שיכון ובינוי 'רוקדת עם הכוכבים' כל הדרך לתוכן השיווקי: במקום ה-1 בדירוג

דירוג התוכן השיווקי של אייס ויפעת בקרת פרסום. עם הוצאה של 198 אלף דולר באמצעות C. שיכון ובינוי במקום ה-1 בדירוג באמצעות הריאליטי 'רוקדים עם כוכבים'. בזק במקום ה-2
משה בנימין |

מדור חדש בשיתוף יפעת בקרת פרסום ואייס יעלה לאוויר אחת לשבוע וידרג מידי יום ג' את 5 המותגים המובילים בהוצאה הכספית על תוכן שיווקי. הדירוג מתבצע על-ידי יפעת בקרת פרסום, המנתחת את פעילות התוכן השיווקי בטלוויזיה על-פי מדדי BCE Quality Index ו-BCE ROI Index.

דירוג התוכן השיווקי בשבועיים האחרונים מעניק את המקום ה-1 בדירוג לחברת הנדל"ן הוותיקה 'שיכון ובינוי'. החברה מיישרת קו עם התחזקותו של התוכן השיווקי בטלוויזיה ובעיקר בתוכניות הריאליטי וניצבת בראש הטבלה עם הוצאה של 198 אלף דולר במחירי מחירון.

מדיה עוטפת בתוכן שיווקי שכוללת פעילויות בין התאריכים 12.12.10 עד ה-26.12.10

הדירוג התבצע ע"י יפעת בקרת פרסום, המנתחת את פעילות התוכן השיווקי בטלוויזיה על-פי מדדי BCE Quality Index ו-BCE ROI Index.

נתי יעקובי מנכל יפעת בקרת פרסום: שיכון ובנוי ממשיכים לבלוט ב"רוקדים עם כוכבים" בתנופת הריקוד של המדינה באמצעות C, עם דגש על ערכי בניה ירוקה, איכות הסביבה וכמובן ריקוד.

בזק לוקחים עוד עונה של "האח הגדול" ומבליטים את רשת ה-NGN שלהם עם התחברות לערכי "הכי טוב בבית" באמצעות גריי CONTENT, ואילו ARCOS, קנווד וניאופלאם בולטים בפעילות בשלל תוכניות בישול תוך כדי העברת תועלות המוצר, באמצעות פרסום MEDIO, אחד ממשרדי התוכן השיווקי הבולטים בתחום תוכניות הבישול.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
בנק אש. ניר צוק, שמוליק האוזר יו"ר ויובל אלוני מנכ"ל (קרדיט: גדי סיארה)בנק אש. ניר צוק, שמוליק האוזר יו"ר ויובל אלוני מנכ"ל (קרדיט: גדי סיארה)
פרשנות

בנק אש עומד להיכשל - הנה הסיבות

רעש גדול בהשקה היום, אבל לבנק אש של ניר צוק אין בשורה אמיתית; הלוואי והוא היה מייצר תחרות אמיתית. זה יכול להשתנות בעתיד, בינתיים הוא צל חיוור של ההבטחות 

מנדי הניג |

בנק אש היה אמור להביא בשורה לצרכנים. זה לא קרה. אולי זה יקרה בהמשך. אבל הוא בזבז תחמושת על השקה של מוצר נחות ביחס למוצר של הבנקים הגדולים. הסיכוי שיעברו אליו מסה גדולה של אנשים הוא נמוך מאוד. זה עומד מהבחינה הזו להיות כישלון, אבל הוא בהחלט יכול לייצר ערך לקהלים מסוימים שיפתחו חשבון משני לצד חשבון ראשי בבנק המסורתי שלהם.  

 הבנק החדש מציע מודל של חלוקת רווחים ושקיפות עם הלקוחות. אך אין בו משכנתאות, אין בו פעילות של ניירות ערך והוא חסר בשירותים בנקאיים נוספים כמו המרת מט"ח, אפשרות להיות במינוס ועוד. התוצאה: מוצר חלקי שקשה לראותו הופך לחשבון הראשי של הישראלים

הבנק שהוקם על ידי ניר צוק ויובל אלוני, יצא לדרך כמעט שלוש שנים לאחר שקיבל רישיון מבנק ישראל. באירוע ההשקה, הציגו המייסדים מודל של "חלוקה שווה": 50% מהכנסות הריבית על כספי העו"ש יחזרו ישירות ללקוחות, לצד התחייבות מוחלטת שלא לגבות עמלות עו"ש או דמי מנוי.

המרווח הבנקאי עצום, מסבירים מנהלי הבנק וטוענים שהם רוצים לחלוק אותו עם הלקוחות בצורה הוגנת ושקופה. הבנק יהיה כמעט אוטונומי לחלוטין וכמות העובדים בו מעטה - כ-70 לכל היותר. זה אומר שהבנק עשוי להיות עם נקודת איזון סבירה, וכלכלית הוא יצליח, אך מבחינת הצלחה ציבורית - זה לא נראה באופק. 


ומה כן הבנק יציע? שירותי עו"ש בסיסיים, פיקדונות ואשראי בלבד.  הציבור הישראלי אמנם מתלונן לא פעם על עמלות גבוהות ומתסכלות של הבנקים. הציבור גם ממש לא אוהב את הבנקים, אבל הוא בוטח בהם והם נותנים לו יריעה מלאה לצרכים שלו. מה שמחזיק את רוב הלקוחות בבנקים הגדולים הוא תחושת הביטחון העמוקה, המעטפת המלאה והמקיפה של שירותים – החל מהלוואות, משכנתאות, דרך מסחר בניירות ערך מתקדם ועד פתרונות השקעה מגוונים; אשראי גמיש ומט"ח זמין  והנוחות שבקבלת הכל תחת קורת גג אחת, ללא צורך בקפיצות בין פלטפורמות. אחרת, כבר מזמן היתה נהירה לבנק ירושלים שנותן את הריבית הטובה ביותר על פיקדונות. זה לא קורה כי אנשים לא רוצים להעביר לחשבון פיקדון סכום מסוים ולנהל מעין שני חשבונות. הם רוצים את הכל במקום אחד.