדולה של אנשים הוא נמוך מאוד. זה עומד מהבחינה הזו להיות כישלון, אבל הוא בהחלט יכול לייצר ערך לקהלים מסוימים שיפתחו חשבון משני לצד חשבון ראשי בבנק המסורתי שלהם.  

 הבנק החדש מציע מודל של חלוקת רווחים ושקיפות עם הלקוחות. אך אין בו משכנתאות, אין בו פעילות של ניירות ערך והוא חסר בשירותים בנקאיים נוספים כמו המרת מט"ח, אפשרות להיות במינוס ועוד. התוצאה: מוצר חלקי שקשה לראותו הופך לחשבון הראשי של הישראלים

הבנק שהוקם על ידי ניר צוק ויובל אלוני, יצא לדרך כמעט שלוש שנים לאחר שקיבל רישיון מבנק ישראל. באירוע ההשקה, הציגו המייסדים מודל של "חלוקה שווה": 50% מהכנסות הריבית על כספי העו"ש יחזרו ישירות ללקוחות, לצד התחייבות מוחלטת שלא לגבות עמלות עו"ש או דמי מנוי.

המרווח הבנקאי עצום, מסבירים מנהלי הבנק וטוענים שהם רוצים לחלוק אותו עם הלקוחות בצורה הוגנת ושקופה. הבנק יהיה כמעט אוטונומי לחלוטין וכמות העובדים בו מעטה - כ-70 לכל היותר. זה אומר שהבנק עשוי להיות עם נקודת איזון סבירה, וכלכלית הוא יצליח, אך מבחינת הצלחה ציבורית - זה לא נראה באופק. 


ומה כן הבנק יציע? שירותי עו"ש בסיסיים, פיקדונות ואשראי בלבד.  הציבור הישראלי אמנם מתלונן לא פעם על עמלות גבוהות ומתסכלות של הבנקים. הציבור גם ממש לא אוהב את הבנקים, אבל הוא בוטח בהם והם נותנים לו יריעה מלאה לצרכים שלו. מה שמחזיק את רוב הלקוחות בבנקים הגדולים הוא תחושת הביטחון העמוקה, המעטפת המלאה והמקיפה של שירותים – החל מהלוואות, משכנתאות, דרך מסחר בניירות ערך מתקדם ועד פתרונות השקעה מגוונים; אשראי גמיש ומט"ח זמין  והנוחות שבקבלת הכל תחת קורת גג אחת, ללא צורך בקפיצות בין פלטפורמות. אחרת, כבר מזמן היתה נהירה לבנק ירושלים שנותן את הריבית הטובה ביותר על פיקדונות. זה לא קורה כי אנשים לא רוצים להעביר לחשבון פיקדון סכום מסוים ולנהל מעין שני חשבונות. הם רוצים את הכל במקום אחד.