הפרה חוזרת: עלית תשלם 300 אלף שקל לברייק הזהב בתוכנית האח הגדול
המותג הוותיק של עלית - 'שוקולד פרה' יקבל ספוט של כבוד הערב בתוכנית הריאליטי 'האח הגדול'. עלית תשלם 300 אלף שקל עבור ברייק הזהב, הפרסומת לפני ההודעה על המודח מבית האח הגדול. הפרסומת למותג "פרה" תעלה תחת הסיסמא המיתולוגית - "תמיד איתך שוקולד פרה". המהלך כולו נאמד בכ-4 מיליון שקלים.
במהלך חודש נובמבר יצא צוות עלית עמוס ב-80 ק"ג של שוקולד פרה אל אתרי טיול בהודו ונפאל בהם ריכוזים גבוהים של מטיילים מישראל שם חילק הצוות שוקולד למטיילים הישראלים ותיעד אותם. במקביל קיבלו המטיילים במה למסירת ד"ש מצולם לארץ. התוצאה תועדה לקמפיין הפרסום החדש.
לדברי סיגל שילוני, מנכ"ל חטיבת תענוג והנאה, קבוצת שטראוס: "מדובר במהלך נועז בו אישרנו לצוותי ההפקה לצאת לצילומים של פרסומת ללא תסריט, תוך שאנו מאמינים שהמפגש האוטנטי של המטיילים עם שוקולד פרה הוא מעבר לכל תסריט יהיה מושלם ככל האפשר". הקמפיין, מבית משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי והחטיבה הדיגיטלית שלו סאצ'י אינטראקטיב ילווה בסרטים בטלוויזיה, באנרים באינטרנט, אתר אינטרנט ייעודי ובפעילות בדפי הפייסבוק של "העליתים" - דמויות המותג של עלית.