שיכון ובינוי 'רוקדת עם הכוכבים' כל הדרך לתוכן השיווקי: במקום ה-1 בדירוג

דירוג התוכן השיווקי של אייס ויפעת בקרת פרסום. עם הוצאה של 198 אלף דולר באמצעות C. שיכון ובינוי במקום ה-1 בדירוג באמצעות הריאליטי 'רוקדים עם כוכבים'. בזק במקום ה-2
משה בנימין |

מדור חדש בשיתוף יפעת בקרת פרסום ואייס יעלה לאוויר אחת לשבוע וידרג מידי יום ג' את 5 המותגים המובילים בהוצאה הכספית על תוכן שיווקי. הדירוג מתבצע על-ידי יפעת בקרת פרסום, המנתחת את פעילות התוכן השיווקי בטלוויזיה על-פי מדדי BCE Quality Index ו-BCE ROI Index.

דירוג התוכן השיווקי בשבועיים האחרונים מעניק את המקום ה-1 בדירוג לחברת הנדל"ן הוותיקה 'שיכון ובינוי'. החברה מיישרת קו עם התחזקותו של התוכן השיווקי בטלוויזיה ובעיקר בתוכניות הריאליטי וניצבת בראש הטבלה עם הוצאה של 198 אלף דולר במחירי מחירון.

מדיה עוטפת בתוכן שיווקי שכוללת פעילויות בין התאריכים 12.12.10 עד ה-26.12.10

הדירוג התבצע ע"י יפעת בקרת פרסום, המנתחת את פעילות התוכן השיווקי בטלוויזיה על-פי מדדי BCE Quality Index ו-BCE ROI Index.

נתי יעקובי מנכל יפעת בקרת פרסום: שיכון ובנוי ממשיכים לבלוט ב"רוקדים עם כוכבים" בתנופת הריקוד של המדינה באמצעות C, עם דגש על ערכי בניה ירוקה, איכות הסביבה וכמובן ריקוד.

בזק לוקחים עוד עונה של "האח הגדול" ומבליטים את רשת ה-NGN שלהם עם התחברות לערכי "הכי טוב בבית" באמצעות גריי CONTENT, ואילו ARCOS, קנווד וניאופלאם בולטים בפעילות בשלל תוכניות בישול תוך כדי העברת תועלות המוצר, באמצעות פרסום MEDIO, אחד ממשרדי התוכן השיווקי הבולטים בתחום תוכניות הבישול.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה