שינויים בהרכב השופטים של כוכב נולד 9: גל אוחובסקי, פבלו רוזנברג ודנה בחוץ
חידושים בהרכב השופטים בעונה ה-9 של כוכב נולד: ההרכב חוזר לשלושה שופטים כפי שהיה בעונות הראשונות. הזמרת מירי מסיקה מצטרפת לפאנל השופטים לצד צדי צרפתי ומרגול. שלושה שופטים שהפכו בשנים האחרונות למזוהים מאוד עם הריאליטי: גל אוחובסקי, פבלו רוזנברג ודנה אינטרנשיונל לא ימשיכו לעונה נוספת.
דנה אינטרנשיונל, שהצטרפה לתכנית מעונה שביעית, ביקשה להתפנות לעבודה על אלבומה החדש שאמור לצאת בחודשים הקרובים. גל אוחובסקי, שהחל את דרכו כשופט בעונה הרביעית ימשיך לעבוד על פרויקטים שונים במסגרת שידורי קשת.
מהפקת כוכב נולד נמסר: "אנו רוצים להביע את הערכתנו ותודתנו הגדולה לגל, דנה ופבלו על תרומתם האדירה לתכנית כאנשים שאוהבים ומבינים במוסיקה. אנו מברכים את מירי מסיקה על הצטרפותה לפאנל השיפוט, ומאחלים לכולנו הצלחה בעונה שתחל בקרוב".
ההכנות לעונה ה-9 של כוכב נולד שצפויה לעלות בחודשים הקרובים בעיצומן. האודישנים לעונה החדשה יחלו בחודש ינואר הקרוב.
- 5.חן איזנברג 15/03/2011 23:56הגב לתגובה זוצפיתי באודישנים שנערכו ב-11.3.השנה בדיזינגוף סנטר, הייתה שם זמרת באמת נהדרת,השם שלה :מירנה, היא שרה שיר לא פשוט, "סורו ממני" אני חייבת לציין שהביצוע שלה לשיר זה היה ברמה... בקיצור, נא תנו צ'אנס לזמרים/ות מוכשרים מוכשרות...תודה, חן איזנברג
- 4.חן איזנברג 15/03/2011 23:48הגב לתגובה זובהצלחה לשןפטי/ות כוכב נולד הותיקים והחדשים!!! וואוו,באודישנים שהיו בדיזינגוף סנטר 11.3.2011 שמעתי זמרת טובה מאד,אני חושבת ששמה מירנה, היא שרה באפן יוצא מן הכלל השיר סורו ממני,נהנתי מאד...חן איזנברג.
- 3.ג'ון 13/02/2011 22:30הגב לתגובה זוהגיע זמן לתת צ'אנס גם לזמרים בעלי גוון קול יחודי ולא רק כל מיני פרוטקציונרים . לדעתי מישל וחמי מספיק טובים כדי לעבור שלב ראשון בנבחרת ( יש כאלה שעוברים ואין להם בכלל קול)
- 2.אריאל 08/02/2011 21:42הגב לתגובה זוברגע שצביקה פיק יצא וגם דנה אינטנשונל נטשה ,הכוכבים העתידיים נתונים לחסדיי מצביי הרוח של מרגול המגנונה ולא לאנשיי מקצוע מביניי עניין,כך שהתוצאה תהייה תת רמה של כוכבים ,צביקה הדר ,השופטים האלו הנוכחיים יהרסו לך את מפעל חייך !!!
- 1.חמי נפתלי 08/01/2011 23:50הגב לתגובה זואני חמי נפתלי מברך על העונה החדשה ומאחל בהצלחה לכולם וגם לי ניפגש בקרוב

השכר נטו יעלה - אבל, לא לכולם; התוכנית של האוצר נחשפת
משרד האוצר מרווח את מדרגות המס - זה יעזור בעיקר לבעלי שכר גבוה מ-16 אלף שקל; מס רכוש יהיה 1.5% - ההצעה של האוצר לתקציב 2026
משרד האוצר נערך להגיש את המתווה לשינויים במיסוי ב-2026. זה לא סופי, יהיו עוד שינויים רבים. בינתיים, כפי שאישרו בכירים באוצר לביזפורטל נראה שיש בשורה לשכירים, אבל לא לכולם. מי שמרוויחים בחודש יותר מ‑16 אלף שקל (193 800 שקל בשנה) ייהנו מריווח מדרגות המס. הכוונה באוצר להעלות את מדרגת המס של 20% לרף שכר של 19 אלף שקל במקום מדרגה קיימת של 31%. המשמעות היא שתשלום המס במדרגה הזו (שמתחילה בכ-16.1 אלף שקל בחודש) יהיה 20%.
דוגמה - בשכר של 19 אלף שקל, תשלום המס יפחת בכ-330 שקלים. בנוסף, גם המדרגות הבאות בתור ידחו, כך שככל שהשכר גבוה יותר, ההטבה גדולה יותר. אבל, רגע, מה עם בעלי השכר הנמוך? הם אלו ששילמו ביוקר בשנתיים האחרונות, כשגם מדרגות המס עליהם הוקפאו. למה לא לתת הטבה גם להם? באוצר הדגישו בעבר כי הם מעוניינים לתת להם הטבות, ונראה שהכוונה, כבר בתקציב 2026 להחזיר את ההצמדה על המדרגות וכן נשקל לרווח את המדרגות גם בשכר נמוך יותר.
מס רכוש של 1.5% על קרקעות פנויות
משרד האוצר מציע להחיות את מס רכוש, כפי שחשפנו לאחרונה. על פי ההצעה מס רכוש יעמוד על 1.5% ויחול על קרקעות פנויוֹת שאינן חקלאיות, כולל קרקע עסקית. מדובר בצעד שלא היה בשימוש ונועד להוביל לגבייה של כ-8 מיליארד שקל, במקביל להוצאה של קרקעות לבנייה - שזו המטרה העיקרית של המהלך. במשרד האוצר סבורים שהמיסוי יוביל אנשים וגופים שונים לבנות על קרקעות דבר שיגדיל את היצע הדירות, אך צריך לומר ש-1.5% לא בהכרח ישפיע על בעלי הקרקעות. זה מיסוי נמוך יחסית. כמו כן, גם אם יהיו כאלו שיעדיפו לבנות או למכור, הרי שעד שזה יתגלגל להיצע דירות ייקח זמן.
בתחום התחבורה והסביבה מופיע סעיף דרמטי: מס זיהום אוויר שייגבה על טיסות היוצאות מישראל, לפי מרחק ומשקל המטוס. המס ינוע בין 1.5 אלף שקל לטיסה קצרה עם מטוס קל ועד 100 אלף שקל לטיסה ארוכה עם מטוס כבד. הבעיה במיסוי הזה היא שהוא בעצם יתגלגל למחירי הטיסה, כלומר הצרכנים הם אלו שישלמו אותו.
- 830 אלף שכירים היו אמורים לקבל החזרי מס בשווי 664 מיליון שקל - אך בערעור לבית המשפט העליון ההחלטה בו
- רפורמת מס טורקית תפגע במשקי הבית, בעסקים קטנים ובינוניים וייתכן שאף בשוק ההון
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המהלך מתבסס על ההיגיון שהתחבורה האווירית אחראית לכ‑3.5% מהפליטות בישראל, ועל הצורך לתמרץ תעשיית תעופה “ירוקה” יותר. במספר מדינות מתקדמות באירופה כבר קיים מס דומה.

השכר נטו יעלה - אבל, לא לכולם; התוכנית של האוצר נחשפת
משרד האוצר מרווח את מדרגות המס - זה יעזור בעיקר לבעלי שכר גבוה מ-16 אלף שקל; מס רכוש יהיה 1.5% - ההצעה של האוצר לתקציב 2026
משרד האוצר נערך להגיש את המתווה לשינויים במיסוי ב-2026. זה לא סופי, יהיו עוד שינויים רבים. בינתיים, כפי שאישרו בכירים באוצר לביזפורטל נראה שיש בשורה לשכירים, אבל לא לכולם. מי שמרוויחים בחודש יותר מ‑16 אלף שקל (193 800 שקל בשנה) ייהנו מריווח מדרגות המס. הכוונה באוצר להעלות את מדרגת המס של 20% לרף שכר של 19 אלף שקל במקום מדרגה קיימת של 31%. המשמעות היא שתשלום המס במדרגה הזו (שמתחילה בכ-16.1 אלף שקל בחודש) יהיה 20%.
דוגמה - בשכר של 19 אלף שקל, תשלום המס יפחת בכ-330 שקלים. בנוסף, גם המדרגות הבאות בתור ידחו, כך שככל שהשכר גבוה יותר, ההטבה גדולה יותר. אבל, רגע, מה עם בעלי השכר הנמוך? הם אלו ששילמו ביוקר בשנתיים האחרונות, כשגם מדרגות המס עליהם הוקפאו. למה לא לתת הטבה גם להם? באוצר הדגישו בעבר כי הם מעוניינים לתת להם הטבות, ונראה שהכוונה, כבר בתקציב 2026 להחזיר את ההצמדה על המדרגות וכן נשקל לרווח את המדרגות גם בשכר נמוך יותר.
מס רכוש של 1.5% על קרקעות פנויות
משרד האוצר מציע להחיות את מס רכוש, כפי שחשפנו לאחרונה. על פי ההצעה מס רכוש יעמוד על 1.5% ויחול על קרקעות פנויוֹת שאינן חקלאיות, כולל קרקע עסקית. מדובר בצעד שלא היה בשימוש ונועד להוביל לגבייה של כ-8 מיליארד שקל, במקביל להוצאה של קרקעות לבנייה - שזו המטרה העיקרית של המהלך. במשרד האוצר סבורים שהמיסוי יוביל אנשים וגופים שונים לבנות על קרקעות דבר שיגדיל את היצע הדירות, אך צריך לומר ש-1.5% לא בהכרח ישפיע על בעלי הקרקעות. זה מיסוי נמוך יחסית. כמו כן, גם אם יהיו כאלו שיעדיפו לבנות או למכור, הרי שעד שזה יתגלגל להיצע דירות ייקח זמן.
בתחום התחבורה והסביבה מופיע סעיף דרמטי: מס זיהום אוויר שייגבה על טיסות היוצאות מישראל, לפי מרחק ומשקל המטוס. המס ינוע בין 1.5 אלף שקל לטיסה קצרה עם מטוס קל ועד 100 אלף שקל לטיסה ארוכה עם מטוס כבד. הבעיה במיסוי הזה היא שהוא בעצם יתגלגל למחירי הטיסה, כלומר הצרכנים הם אלו שישלמו אותו.
- 830 אלף שכירים היו אמורים לקבל החזרי מס בשווי 664 מיליון שקל - אך בערעור לבית המשפט העליון ההחלטה בו
- רפורמת מס טורקית תפגע במשקי הבית, בעסקים קטנים ובינוניים וייתכן שאף בשוק ההון
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המהלך מתבסס על ההיגיון שהתחבורה האווירית אחראית לכ‑3.5% מהפליטות בישראל, ועל הצורך לתמרץ תעשיית תעופה “ירוקה” יותר. במספר מדינות מתקדמות באירופה כבר קיים מס דומה.
